ביצועי מניית אינטל בחודש יוני 2021

חברת אינטל עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי וטכנולוגיות מחשב. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת טכנולוגיות מפתח למכשירי ענן, חכמים ומחוברים עבור קמעונאות, תעשייה וצרכנים. תאגיד אינטל (INTC) מקבל דירוג חזק של 69 על ניתוח נתוני משקיעים.

אינטל הוקמה על ידי גורדון מור ורוברט נויס בשנת 1968 לאחר שעזבו את פיירצ'יילד סמיקונדקטור. היריבה העיקרית של אינטל AMD הוקמה שנה לאחר שהוקמה אינטל על ידי עובדי פיירצ'ילד לשעבר.

מניות אינטל טיפסו ב -12 באפריל עד 68.49 דולר לפני שנפלה בחדות לאחר דוח הרווח של החברה ברבעון הראשון

אינטל הרוויחה ברבעון של חודש מארז מתואם של 1.39 דולר למניה בהכנסות של 19.67 מיליארד דולר. זה היה הרבעון השלישי ברציפות של ירידה במכירות משנה לשנה.

החוזק היחסי מראה כיצד ביצע מחיר המניה בהשוואה למניות אחרות במהלך 52 השבועות האחרונים. זהו דירוג חלוקת הצטברות IBD הגרוע ביותר, E, כלומר משקיעים מוסדיים מוכרים את מניותיהם בכבדות.

בהורוסקופ היומי מתרחש תרחיש דובי פוטנציאלי אם INTC תישאר מתחת ל -58 דולר למניה. אם המניה תרד מתחת ל -9 דולר, יתכן שיהיה צורך לשמור על שפל המאי.
למידע נוסף בתחום של מניית אינטל בחודש יוני 2021 נא לבקר ב- bigshotnews.net

מניית INTC בארה"ב 5,591 דולר 0.16 0.29 תחזית מניית אינטל קורפ

היא פעולה לקביעת השווי העתידי של מניות אינטל תוך שימוש בכמה שיטות קונבנציונאליות שונות, כגון הערכת מדד רווח, קונצנזוס אנליסטים ושווי בסיסי או מהותי. שים לב שהרבה כסף אבד במהלך השנים מכיוון שאנשים אינטליגנטים רבים מבלבלים בין חלוקה סימטרית של מחירי המניות (כמו מחיר אינטל) לבין קירובים לא אמינים כאשר הם מנסים לתאר תשואות כספיות. בהקשר לחיזוי ערך המניה של אינטל ביום הכותרות הגדולות הבאות, נשתמש בדיווח היסטורי כדי להראות גבולות משמעותיים בין תרחישים כלפי מטה ומעלה. חשיבה מסורתית תפתה את המשקיעים לסחור כנגד הצעותיהם לטווח הארוך.

חיזוי מוצלח של המחיר העתידי של אינטל קורפ יכול להביא לרווחים משמעותיים

דף זה מספק מידע שימושי על הדינמיקה של מחירי המניות של אינטל בשנים 2021, 2022, 2023, 2024 ו -2025. זה עניין של ויכוח אם תחזיות מחיר המניות המבוססות על מקורות חדשות פיננסיים מייצרות אות קנייה חזק או אות מכירה. אם חיובי, המחיר הנוכחי גבוה בהרבה מהמחיר הנמוך ביותר מאותה תקופה. אם הוא שלילי, זה הנמוך ביותר מהמחירים הנמוכים ביותר מתקופת הדיווח. אחוז התקופה בעמודה האחרונה מראה לך את יחס המחירים הנוכחי למחירים הנמוכים מתקופה זו.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

שינויים בערך בין שלבי הזעקה הפתוחה לתחילת ימי המסחר הבאים מחושבים כהפרש בין יום המסחר האחרון לימי המסחר הקודמים. שינויים בערך מתקופות אחרות מחושבים כהפרש בין העסקאות האחרונות לעסקאות האחרונות.

ציונים מצביעים על איכות החברה עם מאזן חזק, רווחים גבוהים וסביבה עסקית חיובית. הערה מציינת כי לחברה מאזן טוב עם איכות רווחים טובה וסביבה עסקית יציבה. מרווחי הבטיחות דורשים איכות מלאי גבוהה יותר מאשר מלאי מתחת לממוצע.

הרווח של אינטל 12 חודשים למניה (EPS) של 4.45 דולר מצדיק את מחיר המניה שלה בשוק. המניה נסחרת מתחת לממוצע עבור הערך שמשקיעים משלמים עבור מה שהיא שווה ביחס לרווחיה.

מניות אינטל נעו בטווח רחב בין 42 $ ל 68 $ למניה בשלוש השנים האחרונות. עם הגישה החדשה הנוכחית, זה נמצא באמצע הספקטרום הזה. בולס העלה את המניה לשיא של 68 דולר.

מניות מתקרבות לשיאיהם טרום המגיפה בצורה של התפרצות כפולה

אם וול סטריט תיבהל מסיבה כלשהי והשוק יתקן, ה- ITC נתקל בבעיה גדולה של 44 דולר למניה. על משקיעים נבונים לצפות בתקלות אופורטוניסטיות מתחת לרמות של 65.29 דולר (FIB), 63.53 דולר (פיב), 62.43 דולר (FIP), 60.58 דולר (איור), 58.51 דולר (FIF) ו -59.95 דולר (FIR).

יחס המחיר לרווח של אינטל צנח מ -10.3x בשנת 2018 ל -10x בשנת 2020, אך בסופו של דבר עלה ל 12x והאיץ את העצרת במניות הטכנולוגיה. בהתחשב בתוצאות החלשות של אינטל ברבעון הראשון של שנת 2021, קיים סיכון שלילי לרב של אינטל.

הזרז הפוטנציאלי הבא למניות אינטל

הוא דוח הרווחים של החברה ברבעון השני, צפוי בסוף יולי. וול סטריט צופה כי אינטל תציג רווח של 1.09 דולר למניה ברבעון השני על הכנסות של 17.55 מיליארד דולר. לפני שנה, בתקופה הקודמת, הרווח של אינטל עמד על 12.3 דולר למניה וההכנסות היו 19.73 מיליארד דולר.

מניות חברת אינטל זינקו בסוף 2018

מונע על ידי גידול של 10% בהכנסות מ -71 מיליארד דולר בשנת 2018 ל -78 מיליארד דולר בשנת 2020. עם זאת, לאחר נתונים חלשים ברבעון הראשון של השנה, ברור כי הביקוש מוצרי אינטל לא התאוששו לחלוטין לרמות טרום-מגיפה.

ביום האחרון של יום שישי

25 ביוני 2021, מחיר המניה של אינטל תנודה בשיעור של 11.8% משפל של יום אחד של 55.75 דולר לשיא של יום אחד של 56.41 דולר. מחיר המניה צנח ביום 0.29 אחוז לרמה של 59.91 דולר לעומת 57.07 דולר. הנפח ירד בימים האחרונים עבור המניה, וזה סימן טוב לכך שהנפח יבוא בעקבותיה.

S & P 500 ונאסד"ק צמצמו את הפסדיהם לאחר פעמון הפתיחה

לאחר שנתונים הראו כי פעילות הייצור בארה"ב עלתה לרמה הגבוהה ביותר שלה ביותר מ -13 1/2 שנים בתחילת ינואר. מניות חברות האנרגיה, הפיננסים, התעשייה והחומרים העלו את המדד ביותר מ- 14% לאחר צניחת מרבית יום שישי. הרווחים של Microsoft Corp. (MSFTO), Apple Inc (AAPL.O) ו- Facebook Inc (FB.O) סייעו בקיזוז של כ -9% ממה שהיה מציל את מדד המניות הראשי בארה"ב מלרדת.

הורדת התחזית לשנת 2021 בכללותה היא ניסיון להציב את הרף לשוק השומר על נרטיב מהפך תשתיות וסנטימנט חיובי. משקיעים נבונים צריכים להיות סבלניים ולהימנע מהדחף לרדוף אחר רשומות.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן