ביצועי מניית aal בחודש יוני 2021

המניות זינקו ביוני 2020 כאשר השוק צנח בחודש שלאחר מכן. חברות מעטות יכולות לשרוד ירידה כזו בהכנסות, ורוב מניות התעופה איבדו 50% או יותר מערכן עם התפשטות המגיפה של COVID 19. אף שהמגפה לא הובילה לפשיטות רגל גדולות של חברות תעופה, הכנסת חיסון סיפקה לתעשייה "חיסון טוב" מבורך להתכונן לגרוע מכל. מניותיה של אמריקן איירליינס גרופ בע"מ (AAL) צנחו בשבוע שעבר ב 0.55% וקיבלו דירוג נייטרלי במדד סנטימנט המשקיעים. מניות יונייטד איירליינס פיגרו את הענף בעידן COVID האחרון, אך השיפור במניות חברת התעופה רחוק מלהסתיים. יונייטד איירליינס אחזקות בע"מ, המכונה גם יונייטד קונטיננטל אחזקות בע"מ, תאגיד UAL או תאגיד אלגיס, הוקמה בשנת 2003 בשם UAL בע"מ והיא חברת אחזקות בבורסה הממוקמת בוויליס טאוור, שיקגו.

אמריקן איירליינס גרופ בע"מ (AAL) נסחרה בעלייה של 0.43% במחיר של 21.99 דולר בהיקף של 34,008,365 מניות

קרא את דוח ה- AAL המלא לסנטימנט הנייטרלי שלו. קבוצת אמריקן איירליינס היא חברת התעופה הגדולה בעולם מבחינת הכנסות מתוזמנות לקילומטר נוסעים.

ביום האחרון של יום שישי, 25 ביוני 2021, מניות קבוצת אמריקן איירליינס נעו משפל כל הזמנים של 18.6 $ (22.07 $) לשיא של יום אחד של 21.48 $. המניה שודרגה ממכירה להחזקה במהלך סחר המסחר ביום שישי.

התנודתיות הנוכחית עולה בקנה אחד עם תנודות השוק השוטפות במאי 2021 עקב אירועים לא שיטתיים וספציפיים לחברה באמריקן איירליינס

הפתעות רווח יכולות להשפיע על מחיר המניות של אמריקן איירליינס בטווח הקצר. מתברר כי הפתעת רווח חיובית יכולה להוביל לעלייה מיידית של מחיר המניה ולעלייה הדרגתית לאורך זמן.

זה מבוסס על ירידה היסטורית בתשואות המניות למשך 60 חודשים לעומת התשואות של S & P 500

לחץ על הקישור "ראה עוד" כדי לראות את דוח הביצועים המלא ודפים עם מידע היסטורי מורחב. דפי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים, יסודות וקישורים למידע נוסף.

הדיבידנד הוא חלק הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה. לדוגמא, אם לחברה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה הוא 1 דולר.

כמחצית ממניות החברה מוחזקות על ידי מוסדות כגון חברות ביטוח

הצטברות והפצה של מניות: A מצביע על כך שמשקיעים מוסדיים רכשו מניות אמריקן איירליינס. כמה משקיעים בולטים, כמו וורן באפט, מכרו את ההשקעות שלהם בחברת התעופה, ודחפו את המניה גבוה יותר לנוכח קריסת חברת התעופה.

לאחר ירידה של 5.4% ביכולת ברבעון הראשון בהשוואה לרבעון הראשון של 2019, המגיפה המתמשכת הובילה לשפל בנסיעות האוויר. המגיפה העולמית של מטוס בואינג (BA) 737 מקס הכבידה גם על מניות AAL.

יונייטד איירליינס

היא חברת התעופה השלישית בגודלה בעולם מבחינת הכנסות סדירות לקילומטר נוסעים. בדוח הרווח, מדד חשוב שעליו יתמקדו המשקיעים הוא גורם עומס הנוסעים של אמריקן איירליינס, מדד ליעילות חברת התעופה, המשקף את אחוז המושבים של אמריקן איירליינס מעל ניצול הקיבולת. אנליסטים צופים כי ניצול הקיבולת יירד לשפל של השנה ברבעון המדווח האחרון (Q4 FY2020).
למידע מורחב על מניית aal בחודש יוני 2021 וביצועי מניית aal בחודש יוני 2021 באפשרותך לבדוק ב- bigshotnews.net

מספר הנוסעים לא צפוי לחזור לרמות טרום-מגיפה עד 2024 לכל המוקדם

בעוד חברות תעופה אמריקאיות מנסות לפתוח טיסות בינלאומיות נוספות למטיילים פרטיים, אני חושב שנסיעות עסקים יוכנעו השנה, והמגמות ארוכות הטווח בעבודה מהבית ועידת וידאו לא ייעלמו בקרוב. חברות התעופה ישרדו, אך ייקח זמן עד שיפרחו וישלמו דיבידנדים.

בתמורה

על חברות תעופה להתחרות על נופשים על ידי הרחבת מסלולים חדשים במהלך המגיפה והתמקדות ביעדים אטרקטיביים לפעילויות בחיק הטבע. כאשר מטיילים בחופשות עולים לשמיים כאשר החיסונים מתגלגלים בפריסה ארצית ומקרי מגפה נופלים, ישנו שביב תקווה מבורך למגוון רחב של מלאי נסיעות, כולל חברות תעופה. מניות התעופה ממשיכות לעלות, אך הן יכולות לראות כמה מהמורות על המסלול בטווח הקרוב.

קבוצת אמריקן איירליינס מצאה תמיכה בהיקפים מצטברים ברמה של 2,200 ומחזיקה בהזדמנות קנייה שכן צפויה תגובה כלפי מעלה כאשר נבדקת רמה זו.

משקיעים יכולים לקנות את המניה כעת ולנצל את תשואת הדיבידנד בשיעור 7.5% או לחכות שתתפקד טוב יותר בתחזית המניות של AAL

מדדי הרווחיות של אמריקן איירליינס, המכונים גם אינדיקטורים פיננסיים בסיסיים, מראים את יכולתה של החברה לייצר הכנסות ביחס להכנסותיה ועלויות התפעול שלה. מניית AAL מדורגת בדירוג מורכב של 4.4 ודירוג EPS למדידת צמיחת הרווח. לפחות 10%. כאשר ההכנסות עולות על ההוצאות, בכירים ומשקיעים באמריקן איירליינס פחות נסערים לפרק את המידע – וכאן נכנס ניתוח רווחיות.

לדוגמא, חברת Foolish Airlines מטיסה יותר מ -200 מיליארד זמינים. מושב מיילים בשנה ומדווח על סך 30 מיליארד דולר בהכנסות, אך ה- RASM שלה הוא 0.15 דולר לחודש בלבד.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן