ביצועי מניית xpeng בחודש יוני 2021

NIO, למשל, אישרה מחדש את התחזית שלה למשלוחים מ -21,000 ל -22,000 כלי רכב ברבעון השני של 2021, ורמזה שהיא יכולה לספק עד 8,200 כלי רכב מדי חודש – שיא חודשי. בעוד NIO סיפקה סך של 6,711 כלי רכב בחודש מאי, ירידה של 55% לעומת אפריל, XPeng הגדילה את המשלוחים ב -5 במאי ל -5,686 יחידות בחודש שעבר ב -10%, אך זה עדיין הרבה מתחת לשיא של 60,015 כלי רכב בינואר. אינדיקטור נוסף הוא כי המחסור במוליכים למחצה העולמי בתעשיית הרכב הולך ומתמתן – סימן לכך ש- NIO מחזיקה את עצמה למרות התחרות הגוברת בשוק הרכב החשמלי הסיני.

כמה יצרני רכבים חשמליים

כולל הפעלת מכוניות חשמליות סיניות XPeng (XPEV), האיצו בשנת 2020, כאשר סך מכירות הרכב החשמלי בסין אמור לעלות על מיליון עד שנת 2020. מניות XPENG עלו ביותר מ 100%. מאז דצמבר וצברו יותר ממספר מיליארדי דולרים מאז הופעת הבכורה שלהם בניו יורק באוגוסט. בשנת 2020, XPENG הכפילה את נפח המסירה שלה מ -2019 ל -27,741 כלי רכב.

XPENG הודיעה כי

היא שלחה 5,686 כלי רכב בחודש מאי, לפני 48.3% יותר משנה ו -10% יותר מאפריל. למניית XPENG יש דירוג חוזק יחסי מרשים של 8.4, כלומר צמיחה של לפחות 80% עבור מועמד למניה. XPeng הציגה את דגם הסדאן בתקווה שהוא יהיה המניע העיקרי לצמיחת המכירות.
למידע נוסף בתחום של מניית xpeng בחודש יוני 2021 כדאי לבדוק כאן: bigshotnews.net

משלוחי רכבי ה- NIO "גוונו גם הם

בחודש מאי שלחה החברה ללקוחות 3,000 רכבי שטח חמישה מושבים, 1,400 רכבי שטח שישה ושבעה מושבים ו -2,300 רכבי שטח קופה חמישה מושבים. זה מביא את חיי השירות הכוללים של כל שלושה דגמים ליותר מ 109,500. זה משמעותי בהתחשב בעובדה שיצרניות רכב רבות בסין נפגעו קשות ממחסור בשבבים עולמי שהשפיע על יכולתן לייצר כלי רכב במלוא תפוקתם.

החברה מאמינה כי היא יכולה להשלים למשלוחים בגין מחסור החודש כאשר היא חוזרת על התחזית שלה ל -21,000 – 22,000 משלוחי רכב ברבעון השני. טסלה בדרך להגיע או לעלות על משלוחים ברבעון השני, דיווחה בלומברג ביום שלישי.

אם אתם מחפשים בגלל החיסרון האחרון שלהם במלאי הרכבים החשמליים

יש כמה שמות שכדאי לצפות בהם. השטח לרכבים חשמליים מצטמצם וטסלה צונחת בצידי הדרך. המשקיעים אוהבים מגמה טובה, ומרחב הרכב החשמלי (EV) עושה בדיוק את זה. – – ההנפקה הראשונית של 425 מיליון מניות בבורסה בהונג קונג במחיר של לא יותר מ- 1.80 דולר הונג קונגי תהיה חלק מההצעה העולמית של החברה בהיקף של 85 מיליון מניות. ביום התקשורת של תערוכת Auto Auto Shanghai בשנחאי, סין ב -19 באפריל 2021, אנשים עוברים ליד ביתן XPeng. ענף הרכב כולל חברות המייצרות רכבים נוסעים ומסחריים כמו פורד מוטור ושות '(F) וג'נרל מוטורס ושות' (GM).

יצרנית הרכבים החשמליים הסינית XPeng Inc

תנפיק את מניותיה הרגילות לאחר הרישום בבורסת הונג קונג במחיר של יותר מ- 1.80 $ (23.19 $). על פי התחזית שלנו, תחזית מחירי המניות של XPENG צפויה לעלות ל -108,124 דולר עד שנת 2026 (25 במאי 2020). XPENG Inc. הוקמה בשנת 2015 ומשרדיה הראשיים נמצאים בגואנגזו, הרפובליקה העממית של סין.

מה לומר על בעלי המניות ב- XEPV XPEV הייתה עד כה שנה קשה

כאשר השוק הוריד את מחיר המניות של החברה ב -36%. המניה נסחרת כרגע ברמה בה אני מאמין שהחברה צפויה לצמיחה חזקה בעשור הקרוב, אך יהיה זה נכון לחכות להחזר החזר של המניה לפני שתתחיל או תרחיב את עמדתך. מחיר המניה של XPeV נמצא במגמת עלייה גבוהה, עם ADX של 27.93 בתרשים השבועי.

משקיעים קונים לעיתים קרובות מניות חברה כדי לנסות להרוויח כשהמחיר עולה. עם זאת, אם אתה משקיע במניות XPENG, עליך לקנות רק מניות XPENG כדי להחזיק אותן לטווח הארוך.

LI Auto נראית אטרקטיבית לאור הצמיחה המהירה שלה, המונעת על ידי הצגת הכונן ההיברידי שלה והערכת שווי אטרקטיבית במכירות 12x 2020. מניות החברה היו בלחץ מאז פברואר, אז הודיעה סין שתקצץ בסבסוד לרכבים חשמליים.

כלי רכב חשמליים הם העתיד של התחבורה

אך בחירת הרכב החשמלי הנכון יכולה להיות קשה. על ידי השקעה בספקי רכבים חשמליים, מניות אלה יכולות להוות אלטרנטיבה טובה לצמיחת שוק הרכב החשמלי. כמשקיע אתה יכול לקבל מושג על המגמות והתחזיות של המניות. שווי השוק של XPeng Inc. מושפע מגורמים רבים שאינם משפיעים ישירות על העסק הבסיסי, כגון המגיפה, הפסימיות הבסיסית בשוק, ושווי השוק עשוי להיות שונה מהערך הפנימי. המשקיעים יכולים לגבש דעה משלהם בשאלה מדוע שוויו של XPeng שונה משווי השוק שלו, מה- ADR שלו, משוויו בספרים (הנקרא גם ערך פנימי) ומהבסיס האמיתי שלו. משקיע יכול להשתמש בשיטות שונות כדי לחשב את הערך הפנימי של המניה ולקנות אותה כאשר שווי השוק שלה יורד מתחת לערכה הפנימי, כלומר

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן