ביצועי מניית טילריי בחודש יוני 2021

גופים בלעדיים, שותפויות, חברות LLC וחברות באחריות מוגבלת מכונים "גופי מעבר" בעת מכירת נכסים. לדוגמא, קיימת גמישות רבה יותר במבנה המכירה, שיכולה להועיל הן לקונים והן למוכרים מבחינת השלכות המס. השלכות המס שלך למכור כיזם: אתה יכול לדמיין את העסק שלך כישות אחת הנמכרת כסכום חד פעמי.
למידע מורחב אודות מניית טילריי בחודש יוני 2021 יש לבקר ב- bigshotnews.net

רווחים ממכירת נכסי החברה שלך כפופים למס רווחי הון לטווח קצר וארוך

פחת והפחתה והשבה (סעיפים 1245 ו- 1250) על מקרקעין וכן על מס הכנסה פדרלי וממלכתי. למטרות מס הכנסה, נכסים שנמכרו מסווגים כהשקעות, נדל"ן פחת ששימש את החברה, נדל"ן המשמש את החברה, ונדל"ן שהוא מוניטין או נדל"ן המוחזק למכירה ללקוחות, כגון מלאי או מניות נסחרות. נכסים אלה נחשבים למוחשיים (נדל"ן, מכונות, מלאי) ובלתי מוחשיים (מוניטין, שמות מסחריים וכו '. —- Tilray, Inc. עוסקת במחקר, גידול, ייצור והפצה של קנאביס רפואי וקנבינואידים. הישות, שתיקרא חברת Tilray, תשלב שתי גופים משלימים כדי ליצור חברה מובילה ממוקדת בקנאביס, מוצרי צריכה ארוזים (CPG) עם טביעת הרגל הגיאוגרפית העולמית הגדולה ביותר בענף. שווי שוק של Tilray יהיה 8.2 מיליארד דולר לאחר סגירת השוק. ב- 30 באפריל 2021.

אפריה וטילריי הסכימו לאחד כוחות ליצירת חברת הייצור וההפצה של מריחואנה הגדולה בעולם בשווי כולל של כ -4 מיליארד דולר

על פי תנאי העסקה, בעלי המניות באפריה יקבלו 0.8381 דולר. למניה בטילריי עבור כל אחת ממניותיה הרגילות באפריה, פרמיה של 23% למחיר הסגירה של טילריי בסך 7.87 דולר ב -15 בדצמבר. הישות המשולבת שתפעל בשם טיליי חברה , תהיה מניה רגילה מסוג 2 ("חברת Tilray") שמניותיה ימשיכו להיסחר בבורסת נאסד"ק העולמית תחת סמל הטיקרים "TLRY" ותתחיל להיסחר ב -5 במאי 2021 בבורסה של טורונטו (סמל הטיקרים) TLRY ").

מניותיה של טילריי עלו ב -17.0% לעומת השנה המקבילה

ומתקרבות לשיא פברואר. המניות בטילריי צנחו ב -5.4 אחוזים מאז סגירת המסחר ביום שלישי, בעוד שאפריה עלתה ב -5.6 אחוזים. המניות בשתי החברות נסחרו ביום רביעי גבוה יותר, עם מניית Tilray עלתה ב -22.74 אחוזים ל -9.66 דולר ואפריה בעלייה של 27.5% ל -8.34 דולר.

IBD Research אומר כי על המשקיעים להתמקד במניות עם דירוג מורכב של 90 ומעלה

הדירוג המורכב למניית TLRY הוא 43, על פי ניתוח התרשימים של Marketsmith. לשנת 2021, החל מ- 27 ביוני, מחיר המניה הנוכחי הוא 17,425 דולר, והנתונים שלנו מראים כי מחיר הנכס נמצא במגמת עלייה בשנה האחרונה מאז הקמתו.

החברה יורדת מרבעון חסר לפני המיזוג

ונראה כי שוק הקנאביס הקנדי מתקרב לשיאו, לפחות בטווח הקצר. קשה להשיג רווחיות עבור יצרני קנאביס קנדיים, ולכן הערך המנופח של המניות אינו בלתי סביר. משקיעים עשויים להיות מוכנים לשלם פרמיה למניה כאשר החברה האריכה את רצף שמונה התקופות הרצופות של EBITDA מתואם חיובי ברבעון האחרון.

תוצאות פברואר O ו- Tilray לרבעון הרביעי

שעברו את הציפיות. אפריה דיווחה על תוצאות רבעוניות מאכזבות באפריל, שייחסו להתפרצויות נגיף העטרה בקנדה. בדו"ח הרווח האחרון שלהם לפני המיזוג, הן טילריי והן אפריה דיווחו על נתוני מכירות לא גדולים.

ה- Old Tilray (החל מחודש פברואר) הפך לחברת עשבים נדירה שמשיגה את יעדי הרווחיות המותאמים שלה

דירוג ה- SMR של החברה (מכירות, מרווחים ותשואה להון) הוא חלש E. זה תואם לשלושת הרבעונים האחרונים של צמיחת הכנסות, שולי רווח לפני מס ותשואה להון. אנו מאמינים כי לחברה יש טביעת רגל אסטרטגית וקנה מידה תפעולי הנחוץ להתחרות בשוק הקנאביס המאוחד כיום, כמו גם מאזן חזק וגמיש עם תזרים מזומנים חזק וגישה להון, שלדעתנו יאפשר לה להאיץ את הצמיחה ולספק ערך בר קיימא לטווח הארוך לבעלי המניות. החברה מתמקדת בהגדלת הכנסותיה בשוק הפנאי הרחב יותר והיא גם עמוקה במחקרים קליניים בנושא השימוש התרופתי במלאי הקנבינואידים שלה. משמעות הדבר היא שהיא פועלת להשגת אישור מהרגולטורים בכל מדינה לרשום את התרופות שלה.

כתוצאה מאסטרטגיה זו

משקיעים רבים לא רואים שום סיבה לפיחות במניות טילריי. הגיע הזמן לקבוע אם שוק הרעפים הגיע לסיומו או שהוא ענה על הציפיות הראשוניות של המשקיעים. על פי הנתונים הזמינים של Datashare, סביבת השוק שלהם במחזור של 12 החודשים האחרונים קיימת.

Tilray היה הראשון חברה להתפרסם לאחר לגליזציה של קנאביס

מחירי המניות זינקו כשכולם מיהרו להחזיק חלק חוקי של תעשיית הקנאביס, אך השוק כולו התפוצץ בעקבות לגליזציה של השוק. קנאביס רשום כמלאי IT חיוני, אבל לקח הפסקה בגלל נגיף הכורון בינתיים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן