ביצועי מניית tesla בחודש יוני 2021

ב- 14 ביוני 2021 הוריד האנליסט ג'ד דורשהיימר את יעד המחירים של החברה ל -812 דולר למניה, אך שמר על דירוג הקנייה שלו. ב- 6 ביוני 2020, האנליסט דניאל אייבס שמר על יעד המחירים של החברה ל -12 חודשים של 1,000 דולר למניה. אייבס העלה את יעד המחירים לאחר פרסום תוצאות הרבעון הראשון.

על פי מועצת הנתונים של CNN

31 אנליסטים יעד מחיר ממוצע של 12 חודשים הוא 72,500 דולר. המקסימום הוא 1,209 דולר, והמינימום הוא 1,073 דולר, כלומר מחיר המניה החזוי הממוצע יהיה 112.8 דולר בינואר 2022, החודש הראשון של השנה הבאה. יעדי המחירים נעים מהקצה העליון של יעד המחיר, המציע יעד מחיר של 14.71 דולר, לשפל של 67 דולר למניה.

מחיר המניה הסתיים בתחזית של 1,141 דולר

כלומר השינוי הכולל לינואר 2022, החודש הראשון בשנה הבאה, הוא 49.7%. המחיר צנח ב־ 7% בעשרת הימים האחרונים וירד ב־ 7.82% בתקופה זו. הנפח ירד מעט במהלך היום האחרון בכחצי מיליון מניות, עם סך של 23 מיליון מניות שנרכשו ונמכרו תמורת 15.54 מיליארד דולר.
על מנת לשמוע פרטים נוספים בתחום של מניית tesla בחודש יוני 2021 יש להעיף מבט ב- bigshotnews.net

ביום המסחר האחרון, יום שישי, 7 במאי, 2021, מניית טסלה נעה ב- 45.1%, משפל של יום אחד של 660.22 דולר לשיא של יום אחד של 69,000 דולר. מחיר המניה עלה ביום האחרון ב -3.3% מ -66,354 דולר ל -67,237 דולר.

יעד הקונצנזוס של אנליסטים למניית טסלה

הוא 652 דולר, 6% מתחת למחיר הנוכחי. אם אתה רוצה לקבל מושג לאן משתתפי השוק חושבים שמחיר המניה של טסלה ילך, זה חכם לבחון את הצמיחה החזויה והעניין הפתוח. מוכרים קצרים ראויים לציון נחשבים להימורים הקצרים הגדולים ביותר בטסלה.

ריבית אופציה נתונה מציינת כמה אופציות פעילות במחיר המימוש והתאריך התפוגה בהתאמה

ככל שהריבית הפתוחה גבוהה יותר, כך חלקם של משתתפי השוק במחיר המימוש גבוה יותר. מחיר מניות אלה יהיה תלוי ביחס המשקיעים כלפי החברה המונפקת. הגורם החשוב ביותר המשפיע על מחיר המניה הוא הציפייה לתוצאות החברה. הביקוש למניות טסלה בבורסה תלוי בתחזיות הרווח וההפסד של האנליסטים.

במהלך העצרת האחרונה

ניתן לטעון כי וול סטריט הבינה כי טסלס היא חברת רכב, ולא חברת טכנולוגיה, והורידה את ציפיותיה לצמיחת מחירי המניות. טסלה סבלה מזה זמן ממחיר מניות תנודתי שהביך את המשקיעים. הייתה תקופה של צמיחת מחירים רכה, אך זה פינה את מקומו לדפוס תנודתי אמין, שקדם לו ירידות מחירים אדירות. בשונה משאר הענפים, טסלה מתנהגת יותר כמו חברת טכנולוגיה בעמק הסיליקון, בשל התנהגות מחירי המניות האיטית והצפויה שלה כיצרנית רכב ומחזור עסקי ארוך. דגם 3 של טסלה מחליף את המוסטנג במקום הראשון, את דגם Y במקום השני.

מניות טסלה היו במינוס במשך שנים

אך המניות התאוששו הרבה מההפסד שלהן בשנת 2021 בחמשת הימים האחרונים, ועלו ביותר מ -12%. כפי שניתן לראות בתרשים למטה, הירידה החלה מוקדם, אך בהמשך החודש ובשבוע השני היא נהייתה רצינית. רויטרס דיווחו השבוע כי ההזמנות נטו של טסלה מסין המשיכו לרדת בחדות.

מדד ה- PMI הייצור האמריקני עלה לשיא בחודש יוני

וזכה לחיזוק המניות בוול סטריט במסחר המוקדם. היצרנים נאבקים על חומרי גלם ועובדים מיומנים, ומעלים מחירים עבור עסקים וצרכנים כאחד. המכירות של בתים צמודי קרקע חדשים בארה"ב צנחה לשפל שנתי בחודש מאי, ונגרמה על ידי סחורות יקרות כמו עץ, והעלו את מחירי הדירות.

חוזים עתידיים גולמיים של ברנט עלו ב -0.71 אחוזים ל -75.34 דולר לחבית ונפט גולמי בארה"ב עלה ב 0.62 אחוזים ל -73.3 דולר לחבית

השווקים התנסו בשבוע שעבר, והרגישו את תחזית ההפתעה של הפדרל ריזרב האמריקני לעליית ריבית 2023 שדחפה את מחירי המניות, העלתה את הדולר ושיטחה את עקום התשואה באג"ח בארה"ב. מדד המניות העולמי של MSCI (MIWD00000PUS) עלה ב -0.1%, ועלה עוד יותר מהנמוך של חודש לאחר פגישת הפד.

ב -19 במרץ פרסמה האנליסטית טאשה קיני מ- ARK Invest יעד מחיר מעודכן למניית טסלה

גולדמן זאקס (27.04.2021) האנליסט שרמיני צ'טוווד העלה את המלצת הרכישה למניית טסלה עם יעד מחיר של 860 דולר. היא ציינה כי התפקיד מהוון היטב וכי EV מובילה את המגמה בענף.

טסלה שמרה על אחיזה חזקה בשוק הרכב החשמלי בסין, שם נרשמו התאוששות רישומים חדשים במאי לאחר צניחה חדה באפריל. יחד עם זיכויי המס הפדרליים במסגרת החוק להרחבת שיפור האנרגיה, הדבר הרגיע את השוק לקראת ימים בהירים ורווחיים יותר.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה. הגורמים לכמויות ומחירים שונים הם אזהרות מוקדמות.

בחר תאריך לקורסים של יום אחד והציג את התאריך הנוכחי ואת מחיר המסחר הקודם לארבעה ימים

ברשימות השבועיות והחודשיות שנבחרו, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחמשת החודשים האחרונים, כמו גם את שיא הפתיחה, את הנמוך, את השינוי האחרון ואת אחוז השינוי בנפח באותה תקופה. לתקופות בחר בפינה השמאלית העליונה של הדף ותראה את הנתונים שנפתחים גבוהים ונמוכים, השינוי האחרון, נפח האחוזים בפגישת המסחר הנוכחית וארבעת ימי המסחר האחרונים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן