ביצועי מניית פייפאל בחודש יוני 2021

בחר תאריך לקורסים של יום אחד והצג את התאריך הנוכחי ואת מחיר המסחר הקודם לארבעה ימים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחודשיים האחרונים, פתיחות וירידות, שינוי אחרון ונפח אחוזים לתקופה זו. לתקופות בחר בפינה השמאלית העליונה של הדף ותראה נתונים פתוחים, שיאים, שפל ושינוי אחרון וכן את נפח האחוזים עבור סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים.

על פי מנוע מכונת הלמידה Trefis

המגלה מגמות במחיר החברה על סמך נתוני מניות היסטוריים ל -20 שנה, התשואה על מניות פייפאל עמדה על 6.1% בממוצע בחודש הקרוב ועשרים ואחד ימי מסחר – תקופה שחלה ירידה של 9.4% בכל אחד מחמשת ימי המסחר הראשונים. מניות פייפאל צפויות לנצח את S & P500 באותה תקופה, שהחזירה 4.4%. נסה את הכלי כדי לראות בעצמך כיצד יתנהגו מניות PayPal Holdings במהלך רווחים והפסדים מסוימים בכל תקופה.

אתה יכול לבדוק את התשובות הללו ורבות אחרות בעזרת שילוב של Trefis Machine Learning Engine שמזהה מגמות במחיר של חברה על סמך נתוני מניות היסטוריים ובודק אם למניות PayPal יש סיכוי לעלות או לרדת

מחיר המניה הנוכחי של Paypal חלקי הרווח למניה (EPS) לתקופה של 12 חודשים נותן יחס מחיר לרווח פיגור של 6.3. פירוש הדבר שלמשקיעים יש תחזית אופטימית למניות PayPal ולערכן. יחס זה גבוה, בהשוואה ל- 12 חודשים לחודש המקביל / נקי של Nasdaq 100 של 27.29 בסוף 2019.

מאז תחילת 2018, יעדי המחירים הממוצעים של האנליסטים עלו ביותר מ- 21%. אנליסטים וסוחרי מניות אופטימיים כי המניה עלתה ביותר מ -10% עם יעד מחיר ממוצע של 98 דולר.

אחרי 2020 קשה, אנליסטים בוול סטריט צופים צמיחה ברווח של 1.9 אחוזים בשנת 2021. וול סטריט רואה גם פוטנציאל. עליות מחירים בשנת 2021, לאור מגבלות הקיבולת בענף. עם ציפיותיה של PayPal ברמות שיא, יש לחץ על החברה לחרוג מההערכות.

הנהלת החברה צופה קצב צמיחה שנתי (EPS) בהשוואה ל בחמש השנים הקרובות, עם עלייה של 50 מיליארד דולר עד שנת 2025. ישנן הזדמנויות צמיחה רבות שיכולות להיווצר במניות PayPal, וכתבה זו תפרק את תחזית החברה לשנת 2021.

אנליסט מורגן ג'יימס פוקט העלה את יעד המחיר שלו ל 337 דולר למניה עם דירוג עודף משקל. הממוצע יעד המחירים ל -12 חודשים הוא כיום 285.36 $, עלייה של 8%, על פי נתוני Marketbeat.

האנליסט שמר על דירוג קנייה במניה וציין כי PayPal ו- Square הם בין מניות התשלום המובילות

BTIG Research (30.03.2021) – האנליסט מארק פאלמר אישר מחדש את יעד המחיר של 345 דולר למניה והמלצת קנייה למניית PYPL. הוא ציין כי ייתכן שהצמיחה האחרונה של החברה לא תימשך או תאיץ בעתיד.

מחיר המניה של PayPals עלה בהתמדה בשנה האחרונה. עיקר הגידול התרחש בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2017. בטווח הארוך עלתה המניה ב -35% ל -65.03 דולרים (4/10/17), גידול של 7.5% בשנתיים.
למידע מורחב על מניית פייפאל בחודש יוני 2021 באפשרותך לבדוק כאן: bigshotnews.net

אם מסתכלים על מחיר המניה של PayPals בשנת 2015, רואים קו שטוח יחסית, למעט שתי נפילות בולטות בסוף הרבעון השני והשלישי של 2015. הירידות שיקפו חוסר וודאות בתחילת הפרדת החברה מחברת האם לשעבר eBay.

מניות פייפאל אחזקות שודרגו מ"החזקה "ל"קנייה מצטברת" במהלך סחר המסחר של יום שישי

ביום האחרון של יום שישי, 25 ביוני 2021, מניות PayPals נעו במהלך 17.6 %, משפל של יום אחד של 28,780 דולר לשיא של יום אחד של 29,287 דולר. מחירו צנח באותו יום ב -12.3% מ -29,321 דולר ל -27,860 דולר.

PayPal השיקה בסוף שנת נובמבר שירות מסחר במטבעות קריפטוגרפיים המאפשר ללקוחות לקנות בנוסף

לקוחות PayPal יוכלו להשתמש במטבעות קריפטוגרפיים מתחילת שנת 2021 בכדי לקנות ב- 28 מיליון סוחרים ברחבי רשת PayPal, כך מסרה החברה. Crypto Venmo תאפשר ללקוחות להשתמש בשלושה סוגים של מטבעות קריפטוגרפיים, ביטקוין ומזומן כדי לראות מגמות קריפטו וביצוע עסקאות .

Venmo החלה את ההשקה ביום שלישי ותהיה זמינה ללקוחות דרך אפליקציית Venmo בשבועות הקרובים

PayPal Holdings, Inc עוסקת בפיתוח פלטפורמות טכנולוגיות לתשלומים דיגיטליים. שתי חברות תשלומים שוקות אפליקציות המאפשרות לקונים לקבל הנחות על ידי תשלום תשלומים עבור רכישת מטבעות קריפטוגרפיים.

PayPal מאפשרת לצרכנים לשלוח ולקבל תשלומים

למשוך כסף מחשבונות הבנק שלהם ולשמור כספים בחשבונות ה- PayPal שלהם במטבעות שונים. PayPal Holdings, Inc. מפעילה פלטפורמה טכנולוגית וחברת תשלומים דיגיטלית המאפשרת תשלומים דיגיטליים וניידים למען הצרכנים והסוחרים. פתרונות התשלום של PayPal כוללים את מוצרי אשראי, Braintree, Venmo, Xoom, HyperWallet ו- iZettle של PayPal.

PayPal Holdings, Inc. (PayPal) היא פלטפורמה טכנולוגית המאפשרת תשלומים דיגיטליים וניידים עבור צרכנים וסוחרים ברחבי העולם. החברה מציעה שערים ושירותים המאפשרים לסוחרים לקבל תשלומים באמצעות כרטיסי אשראי וחיוב וארנקים דיגיטליים.

למרות שפתחה את ערך השירותים הפיננסיים המוצעים

היא לא עשתה את הצעד להציע חשבונות בנק בפועל כמו פינטק אחרים כמו Affirm Holdings או את היכולת לחבר חשבונות כדי לחבר את מגוון השירותים הפיננסיים שלה. ניתן להבין כי ההייפ הואט לאחר שנת 2020 מדהימה, אך בטווח הארוך PayPal היא הימור נהדר לצמיחה עתידית.

בשנת 2015 רכש דנוף את PayPal Holdings (PYPL

210.80 דולר), חברת תשלומים דיגיטלית שנה לאחר שנקלטה ב- eBay (EBAY). לשנת PayPal הייתה שנת שיא בשנת 2020, בין השאר בזכות מגיפת וירוס הכורון והצורך הגובר של אנשים להישאר מקוונים ולהסתמך על רכישות ותשלומים דיגיטליים. רכישת Venmo של Paypal הציבה את החברה במצב טוב יותר לכבוש את שוק המילניום.

דן אברמוביץ מרוקוויל

מרילנד – הילסון פיננסית, המתמחה במניות כאלה, גילה בשנת 2020 זוכה ענק בחברת Chemours (CC), יצרנית קירור וכימיקלים אחרים שהציגה תשואה כוללת של 5.69% מאז תחילת דרכה. דֵצֶמבֶּר. בשנת 2021 הוא אוהב את חברת החשמל (IEC), עם שווי שוק של 11.61% ומניות מצטיינות במחיר כל הזמנים של 122 מיליון דולר. חברת החשמל מתמחה בציוד רפואי והגנתי, עסק משגשג.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן