ביצועי מניית ual בחודש יוני 2021

בצד החיובי, התשואות השנתיות שהושגו טובות בהרבה מהתשואה השנתית הממוצעת של 4% לעשור, מה שמראה שהחברה מושכת משקיעים חדשים כשהיא ממשיכה באסטרטגיה.

יונייטד איירליינס אחזקות בע"מ דיווחה על רווחים ברבעון הראשון של שנת 2021 שהחמיצה את תחזיות האנליסטים בכמה חזיתות

עם הפסד מתואם למניה כמעט פי שלוש מההערכה הקונצנזוסית, ומניות יונייטד איירליינס פיגרו בענף ב- COVID האחרון. עידן למרות השיפור שלו. בשוק המניות, אנליסטים ניבאו רווח למניה (3.0), או $ 0.9, לשנה הקרובה. שכר הטרחה של יונייטד איירליינס עלה ביותר ברבעון השלישי של 2019, ועומד על 41 דולר לנוסע, לעומת 6.5 דולר ברבעון המקביל לפני שנה, עלייה של 6 אחוזים.

ביום האחרון של יום שישי

25 ביוני 2021, מחיר המניה של יונייטד איירליינס הולדינגס אי נעה ב -15.8% משפל של יום אחד של 53.72 דולר לשיא של יום אחד של 56.57 דולר. מחיר המניה צנח באותו יום ב -0.85 אחוזים ל -52.88 דולר לעומת 54.34 דולר. הנפח גדל גם במהלך היום, כאשר 809 אלף מניות איבדו ערך.

יונייטד איירליינס אחזקות בע"מ מצאה תמיכה בהיקף מצטבר במחיר של 51.86 דולר ויש לראות בה הזדמנות קנייה לתגובה כלפי מעלה למבחן התמיכה הצפוי

למניה יש דירוג IBD SMR של -0.21 על מחזור, שולי רווח ותשואה להון (E), מה שמעיד שהיא בין 20 המניות התחתונות הנסחרות במונחי מדידות רווחיות מורכבות. עם זאת, למניה יש תנועות נמוכות מהממוצע ביום ונפח מסחר טוב, ולכן יש לקחת בחשבון את הסיכון בטווח הבינוני.

מספר הנוסעים לא צפוי לחזור לרמות טרום-מגיפה עד 2024 לכל המוקדם

בצד הטכני, מניות יונייטד איירליינס הן בעלות חוזק יחסי של 5.6, לעומת 7.6 לפני חודשיים. מחיר המניה של דלתא איירלינס עומד כיום על 44.43 דולר, בעוד יעד המחיר הממוצע ל -12 חודשים הוא 58.75 דולר.

משקיעים בעלי צמיחה צריכים להתמקד במניות הטובות ביותר בשוקי המניות של קבוצות תעשייתיות מובילות. מניות התעופה הטובות ביותר הן בין עשרות חברות התעופה הרשומות בארצות הברית.

ענף התעופה אינו עומד בתקן זה

ולפי בדיקת המניות של IBD, מניות UAL הן הפיגור בקבוצת UAL. UAL (יונייטד איירליינס החזקות בע"מ) נסחרה ביום שישי ב -55.30 דולר, בעלייה של 0.38% נכון ל -21 במאי 2021, והיא מועמדת Buy'Hold ל -12 במאי 2021, כשהיא צוברת 8.41% (PDF). לחץ כאן לקבלת הצעות מחיר UAL בזמן אמת, פרופילי חברה, חדשות ותחזיות מ- CNN Business.

מניות יונייטד איירליינס (UAL) זינקו השנה על רקע הקריאות לחידוש הטיסות בין ארה"ב לבריטניה. זאת בעקבות הכרזת ה- UALs ביוני לקנות 15 מטוסים שיכולים לטוס במהירות הקול. זה מקטין את זמני הנסיעה לנוסעים שמוכנים לשלם תשלום נוסף.
לפרטים נוספים על מניית ual בחודש יוני 2021 נא לגשת לאתר bigshotnews.net

חברות מעטות יכולות לשרוד ירידה כזו בהכנסות

ורוב מניות התעופה איבדו 50% או יותר מערכן עם התפשטות מגפת ה- COVID-19. בשנים האחרונות מספר מיזוגים יצרו קבוצה קטנה של מתחרים המשתמשים בטכנולוגיה לניהול לוחות זמנים וקביעת תעריפים. COid-19 וחברות תעופה למרבה הצער, המגיפה מערערת את הטוב ביותר שעבד בענף.

מלאי תחבורה

אלה שמעבירים אנשים ודברים ממקום למקום – הם עסקים גדולים. מניות הגנה המתמקדות בלקוח אחד, ממשלת ארה"ב, מצליחות טוב מכיוון שהן מציעות חיזוי למשקיעים. מניות מחזוריות, לעומת זאת, מתפקדות בצורה גרועה מכיוון שהן מתפתחות עם הכלכלה הרחבה יותר בתקופות של התרחבות ומיתון.

ישנן אפשרויות השקעה רבות במגזר התעשייתי, מחברות תעופה ועד בנייה. אין ספק שהשקעה בשוק המניות היא דרך מבריקה לבנות עושר. אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת.

לחץ על טיקר או שם שיתוף

כדי לקבל תצוגה מפורטת יותר, או הצב את הסמן מעל סמל התיקור כדי להציג את התרשים. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. בשעות השוק מוצגים דפי הסקירה במהירות הבזק של מחיר CBOE בזמן אמת, עדכוני מסחר חדשים ורישומים מעודכנים.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות. לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. היא מבוססת על ירידה היסטורית בתשואות ההון של 60 חודשים ל- S & P 500.

לחץ על הקישור "ראה עוד"

כדי לראות את דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב. עמודי סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכילים נתונים סטטיסטיים חשובים ויסודות עם קישורים למידע נוסף. המדידה הנוכחית של האינדיקטור הסטוכסטי בן 14 הימים היא גורם לפרשנות.

FactSet לא נותנת אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל, ללא הגבלה, כל אחריות על סחירות או התאמה למטרה או שימוש מסוים ואינה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או על כל נזק שנוצר. ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות, עיכובים בתוכן או בפעולות שנעשו על ידי או בהסתמכות עליהן.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן