ביצועי מניית ccl בחודש יוני 2021

Carnival Corp. היא חברה ציבורית אמריקאית הנסחרת בבורסת ניו יורק (CCL) בסמל CCL-N. במהלך השנה האחרונה, 9 אנליסטים של מניות פרסמו חוות דעת על CCL, כאשר 4 אנליסטים המליצו לרכוש את המניה. קרא את הביקורות האחרונות של מומחי המניות על Carnival Corp Carnival המומלצים על ידי ג'ים קרמר על Money Mad לשנת 2021 (21/06) כבחירה הראשונה.

מחיר המניה של חברת קרניבל עלה ב -24.4% ל -28.13 דולר לעומת 27.46 דולר ביום המסחר האחרון ביום שישי

25 ביוני 2021. המחיר צנח ב -6% בעשרת הימים האחרונים מ -60.1 דולר בתקופה זו. ביום האחרון, מחיר המניה נע מ- 25.8 $ לשפל של יום אחד של 26.52 $ ולשיא של 82.23 $ ליום אחד.

המניה נסחרת כרגע ב -15 דולר ואיבדה יותר מ -70 אחוז מערכה עד כה השנה

שכן מגיפת הנגיף הקורונאית הקפיצה את עסקי השייט. ההפלגות בארצות הברית לא יצאו בשבעת החודשים האחרונים, ורוב קווי השייט מכוונים לחדש את פעילותם בדצמבר. המניה נסחרה בכ 44 $ למניה בפברואר, הרבה מתחת לשיא וירוס הטרום-קורונה ומתחת לרמת 65 $.
בכדי לשמוע עוד מידע על מניית ccl בחודש יוני 2021 וביצועי מניית ccl בחודש יוני 2021 יש לגשת לאתר bigshotnews.net

מניות CCL הן בעלות דירוג מורכב של IBD של 4.5, מה שאומר שהן נמוכות ב -5.5% ממניות במספר גורמים טכניים ויסודיים, כולל ביצועי מחירים ורווחים. אם למניה יש רווח חלש למניה, הדירוג המורכב שלה אומר שתוכל למצוא מניות טובות יותר.

הרווח הנמוך של 9% למניה הוא נורא, וזה לא מפתיע לאור ההשפעה של מגיפות הנגיף הכורני על נסיעות החג. זה לא מתאים למשקיעים שרואים מניה בשווי 90 ומעלה בסולם של 1 עד 99.

החברה מחזיקה ומפעילה מלונות ומציעה שירותי תיירות ותחבורה

קרניבל חולקת את המקום השלישי בענף שירותי הפנאי והנופש של זקס עם נורוויג'ן קרוז ליין אחזקות בע"מ (NCLH) וקבוצת רויאל קריביאן (RCL) ומחזיקה כיום במקום השלישי. המניה המוצבת בצורה הטובה ביותר באותו שטח היא Camp World Holdings Inc. (CWH) (SOCH) – עם דירוג זק 1.

ענף השייט הוא חלק מענף הנסיעות והתיירות הרחב יותר ומתמקד במתן חוויות חופשה. בים. פלח סיוע בשייט מייצג נמלים, יעדים ואיים פרטיים הנהנים ממותג השייט קרניבל.

חברות בענף השייט מחזיקות ומפעילות ספינות שייט ליעדים שונים ומציעות מגוון מסלולים והפלגות לפי נושאים. Carnival Corp. (CCL) ו- Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. (NCLH) הן קווי ההפלגה העיקריים.

קרניבל היא מפעילת השייט הגדולה והרווחית ביותר בעולם. איידה קרוז היא אחת מחברות התיירות הצומחות ביותר והמצליחות ביותר בגרמניה. היא מעסיקה יותר מ -9,000 עובדים מ -40 מדינות ביבשה וסיפונה של ספינותיה.

קרנבל הודיעה על צירופה של האוניה החדשה שלה

הנסיכה הקסומה, לצי ההפלגות העולמי שלה. הספינה, הממוקמת במספנת פינקנטיירי במונפלקון, איטליה, כוללת סוויטת שמיים מפנקת, חדר בידור, בריכת שחייה, ג'קוזי ואמבט עיסוי. הספינה היא הראשונה שהושלמה ונמסרה במהלך מגיפת Coronavirus.

המרכזים האמריקניים לבקרת ומניעת מחלות העניקו ליריבה של רויאל קריביאן אור ירוק כדי לאפשר לאוניית חופש הים לעבור בדיקת ניסוי בהתאם להנחיות ה- CDC. הפתיחה מוגבלת לאוניה, אך יכולה למשוך משקיעים מקרנבל וקווי שייט אחרים.

בשל המגיפה, החברה מוותרת על תחזית הרווח שלה לשנת הכספים 2021. החשש העיקרי לטווח הארוך הוא נטל החוב ההולך וגדל של חברות, כאשר הרווחיות עשויה להוות חשש, לאור נטל הריבית הגבוה עד שהביקוש יתאושש.

עם התפרצות וירוס הכורמונית והביקוש מתחיל להתאושש

מניות קרניבל עשויות להתאושש, אך אנו סבורים כי לא סביר להגיע לרמת 40 $ בפברואר. עם זאת, המניה נמצאת על סף התפרצות שעלולה להעלות את מחירה. ישנם מספר אותות שליליים במניה, אך עם מגמה חיובית אנו מאמינים שתאגיד קרניבל יניב ביצועים טובים בימים ובשבועות הקרובים.

מחיר המניה RTX-A מציג מגמת ירידה

שלדעתנו דומה לתרשים המניות של היום ביום חמישי, 3 ביוני 2021 ולהיסטוריה האחרונה שלך ב- LSE. לוח המחוונים האינטראקטיבי שלנו מאפשר לנו להשוות את ביצועי המניות של קרניבל במהלך המשבר הנוכחי עם המיתון של 2008.

הבורסה לניירות ערך בלונדון AJ Bell YouInvest דלג לתוכן העיקרי מחיר מניית Carnival plc Deutsche Börse CCL Biag מחיר המניה LSE

מבשר האמת ארכיון האינטרנט מחיר המניה AXA מחיר המניה IBM. LSE Hero Motocorp היא חברת הדו-גלגלים המובילה בהודו עם יותר מ -75 מיליון אופניים שנמכרו עד כה.

שינויים בערך בין שלבי הזעקה הפתוחה לתחילת ימי המסחר הבאים מחושבים כהפרש בין יום המסחר האחרון לימי המסחר הקודמים. שינויים בערך מתקופות אחרות מחושבים על ידי ההפרש בין העסקאות האחרונות להסדר האחרון.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן