ביצועי מניית קייט פארמה בחודש יוני 2021

אדם עובר ליד מרכזיה אלקטרונית עם הבזק של מדד ניקיי 225 ביפן ביום שני, 21 ביוני בטוקיו. השווקים באסיה גלשו ביום שני לאחר שהמדד איבד ב -3.4% בוול סטריט ביום שישי, מה שהביא ל- S & P 500 את ההפסד השבועי הגרוע ביותר שלה מאז פברואר. TOKYO (AP) – המניות באסיה התאוששו מנסיגת הבוקר שלה בעקבות הריבאונד של וול סטריט לאחר שהפדרל ריזרב הזהיר שיעשה פחות כדי לתמוך בשוק.

הונג קונג האנג סנג עלה ב -0.1% ל -28,522.78

בעוד שנחאי קומפוזיט עלה ב -0.9% ל -35,599.32. נפט מרתון הס וסביבת דבון אנרגיה עלו ב -6.9% כאשר מניות האנרגיה עלו יחד עם מחיר הנפט. המניות בעלות הביצועים הטובים ביותר נקבעו על פי שווי המניה החל מ -1 בינואר 2019 ועד סוף השנה, שרבות מהן בבעלות חברות תרופות.

לא פחות מעשר מהחברות שבראש הרשימה מפתחות תרופות לקומץ מחלות נדירות

לחלק מהחברות הללו יש זרזים גדולים בסוף יוני שיכולים להעלות או להוריד את מחירי המניות שלהן. המשך לקרוא כדי לראות אם אתה יכול לצפות לתנודתיות נוספת משלושה יצרני תרופות במהלך השבוע וחצי הקרובים.

לחברה היסטוריית דיבידנד של 22 שנים והגדילה את הדיבידנדים 12 שנים ברציפות. דירוג ה- EPS של חברות התרופות, מדד לרווחיות, הוא 70 (מתוך 99 אפשריות). הוא משווה רווחי רווחים אחרונים וארוכי טווח עם מניות אחרות.

בסימן אמון החברות ש- EPS יחזור לעצמו בסוף 2021

החברה הגדילה את הדיבידנד שלה ב -5.3% בחודש מאי. מאזן מצוין עם יתרת מזומנים של 1.3 מיליארד דולר מגדיל את ביטחון הדיבידנד ומספק הון שהחברה יכולה לפרוס מחדש כדי ליהנות מהעלאת הריבית. החברה העלתה את הדירוג שלה למניות RCII לעודף משקל, שווה ערך לקנייה.

פייזר העלתה לאחרונה את התחזית לשנה המלאה ובטוחה במכירות של שותפות ביונטק (BNTX)

בשנת 2021, אנליסטים שנסקרו על ידי FactSet מצפים שפייזר תרוויח 3.74 דולר למניה, ירידה מ -6.8 דולר. מניות פייזר נועצות מבט בחבית של קנייה חדשה בשלב זה עם אחיזה שנייה בבסיס.

זה לא נגמר עד שהבנק הפדרלי יגיד שהוא יעלה את הריבית מהשיא הנמוך של אפס

ריביות גבוהות יותר יגרמו למחירי המניות ועליית רווחי התאגיד להיראות יקרים ממה שהם כבר. מסיבה זו, עדיף לקנות מניות כאשר הם מגיעים לנקודת הקנייה החדשה שלהם באזור המעקב של 5%.

החברה צפויה לדווח על צמיחה שורית ברבעון השני בהתאם לייעוץ של סלים

חשוב גם לפקוח עין על התפתחות פייזר של חיסון נגד וירוס עם Biontech. למרות שהתוצאות נראות מבטיחות, חשוב לראות כיצד החברה מגבירה את הייצור מכיוון שיש לה אישור בארה"ב ובמדינות אחרות.

החברה מפתחת טיפולים פוטנציאליים חדשים לסיבה השכיחה ביותר לאובדן ראייה של מבוגרים

ניוון מקולרי הקשור לגיל (AMD). המועמד המוביל שלך הוא טיפול משלים בגורם השלמה (CFH), המיועד לקבוצה מוגדרת של חולי AMD יבשים שאינם יכולים לייצר מספיק בכוחות עצמם. בסוף יוני צפויה החברה להציג את תוצאות מחקר שלב 2 עם המועמד הראשי שלה GEM 103.

תעשיית התרופות מורכבת מחברות החוקרות, מפתחות, מייצרות ומכירות תרופות וטיפולים שיכולים לשמש לטיפול או למיגור מחלות או חיסון בני אדם.
למידע נוסף בתחום של ביצועי מניית קייט פארמה בחודש יוני 2021 ומניית קייט פארמה בחודש יוני 2021 יש לבדוק כאן: bigshotnews.net

בריאות הצרכן מציעה מוצרי בריאות לנשים כמו רפידות תברואתיות

טמפונים, סטייפרי, דאגה ו OB Global Health & Pharma הושקה בשנת 2015 כפלטפורמת מידע עולמית. תפוצתו 260,000 עותקים והיא אחד המגזינים הדיגיטליים של AI Global Media, מו"ל בבריטניה, שפרסם מאז 2010 יותר מ -200 פרסומים בלמעלה מ- 200 מדינות ברחבי העולם תחת שמו.

באפריל

לאחר שהתעוררו שאלות בנוגע לעסקאות מניות שעשו מר פרדו וסנאטורים אחרים לפני פרוץ מגיפת העטרה, הוא מכר את מניותיו מ -3.2 מיליון דולר ל -9.4 מיליון דולר. רוברט האצ'ינסון, מנהל נכסים בגולדמן זאקס, סירב להגיב. מגזר סטיוארט ויצמן מורכב ממותג סטיוארט ויצמן והמוצרים המוצעים בחנויות.

בשנת 1983

ארצות הברית העבירה חוק בשם חוק התרופות ליתומים, המעודד פיתוח תרופות למחלות נדירות בכך שהוא מציע לחברות תרופות פטנטים בשבע שנים יותר מהתקופה האופיינית ל -20 השנים. בלעדיות פטנטים פירושה שלחברות שמוכרות תרופות למחלות נדירות אלה יש יותר זמן למכור אותן לפני שהן הופכות לגנריות או מיוצרות על ידי אחרים.

ב- Global Health Pharma אנו אוספים את הקולות ומקבלים מועמדות עצמית וכמובן מועמדות מצד צדדים שלישיים

אנו מאמינים כי שיטה זו לקביעת יעילות אילו חברות בודדות ראויות לפרס זיכתה אותנו בהצלחה ובשבחים רבים על יישומה. המשך השימוש שלנו בפאנל ממלא תפקיד מרכזי באכיפת עמדתנו כי הזוכים נקבעים לא על ידי הפופולריות של ההצבעה אלא על פי תרומתם למגזר.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן