ביצועי מניית למונייד בחודש יוני 2021

החברה העלתה את תחזית הרווח שלה, ואמרה כי היא מצפה לרווחים לשנה מלאה של 3.70 $ ל 3.80 $ למניה לעומת תחזיות קודמות של 4.50 $ ל 4.60 $ למניה. החברה צופה כי המכירות יירדו ככל שיגדלו החיסונים והצרכנים יתחילו להוציא יותר.

לימונדה (LMND)

המניות בחברת הביטוח המקוונת צנחו ב -6.6% במסחר לפני השוק לאחר שתחזיות ההכנסות ברבעון הנוכחי היו נמוכות מהצפוי. ברבעון הראשון של שנת 2020 ביטוח ללא דיירים היווה מחצית מעסקי הלימונדה ושליש מהעסקים החדשים. החברה ניצחה את התחזיות להפסד ברבעון הראשון של 8.1 סנט למניה, אך ההכנסות עלו על ההערכות.

במחיר של 16.4 דולר למניה

לימונדה צפויה לגייס 545 מיליון דולר כדי להתרחב. המופעל על ידי בינה מלאכותית וכלכלה התנהגותית, החברה תחליף את ביורוקרטיה התיווך בבוטים ולמידת מכונה, במטרה לסיים את הניירת תוך זמן קצר. לימונדה מציעה ביטוח בריאות וחיים לשוכרים, בעלי בתים וחיות מחמד בארצות הברית, ביטוח אחריות בגרמניה ובהולנד, ביטוח שוכרים בצרפת ושורה מלאה של מובילי ביטוח. ההכנסות משיבושים בביטוח היו 23.5 מיליון דולר, גידול של 10% לעומת השנה הקודמת (YOY) ועברו את האומדנים של 16.2 מיליון דולר. בצד החיובי, תרומות חובה (IFP) לחשבונות פעילים עלו ל -5.6 מיליון דולר, ירידה של 8.9% לעומת שנה קודמת.

על פי רנסנס קפיטל היו ברבעון השני 113 הנפקות

אחת העמוסות ביותר בשוק ההנפקות. 50 המניות שהתפרסמו השנה הגדילו להכפיל את הנפקותיהן יותר. הזוכים בשוק השנה כוללים מספר מניות ההנפקה האחרונות כמו Upstart Holdings (UPST) (עלייה של יותר מ -500% במחירי ההנפקה), Inari Medical (NARI) (400%) ולימונדה (LMND) (250%), כולם ספגו נסיגות קשות.

למרות שהם מילאו תפקיד גדול בהתאוששות שוק המניות בשנת 2020, מניות הטכנולוגיה העיקריות הוכנעו לאחרונה לאחרונה. זה סימן לכך שהשוק עדיין תלוי בחברות הדגל שלו לרווחים.

מניות ערך וצמיחה בשווקי הטכנולוגיה והתעשייה בארה"ב יש טעם להיות הפכפך ולא אחיד בשנת 2021. בתחילת מרץ ומאי, חלקי הרכב ותנועת המשאיות היו מבוקשים מאוד.

בהנחה שחלק ניכר מפעולת המחירים האחרונה של משקאות מוגזים נובעת מלחצים קצרי טווח (כלומר

החדשות על לימונדה מצדיקות את העלייה של 75% במחיר המניה. לימונדה מציעה הזדמנויות ניכרות, אך היא גבוהה השקעה בסיכון שנועדה לשבש את ענף הביטוח בתרחיש מוכר של דוד מול גוליית.

החברה מציעה פלטפורמות מבוססות בינה דיגיטלית ומלאכותית לסוגים שונים של ביטוחים לפתרון תביעות ותשלום פרמיות

החברה הוקמה בשנת 2015 ומשרדיה הראשיים נמצאים בניו יורק, ניו יורק. לחץ כאן כדי לראות את חמשת המניות המובילות בענף הביטוח והרכוש והנפגעים.

לימונדה

בע"מ מציעה מוצרי ביטוח שונים בארצות הברית ובאירופה. אלה מוצרים מכסים רכוש גנוב ופגום וכן אחריות אישית להגנה על לקוחות אם הם אחראים לתאונה שפוגעת באדם אחר או ברכושם. החברה מציעה גם ביטוח חיים לדיירים, בעלי בתים וחיות מחמד, כ וכן פוליסות ביטוח משכיר.

לימונדה בע"מ (LMND) נמצאת בשווי השוק הכולל של 5.11 מיליארד דולר בזמן כתיבת שורות אלה ועובדיה הם 567 עובדים

למד על ההיסטוריה האחרונה של מניית לימונדה, חדשות ומידע חשוב אחר שיעזור לך במסחר במניות ובהשקעה שלך. ראה את מחירי המניות והחדשות האחרונים בלימונדה, גרפים היסטוריים, דירוג אנליסטים ומידע פיננסי מ- WSJ.

ניתן להבין את האופטימיות של משקיעים ביחס לדוח הרווחים ברבעון הנוכחי

להלן, בארון מספק מידע על הערכות שווי היסטוריות של מניות, מחירי יעד ורווחי חברות (לדוח השווי המנייתי המלא של Lemonade Inc. (LMND) לחץ כאן). דוח הביצועים כולל רישומים מפורטים, כולל הפעילות של היום ומחירי המסחר הקודמים של ארבעה ימים.

להצעות מחיר יומיות בחר תאריך והציג את התאריך הנוכחי בתוספת ארבעת ימי המסחר הקודמים

לתקופות שנבחרו בצד ימין של הדף תראה את תאריך השינוי הפתוח, הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז ההיקף של אחוז המסחר הנוכחי וכן את ארבעת הימים האחרונים. הראה שיאים ושפל היסטוריים למספר תקופות המבוססות על השקפתך שבחרת.

שווי השוק של הלימונדה נמדד מול הערך הספרי של הלימונדה

שהוא שווי החברה כפי שדווח במאזן החברה. משקיעים יכולים לגבש דעה משלהם לגבי כיצד ערך הלימונדה שונה משווי השוק, אך ערך הלימונדה (הנקרא גם ערך פנימי) הוא למעשה הערך האמיתי של הלימונדות. המשקיעים משתמשים בשיטות שונות כדי לחשב את השווי שלהם ולקנות מניה כאשר שווי השוק שלה יורד מתחת לערך העצמי שלה.
למידע נוסף אודות מניית למונייד בחודש יוני 2021 באפשרותך לגשת לאתר bigshotnews.net

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

שווי השוק של הלימונדה מושפע מגורמים רבים שאינם משפיעים ישירות על העסק הבסיסי, כגון המגיפה, הפסימיות הבסיסית בשוק ושווי השוק שונה מערכו בספרים, שווי החברה משתקף במאזן התאגידי.

כאשר המשקיעים מסוגלים להמר על המגמה העתידית של מניה עם אופציות, אנו בוחנים את היחס בין שיחות לשים לניתוח סנטימנט השוק.

וול סטריט מחפשת חיוביות מלימונדה בע"מ כשהיא מתקרבת למועד דוח הרווחים הבא שלה. החברה תציג לשוק את הדוח הרבעוני שלה מ -2021 ביום שלישי, 11 במאי. מניות הלימונדה צנחו ביום רביעי לאחר שהחברה פרסמה הודעת רווח יומית מתוכננת.

מניות הלימונדה צנחו לאחר הודעה שלילית בטוויטר של המוכרת הנמוכה Citron Research עד 11% ביום חמישי

סיטרון עקפה את מניית הלימונדה מאז ההנפקה הראשונית שלה ביולי, אז עלו המניות ביותר מ -130%. כעת יש למניה שווי שוק של יותר מ -9 מיליארד דולר והיא נסחרת במחיר כמעט פי 100.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן