ביצועי מניית בואינג בחודש יוני 2021

בחר תאריך לקורסים של יום אחד והצג את התאריך הנוכחי ואת מחיר המסחר הקודם לארבעה ימים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, ניתן לראות את הנתונים המתאימים לחמשת השבועות האחרונים ולחמישה החודשים האחרונים, כמו גם את שיאי הפתיחה, את הנמוכים, את השינוי האחרון ואת אחוז השינוי בנפח באותה תקופה. לתקופות בפינה השמאלית העליונה של הדף, בחר את התאריך, ההתחלה, השינוי הנמוך והאחרון, כמו גם את אחוז הנפח של סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים.

הפרש הערך בין תקופת הזעקה הפתוחה וההתיישבות לתחילת המסחר בימים הקרובים מחושב כהפרש בין המסחר האחרון לימים הקודמים. השינוי בערך התקופות האחרות מחושב על ידי ההפרש בין הדוחות הכספיים האחרונים להסדר האחרון.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע.

המודול לחיזוי מחיר המניה של בואינג מספק ניתוח של גמישות המחירים של שינויים בתחזית התקשורת של בואינג ובאופקי ההשקעה הספציפיים

אנו משתמשים בשיטה המובנית שלנו לבדיקת חדשות כדי לאמוד את ערכה של בואינג על סמך סוגים שונים של כותרות מרשתות החדשות הגדולות והמדיה החברתית. תחזית המניות של חברת בואינג קובעת את השווי העתידי של מניות חברת בואינג בשיטות קונבנציונאליות כגון הערכות מדד המניות, קונצנזוס האנליסטים, הערכות יסוד ומהותי.

חיזוי מוצלח של המחיר העתידי של חברת בואינג יכול להניב רווחים משמעותיים

דף זה מספק מידע שימושי על הדינמיקה של מחירי מניות בואינג בשנים 2021, 2022, 2023, 2024 ו -2025. שאלה האם תחזיות מחירי המניות המבוססות על מידע מהחדשות הפיננסיות מפעילות איתות קנייה או מכירה חזק.

תחזית מחיר המניה של בואינג ליומיים היא תחזית למחר, בכל יום בשבוע הבא או בחודש הבא. תחזית זו מציגה את שני הגורמים העיקריים שיגרמו לנפילת מניותיהם כאשר הגיע הזמן להוריד את מחיר המניה.
בכדי לראות עוד פרטים מורחבים אודות מניית בואינג בחודש יוני 2021 עליך לגשת לאתר bigshotnews.net

תחזית מחיר המניה של בואינג 2021 תאריך לוח שנה רגיל המחיר האפשרי ביותר 2021 ביולי 01

מחירי המניות הנוכחיים של בואינג, נתוני מניות, תרשימי ECN בזמן אמת ותחזית מניות בואינג 2021 29 בינואר 2021 ארנק שירות החיזוי המקוון משקיעים עם נוף דובי של הממוצע תחזית מחירי המניות של בואינג צופה כי מחיר המניה יירד לממוצע של 200 דולר להמשך השנה עד ליום 30 ביוני 2020 עקב הנפקות חברות גדולות. התחזית הממוצעת למחיר המניה של בואינג היא 13 במרץ 2020, תרשים ארוך טווח המציג את ביצועי שער המניות של בואינג.

בשנת 2024

הוא צופה כי בואינג תייצר תזרים מזומנים חופשי של 18.50 דולר למניה, השנה הראשונה בה הייצור אמור להתחיל. אנליסט קרדיט סוויס, רוברט ספינינגן, מדרג את מניית בואינג כ"החזקה "ויש לה יעד מחיר של 174 דולר. גולדמן דירג את בואינג כ"קנייה "והעלה את יעד המחיר שלה למניה היום מ -209 דולר ל 189 דולר.

בטווח הארוך

השקעה במניות בואינג נראית כמו השקעה שתשתלם בעתיד, גם אם המחיר יהיה אופטימי מדי. הסכמה הכללית בקרב תחזיות מחירי המניות של בואינג של אנליסטים בוול סטריט היא לקנות. הערך של מניית בואינג הוא שכאשר האנליסטים מעבדים את חוסר הוודאות של 2021, הם מתחילים לבדוק כמה תזרים מזומנים חופשי תייצר החברה בשנת 2023 וב -2024.

לענקית התעופה והחלל המסחרית בואינג

החזרת מטוסי ה- 737-Max מתוכננת לשנת 2020. בשנים הקרובות תחול התאוששות במסירת מטוסי ה- Max מהחברה ובייצור התעבורה האווירית העולמית. . מטוסי ה- Max יאושרו כמובן על ידי כמה רשויות תעופה עולמיות, כולל מינהל התעופה הפדרלי.

בואינג אישרה עסקה עם חברת ההשקעות 777 פרטנרס לרכישת 24 737 מטוסי מקס עם אופציה לרכישת 60

ב- 29 במאי, בואינג הסכימה לשלם קנס בסך 17 מיליון דולר במסגרת הסדר שהגיע מינהל התעופה הפדרלי בגין התקנת חיישנים לא מאושרים במטוסי הדור הבא 737 מקס ו -737. ב- 25 במאי הודיעה גם בואינג כי חברת SMBC Aviation Capital, חברת חכירה, הזמינה 14 737 מטוסי MAX.

בואינג

היא חברת תעופה וחלל אמריקאית שהוקמה על ידי ויליאם אדוארד בואינג, קיצור של חברת בואינג. חברת בואינג ושות 'הינה חברה תעופתית ומייצרת מטוסים מסחריים ומערכות הגנה, חלל וביטחון. מגזר השירותים הגלובליים מספק שירותים ללקוחות מסחריים וצבאיים.

חברת בואינג הינה אחת מיצרניות המטוסים הגדולות מבחינת מחזור והשנייה בגודלה מבחינת מטוסים שנמסרו

החברה מיוצגת במדד ראשי של ארה"ב, מדד S & P 500, אך לא במדד נאסד"ק 100. ראשי התיבות של הבורסה שלה הם BA, שמשך תשומת לב רבה במהלך משבר הנגיף הכורוני שנגרם בגלל שריפת המנוע 777.

בואינג היא בורסה אמריקאית הנסחרת בבורסת ניו יורק (BA) בסמל BA (n). אמנם ניתן למצוא את המניה בתיקי מניות רבים, אך משבר הנגיף הכורוני פגע קשות בבואינג. דירוג מרדף המניות של בואינג מחושב על פי האות של מומחה המניות.

מניות בואינג קו (BA) היו מהשירותים החמים ביותר בשוק בשנה שעברה

בעלייה של 8.5%. לפני ההתאוששות האחרונה של בואינג, מניית החברה צנחה ב -5.5% לאחר שדיווחה על תוצאות רבעוניות חזקות, כאשר החברה עברה על ביצועיה. מניתוח תרשים המניות של החברה עולה כי המניות יכולות לרדת בעוד 14% בשבועות הקרובים ל -299 דולר ממחירם הנוכחי של 342 דולר.

בואינג (BA) זכתה בהזמנות למטוסי 737 מקס שלה ומתכננת להגביר את ייצור המטוס בשנה הבאה. על המשקיעים לבחון את היסודות של ענקית החלל ואת מניות בואינג.

מדד החוזק היחסי (RSI) עוקב אחר הכיוון הכללי של מחיר המניה. אחד הסימנים הפוטנציאליים לסיום הרמה הוא סטייה בין ירידת מחירי המניות העולים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן