ביצועי מניית פייסבוק בחודש יוני 2021

מניות הרשת צפו בנאסד"ק ב -18 במאי 2012, אך את היום העיבה סדרת תקלות טכניות. לחץ המכירות התגבר ב -14 בינואר, כאשר מניית פייסבוק גברה על ממוצע 200 הימים לראשונה מאז סוף אפריל. פייסבוק הופיעה שוב לאחר העלייה ב- 28 בינואר, ועלתה לשיאה של 280.79 דולר.

מחיר המניה של פייסבוק עלה ב -16.9% ביום המסחר האחרון ביום רביעי

17 במרץ, ל -280.01 דולר לעומת 279.28 דולר. מרגש לראות שמניית פייסבוק תוכל להמשיך ולעלות לאחר הפסקה קטנה בימים הקרובים. מחיר המניה של פייסבוק הוערך ב- 146.01 דולר ב -16 במרץ 2020, קצת יותר משנה לאחר שיא השיא של 30,391 דולר ב -26 באוגוסט 2020 – בנקודה הנמוכה ביותר.

מחיר המניה של פייסבוק נע בין שפל של יום של 275.41 דולר לשיא של יום של 286.23 דולר ביום המסחר האחרון ביום רביעי

17 במרץ 2021. בסופו של דבר, מחיר התחזית הממוצע של פייסבוק לחודש זה היה נאמד בכ- 273 דולר, שינוי ממוצע מ- 455 דולר בינואר. המחיר הסופי נאמד בכ- 30.3 דולר ארה"ב, שינוי של 1.94 דולר לחודש דצמבר. בסופו של דבר, מחיר התחזית הממוצע של מניית פייסבוק לחודש זה הוא 31.8 דולר, כלומר השינוי לחודש ינואר הוא 4.95 דולר.

פייסבוק בע"מ צפויה לדווח על תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2021 ביום רביעי

28 באפריל. החברה דיווחה על נתוני מכירות ורווחים מעל הממוצע בארבעת הרבעונים האחרונים. במהלך השנה האחרונה החברה ראתה גידול במשתמשים יומיים פעילים כאשר אנשים פנו למדיה החברתית במהלך הסגירות.

מחיר המניה של פייסבוק לא התאושש רק בדצמבר 2013

שנה לאחר שהפך לציבור, והגיע ל 550.12 דולר למניה ושווי שוק של 140 מיליארד דולר. הדחיפה הגדולה ביותר של פייסבוק הגיעה בפברואר 2014 כשהודיעה על רכישת ווטסאפ. פייסבוק נפגעה ממשבר הנגיף הכלילי וראתה כי מחיר המניה שלה צונח במהלך התרסקות שוק המניות בשנת 2020.

רבע אחר רבעון

מחיר המניה של פייסבוק המשיך לעלות, עם כמה קפיצות אדירות לשני הכיוונים, שליליות וחיוביות . החוזק היחסי (הקו הכחול בתרשים לעיל) מצביע על עליות וירידות של המניות ועולה בקנה אחד עם ביצועי מדד S&P 500 באוגוסט. עם זאת, הוא ירד משיא שיא באוגוסט לשפל של תשעה חודשים בינואר ומאז לא התאושש.

התנודתיות הממוצעת (השפעת ההייפ התקשורתי על מחיר המניה של החברה)

היא 21.59%. התנודתיות הקשורה לחברות הייפ היא 87.958% והמחיר הצפוי להודעה הבאה (תחרות) הוא 34,142 דולר. זינוק המחירים לחדשות הבאות צפוי להיות 0.59% עם תשואה יומית צפויה של 0.26%.

לאחר המסחר, מחיר המניה של FB החל לעלות במחזורי המסחר הגדולים והגיע לשיא של 214 דולר בכל הזמנים. התחזית השלילית מומשה והרמה משמשת כיעד מתקן.

ניתוח מגמת המחירים מראה כי הערך הנוכחי מייצג רמת התנגדות חזקה עבור הקונים

המחיר העתידי הצפוי יהיה תלוי אם מחיר המניה יתאחד לרמה הפסיכולוגית של 300 דולר. אם הרמות הנוכחיות נחשבות כהזדמנות קנייה, יש סיכוי סביר שהמניות של פייסבוק יניבו ביצועים טובים בטווח הקצר.

מניות FB בארה"ב 34,137 דולר 18.1 0.53 תחזית מחיר המניה של פייסבוק משמשת לקביעת הערך העתידי של מניית פייסבוק תוך שימוש בכמה שיטות קונבנציונליות שונות כגון הערכת מדד רווח

קונצנזוס אנליסטים, יסודות והערכה עצמית. מחיר פתיחה משוער של המניה ליום חמישי, 18 במרץ 2021 מחיר הפתיחה הצפוי לפייסבוק ביום חמישי מבוסס על מהלך אתמול ממחיר הסגירה הגבוה לנמוך.

חלק מהאנליסטים בוול סטריט רואים בפייסבוק מנצחת לטווח הארוך

בעוד שיש הסבורים שהיא עומדת מול רוח רוח וטרם התקדמה. חיזוי מוצלח של המחיר העתידי של פייסבוק יכול להניב רווחים משמעותיים. תחזיות מחירים לפייסבוק מרעננות, אך שאלה של ויכוח האם תחזיות מחיר המניות המבוססות על מידע חדשותי פיננסי יכולות ליצור איתות קנייה או מכירה חזק.

Facebook Inc

מאפשרת למשתמשים לשתף דעות ורעיונות באמצעות תמונות, סרטונים ופעילויות אחרות. ב- 27 בינואר, מנכ"ל הכספים של פייסבוק, דייב ווהנר, חזה כי שיעורי הצטרפות גבוהים יותר יאפשרו לחברה לעקוב אחר פעילות המשתמשים באתרי צד שלישי מבלי לעכב את הצגת המודעות המותאמות אישית.

בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי ומחיר המסחר הקודם בארבעה ימים

עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחודשיים האחרונים, פתיחות וירידות, שינוי אחרון ונפח אחוזים לתקופה זו. לתקופות, בחר בפינה השמאלית העליונה של הדף שבו תוכל לראות נתונים פתוחים, שיאים, שפל ושינוי אחרון (בשינוי, אחוז נפח) עבור סשן המסחר הנוכחי, כמו גם את ארבעת ימי המסחר האחרונים.

למידע בנושא של מניית פייסבוק בחודש יוני 2021 וביצועי מניית פייסבוק בחודש יוני 2021 יש לבקר באתר bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן