מה אסור לעשות כשמגייסים עובדים וירטואליים

בנוסף לשמירה על מרחק חברתי, הראיון הווירטואלי (COVID-19) מספק גמישות למועמדים, מגייסים ומנהלי משאבי אנוש, ומאפשר לחברות להוזיל עלויות, להגדיל את טווח ההגעה הגיאוגרפי ולחסוך זמן. צוותי משאבי אנוש ורכישת כישרונות המאפשרים להם להגיע, להעסיק ולהעסיק יותר מחפשי עבודה. עובדים וירטואליים בירכו על עליית הטכנולוגיה ברחבי העולם, ואימצו את המגמות האחרונות בתחום העסקת עובדים לתפקידים המאפשרים להם להיות פרודוקטיביים מבלי לעזוב את המיטה. כאשר עובדים מרוחקים והיברידיים הופכים לנורמה, אתה יכול לעזור ולהתנהג יותר כמו מזל על ידי שכירת מועמדים מרחוק והצגת כיצד החברה שלך עוברת את המעבר מכוח עבודה מסורתי לגמיש וגמיש יותר.

אולם מעל לכל קשה לסוכנויות גיוס מרחוק למצוא אנשים בעלי הכישורים המקצועיים הנדרשים

מתקשרים כראוי ומוכנים לאמץ את ערכי הליבה של החברה שלך. שילוב עובד מרחוק בהכשרה יסייע להבטיח שהוא מסוגל לעשות עבודה נהדרת בכל מקום בעולם בו הוא נמצא.

אם אתה רוצה להעסיק את האנשים הטובים ביותר שם

היה פרואקטיבי והשאיר לצוות שלך להבין כיצד ליצור איתך קשר וכיצד תקשר במהלך יום עבודה ממוצע. אם המגייס יעבוד מרחוק, ככל הנראה תהיה לו האפשרות להתקשר למועמדים ברגע שהוא יגיע אליהם. עלייה בסביבה וירטואלית בהחלט יכולה לעבוד, פשוט שאלו כל חברה שמעסיקה ומנהלת עובדים מרוחקים. אם אתה מוגדר לשלט רחוק, ייתכן שתרצה גם להעביר אירועים מסוימים למשרד הווירטואלי כדי שתוכל לטעום איך זה לקיים אינטראקציה וירטואלית אם תרצה בכך.

אמנם גיוס מקוון יכול להוות כלי נהדר שיעזור לך למצוא את המשרה הבאה שלך

אך מומלץ למגייסים לא להסתמך רק על כך, במיוחד מגויסים פחות מנוסים. תוכנת גיוס ניידת מתפקדת לחלוטין היא הפיתרון הטוב ביותר עבור הצוות שלך ושקול להכשיר את תהליך ההיכרות שלך ואת הטכניקות כדי לשמור על מנהל משאבי אנוש שלך בדרכים.

אם לא תנסה לגייס אנשים באופן ספציפי מרחוק

לא תקבל משרות באתרים אלה לפני המועמדים הנכונים. המשמעות היא לחפש מיומנויות נוספות שהעובדים המרוחקים שלך צריכים כדי להצליח בתפקיד וירטואלי. שים לב כי בדרך כלל מבקשים פוקדים ירידי עבודה לעבודה מרחוק, ולא רק למשהו שמאפשר להם לעבוד מהבית או ממיקום מרוחק.

חברות מסוימות ניסו להשתמש בכלים שלא נועדו לגיוס וירטואלי וביצעו ביצועים גרועים, כמו למשל ערכת הכלים לגיוס וירטואלי (VRT) של גוגל.

מי שנכנס למשל לראיון וירטואלי

לא יכול להתיידד יותר עם התחכום הטכני, הדרוש להצלחה במחקר ההתכתבויות. הבנת מה שעובדיך הרצויים זקוקים מרחוק בכדי להניע אותם תעזור לך למקסם את תפוקת העבודה ולבנות מעורבות צוות וירטואלית. כמובן שישנן עבודות הדורשות שעות מסוימות, אך מתן אפשרות לעובדים לעבוד באופן וירטואלי היא דרך טובה לשחרר את המושכות כך שהעובדים יוכלו למצוא את מקום הפריון המתוק שלהם. כשאתה מגייס מועמדים חדשים לצוותים הווירטואליים שלך, זכור שגם אם אתה עובד מהבית, התפוקה שלך בסביבה הווירטואלית תגדל. אם אתה מתכנן לנצל את המירב מאירועי הגיוס הווירטואליים שלך, עדיף להשתמש בהם כהזדמנות לאיסוף קורות חיים, לא רק ככלי גיוס. על ידי שיתוף מועמדים בפגישות גיוס וירטואליות, אתה מגדיל את הסיכויים שלך לגייס את הכישרון הטוב ביותר. אם לא חשבתם לעבור וירטואלי, זה הזמן לכבות את זה בכדי לשמור על בטיחות העובדים והמועמדים שלכם. לסיום, אני ממליץ לך להמשיך להציע הדרכה מקוונת ולשלב צוות מרחוק. ביבי כדי לברר מדוע המועמד המרוחק רוצה לעבוד עבורך, ויהיה לברר את הרקע שלהם ומדוע הוא רוצה לעבוד איתך.

אם עליך לשנות את תיאור התפקיד בעת העסקת עובד מרוחק

יהיה עליך לעדכן את שאלות ברירת המחדל לראיון העבודה. בכל מה שקשור לראיון עובדים וירטואליים, לשאלות אלו יכולות להיות מטרות שונות אם יש לך עובד וירטואלי מוסמך עם מערכת מיומנויות. שקול לקבל מגייס ל -10 מועמדים כדי להבטיח שתעבור במהירות במהלך ראיונות עבודה מבלי לייצר תנועה וירטואלית.

אם אינך יכול לפקח כראוי על העובדים הווירטואליים שלך, הם יכולים להיות אחראים על העסק שלך. אל תמהרו לבחור מישהו שיעבוד עבורכם ואל תמהרו להעסיק עובדים וירטואליים.

אם תקבע מרחוק

תגלה שהיתרונות של העסקת אנשים מרחוק הם גדולים. משיכת העובדים המרוחקים הטובים ביותר היא במידה רבה עניין של מציאת העבודה הנכונה. ואכן, אתרי דרושים רגילים כמו לינקדאין אולי אינם מקום טוב לפרסום, אך משיכת עובדים טובים מרחוק היא במידה רבה עניין של קבלת פרסומת העבודה במקומות הנכונים. אם תגדיל את מאמצי החברה שלך להעסיק ולעבוד עובד מרוחק, כמה שיפורים בתהליך מלכתחילה יכולים לעזור להעסיק אנשים שנשארים נאמנים לחברה ולתרום לחיוב לטווח הארוך. על ידי התמקדות בכמה אסטרטגיות חשובות אלו, תוכל להגדיר את המועמדים לתפקיד מרחוק.
למידע מורחב בנושא של מה אסור לעשות כשמגייסים עובדים וירטואליים באפשרותך לגשת לאתר fillva.com

למידע מורחב בנושא של מנשה ניתן לגשת לאתר menashe.org.il

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן