ביצועי מניית פריון בחודש יוני 2021

במאמר זה אנו מעריכים את ביצועי הניהול בחמש שיטות להערכת עודפי הייצור בהקשר למספר מינים. על מנת למדוד את התפוקה של מפתחים, ראשי צוותים ואנשים פרטיים, מומלץ לתפוס מדדים מרובים במספר מימדים במסגרת של לפחות שלושה. ההמלצה היא שיהיה לפחות מדד אחד הכולל מדדים תפיסתיים כגון נתוני סקר.

במקרים מסוימים

אתה יכול לשמור על מדדים מוטבעים בעייתיים בביצועי הפרודוקטיביות כדי להעביר את תפיסת הפרודוקטיביות לעבר ערך: ערך עבודת צוות, ביקורות קוד מתחשבות, ערך משתמש קצה, שביעות רצון לקוחות וכו '. מדדים המעצבים התנהגות ויוצרים ערך מוסף הם שני מדדים שבהם תוכלו להשתמש בכדי לעזור לעצב שינויים בצוות או בארגון שלכם.

הצורך להבין ולמדוד פרודוקטיביות מעולם לא היה גדול יותר. עם מגפת ה- COVID 19 המשבשת את העבודה וגורמת לשינוי פתאומי לעבודה מהבית, רבים מטילים ספק בהשפעתה על התפוקה וכיצד להבין, למדוד ולשנות אותה.

הייצור התעשייתי בארה"ב

שסבל מהשפעות של השבתות מגיפות עולמיות, צנח ב -16.5% לעומת השנה המקבילה, וסך ההזמנות במפעלים בארה"ב צנחו בצורה חדה לעומת השנה בהשוואה לאפריל, ואחריו שופרו אילמים לאחר מכן. . בין הרבעון הרביעי של שנת 2019 לרבעון הראשון של שנת 2020, תפוקת העבודה במגזר הלא חקלאי עלתה ב -2.4%, ומשקפת ירידה בתפוקה של 2.6% וירידה של 4.9% בשעות העבודה.

ניצול הקיבולת בענף התעשייה עלה באפריל 0.5 נקודות אחוז ל 74.9 אחוזים

4.7 נקודות אחוז מעל הממוצע לטווח הארוך בשנים 1972-2020. הסקירה השנתית על ניצול הקיבולת התעשייתית תפורסם ב 28- במאי 2021. הנתונים המוזכרים בתאריך פרסום זה הם מתאריך 14 במאי 2021 ומחליפים את הנתונים שפורסמו בעת התיקון.

מועצת הפדרל ריזרב מתכננת לפרסם את הסקירה השנתית של מדד הייצור התעשייתי (IP) ומדדים הקשורים לניצול הקיבולת ב- 28 במאי 2021 בצהריים שעון מזרח (EST)

נתוני מדד ייצור שנתיים חדשים לשנים 2017 ו- 2019 כוללים נתונים שנתיים נוספים, כולל מידע על הפקת דלק מינרלי מתכתי ולא מתכתי. משוקלל לפי פירוט קבוצות שוק, המדד מעדכן מידע מחשבונות התשומה והתפוקה של benchmark 2012 של הלשכה האמריקאית לכלכלה.

מכירות מגזר לפי סוג יישום מכירות ושיעורי צמיחה של נתחי שוק לפי סוג יישום

2015-2020. פרקים 7, 8, 9, 10 ו -11 מפרטים את נתוני המכירות לפי מדינות (הכנסות, הכנסות ונתחי שוק) עבור מדינות מפתח ברחבי העולם לשנים 2016-2021 ולשוק הגבס בעל ביצועים גבוהים, עם תחזיות לאזור, סוג של יישומים, והכנסות והכנסות לשנים 2021-2026. פיתוח פריון העבודה ואמצעים נלווים תוקן ופורסם ברבעון השלישי של שנת 2020 שינוי בשיעור הרבעוני של שעות העבודה יחידת הפריון לשעה האמיתית של מגזר העבודה עלויות הפיצויים לעבודה לא מתוקנת פיננסית 0.6% 320 328 5.9% 10.1% 5.3% פרסומי תאגיד 1.5 343 323 2.9 7.7% 4.4 לוח B1.

מדד ה- DPR

הוא מורשת של ייצור נפט וגז טבעי, המשתנה והופך להיות לא יציב כאשר נפח ייצור הבאר פוחת במהירות או גדל עקב קיצוצים או הפסקה. הוא אינו מייצג את כל הבארות שהושלמו בייצור נפט / גז טבעי. הצעות מחיר ל- BSE ו- SENSEX בזמן אמת מורשות על ידי הבורסה לניירות ערך בבומביי.

ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס היה קרוב לשיאו מאז סוף אפריל, בעוד שההתכנסות הנוכחית בשוק המניות נמשכת. הדאו הוקם בשנת 1896 על ידי 12 מניות והוא אחד המדדים הוותיקים ביותר בשוק המניות.

30 מניות דאו ג'ונס מתוכננות כמבשרות בשוק המניות הרחב יותר בארה"ב

שלוש המניות הטובות ביותר בתעשייה הן אלה עם הערך הטוב ביותר, צמיחת הרווח המהירה ביותר והדינמיות הגדולה ביותר. מדדי מניות חשובים אחרים כוללים את Nasdaq Composite מבוסס הטכנולוגיה ומדד S & P 500, מדד של 500 החברות הגדולות בארצות הברית.

תוסיפו לזה את רוח הרוח התאומה של עלייה בתפוקה העולמית והוצאות הון גבוהות יותר

שהגבירו את ההכנסות של מספר גדול של חברות תעשייתיות. מאחר שתנופה זו עשויה להימשך גם בהמשך שנת 2021, יש רשימה של חמישה נכסים תעשייתיים שיש לקחת בחשבון לצורך פיתוח נוסף. להלן שלושת הענפים המובילים עם הערך הטוב ביותר, צמיחת הרווח המהירה ביותר והמומנטום הגדול ביותר: המניות התעשייתיות הן ביחס הנמוך ביותר לרווחיות (P /).

קטרפילר

היא יצרנית המכונות הכבדות הגדולות בעולם עם נתח שוק של מעל 15% עד שנת 2020. החברה נתפסת כמגדל של תקווה למשק, ומשרתת תעשיות רבות כולל תחבורה, בנייה, כרייה, נפט וגז ותשתית. חברות תעשייתיות הן עמוד השדרה של כלכלת ארה"ב, וזה מבשר טובות עבור הרווחים ומחירי המניות שלהן.

הם מובילים בשוק במדד ואמורים להיות מסוגלים להמשיך להגיע לשיאים חדשים

בין המניות השואפות להירכש במאי 2021 לרכישה או פיקוח על ידי דאו ג'ונס נכללות אפל, בואינג, דיסני, גולדמן זאקס ומיקרוסופט. דו"ח התעסוקה של מאי הוא האירוע הגדול ביותר בשבוע, והמניות הולכות לחודש החלש ביותר של יוני.

היא גם ציינה כי החברה שמרה על תחזית תפוקה של 500 מיליון דולר או על שיפור תפעולי של 150-200 נקודות בסיס, למרות רוח הרוח מהתמהיל העסקי והמשך עליות המחירים מעל האינפלציה הדולרית. לחברה יש ציון כולל B, אשר תואם דירוג קנייה במערכת הדירוג POWR.

למידע בנושא של ביצועי מניית פריון בחודש יוני 2021 ומניית פריון בחודש יוני 2021 כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן