ביצועי מניית טבע ארצות הברית בחודש יוני 2021

אנו אוהבים את טבע כחברת אחזקות מכיוון שהיא חברה איתנה עם יותר מ -200 יישומים כלליים בתהליך. עם זאת, אנו סבורים כי הביצועים הירודים של מחירי המניות נובעים מחוסר ודאות לגבי עליות אפשריות ברגולציה הממשלתית. טבע מסובכת במסגרת התדיינות אופיואידית ומתמודדת עם חקירה של משרד המשפטים האמריקני לצורך הקצאה ותיקון מחירים העלולים להתלות במניותיה.

בשלוש השנים האחרונות

המניות של טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ התקשו לצמוח ובעלי המניות סובלים מהפסדים. הנתונים שלנו מצביעים על כך שלחברה שווי שוק של 12 מיליארד דולר ותמורה שנתית כוללת של 1.6 מיליון דולר לשנה עד דצמבר 2020. הדבר יוצא דופן מכיוון שצמיחת הרווח החיובי הייתה חיובית, דבר המצביע על כך שמחיר המניה סטה מהיסודות.

זהו דאגה שייתכן ובעלי המניות ירצו להעלות באסיפה הקרובה ב- 14 ביוני 2021

שם הם יכולים להשפיע על ההנהלה באמצעות הצבעה על החלטות כגון שכר מנהלים. "אנו חושבים שבעלי המניות צריכים להיות זהירים כרגע באישור העלאה למנכ"ל. זה ירגיז אותם אם ישלמו לו יותר.
למידע בנושא של ביצועי מניית טבע ארצות הברית בחודש יוני 2021 ומניית טבע ארצות הברית בחודש יוני 2021 באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

Fusion Media אינה נושאת באחריות להפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מ השימוש שלך במידע. המידע על מחיר המניה מעוגל וייתכן שאינו נכון. למרות שמארקיט עושה כל מאמץ להבטיח שהנתונים יהיו מדויקים, לא ניתנת כל ערבות לדיוק או לשלמות.

ציון ESG משמשת להערכת הסיכונים הסביבתיים

טביעת הרגל הפחמנית ושימוש במשאבים העומדים בפני חברות כמו טבע בתעשיית התרופות. טבע תעשיות התרופות דירוג סביבתי הוא 76.02 ומציבה אותה באחוזון 87 של חברות המדורגות באותו ענף. – — מכירות התרופות הגנריות עלו ב -11% בצפון אמריקה, בעוד שהירידה בעסקים באירופה. טבע הינה חברת תרופות עולמית המפתחת, מייצרת ומשווקת תרופות גנריות, עלייה של 10% לעומת השנה המקבילה ו -4% באחת. שנה.

החברה דיווחה על רווח ברבעון השלישי למניה של 1.30 דולר

והביאה לציפיות בארבע סנט. החברה דיווחה על הכנסות של 16.4 מיליארד דולר ורווח מתואם של 2.50 דולר ל -2.70 דולר למניה. אנליסטים של מניות טבע צפו רווח של 26.2 דולר למניה בהכנסות של 17.7 מיליארד דולר.

ההכנסות נותרו יציבות על בסיס דיווח וירדו בשיעור של 1% לעומת המטבע המקומי

זה משקף מכירות נמוכות יותר של עסקי ההפצה A Tevas ו- A Copaxone באזורים מסוימים, ביקוש נמוך יותר למוצר באירופה ובצפון אמריקה ופעילות נמוכה יותר של רופאים ובתי חולים עקב המגיפה. במגזר צפון אמריקה, המכירות של טרשת נפוצה של קופקסון המשיכה לרדת, ואילו אוסטדו (מחלת הנטינגטון) שמרה על צמיחה שנתית חזקה. ההכנסות גדלו ב -10% לעומת השנה המקבילה עקב רווחי תפעול גבוהים ושיעור מס נמוך יותר.

מאמר זה

הוא מקרה איכותי של חברת התרופות טבע, הכולל ניתוח מעמיק של החברה בהקשר הספציפי של תעשיית התרופות. מוצגים מקרי המחקר האיכותניים על המשמעת העסקית של החברה, פרטים על תנודות בעלי המניות ומחירי המניות בעשורים האחרונים והשוואות עם מתחרים אחרים. קנו מניות טבע בענף התרופות על ידי השוואת פלטפורמות למסחר במניות.

מצא את שם המניה ואת סמל הטיקר טבע וחקר את המניה כדי להחליט אם זו השקעה טובה עבורך. קנו את מספר המניות הרצוי שלכם בהזמנת שוק או דחו את הרכישה במגבלה עד שהמניה תגיע למחיר הרצוי.

המניות הכפולות של טבע נסחרות בבורסה בתל אביב ובבורסה של ניו יורק

מניות טבעס חוו ירידה תלולה מ -1998 לאמצע 2004, בעקבות פרסום דוח שלילי בשנת 2006. מניות טבעס גדלו פי עשרים מאז תחילת שנות האלפיים, בעיקר בגלל ההשפעה של הבורסה לניירות ערך בתל אביב.

מתחילת 2014 עד אמצע 2015 מחיר המניות של טבע היה יותר מפי שניים

וסוף שנת 2016 הוא חזר לרמה של תחילת 2014. בתקופת כהונתו של למעלה שלוש שנים של המנכ"ל, קאר שולץ, בטבע. , הוא הפחית את החוב הנקי של החברה מ -34 מיליארד דולר מתחת ל -24 מיליארד דולר. תחתיו החברה בדרך להגיע לחוב נטו של 15 מיליארד דולר בסוף שנת 2023. שולץ הוא מומחה לתפנית שעבד בחברת התרופות הדנית לונדבק.

לאורקל של אומהה כפי שהוא ידוע כיום יש רקורד מדהים בכל הנוגע להרוויח כסף

מאז שהצטרף לברקשייר הת'אוויי באמצע שנות ה -60, הוא השיג תשואה שנתית ממוצעת של יותר מ -20% על הכנסותיו מניות החברה מבלי לשלם אגורה לדיבידנדים. עם הצלחה בסדר גודל כזה, המשקיעים רוכבים על זנבותיו כהשקעה נהדרת.

היא מתמקדת גם במערכת העצבים המרכזית, בכאב, בדרכי הנשימה ובאונקולוגיה. ברקשייר הת'אוויי מחזיקה בהימורים ביותר מארבעה תריסר ניירות ערך, 46 מניות ושתי קרנות הנסחרות בבורסה. אלה שלוש המניות הבולטות לקנות ביוני.

העתקה

פרסום מחדש או חלוקה מחדש של תכני חברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות באמצעות מטמון, מסגור או אמצעי דומה, אינם מורשים ללא הסכמת החברה מראש ובכתב. החברה לא תהיה אחראית לכל שגיאה או עיכוב בתוכן זה או לכל פעולה שתבוצע בהסתמך עליה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן