ביצועי מניית פלייטיקה בחודש יוני 2021

מטה החברה נמצא בהרצליה, בישראל והפיק תשעה משחקים המדורגים במאה המשחקים הניידים הגדולים ביותר בארצות הברית. תחזיות מחירי המניות שלנו מכסות תקופה של שלושה חודשים.

החברה גייסה 1.9 מיליארד דולר בהנפקה הציבורית הראשונית שלה והערכה את מניותיה בסכום של 27 דולר ליום חמישי בערב לעומת הטווח שצוין בעבר בין 22 דולר – 24 דולר.

עם שווי שוק של 11 מיליארד דולר

החברה נסחרת בהכנסות פי חמישה, נתון ששולח את המניות לגיוס. חברות גיימינג מדור קודם כמו Electronic Arts, Take-Two Interactive, Activision ו- Blizzard נסחרות פי שבעה עד תשע מהכנסותיהן, על פי FactSet. החברות שנמצאות בראש התור בכניסה לשווקים הציבוריים הרחיבו בשנים האחרונות את קטלוג המשחקים שלה באמצעות רכישות, ופתחו מגוון רחב יותר של זרמי הכנסות.

ב- 6 במאי 2021

UBSF.Y הודיעה על הרחבת היקום של דיוויז'ם של טום וחשפה את דיוויז'ן דיוויז'ן Heartland של Tom, משחק חינם לגמרי למשחק. הרחבה חשובה בשוק משחקים תחרותי ביותר, שכן להיט יכול לגרום לחברה לצמיחה בלתי צפויה. עבור משקיעים המחפשים את תנופת ההימורים, ההנפקה מהווה את ההזדמנות הראשונה לשנה עמוסה.

ברבעון הראשון שהסתיים ב- 31 במרץ 2021

סך הכנסות SNMSF גדל ב 39.3% משנה לשנה ל 316.60 מיליון דולר. אנליסטים צופים כי ההכנסות יגדלו ב -22.5 אחוזים לעומת השנה המקבילה ברבעון הנוכחי של 30 ביוני 2020 ל -344.33 מיליון דולר. ההכנסות מ- UBSFY 15 גדלו ב 395% אשתקד לרמה של 2.22 מיליארד דולר ברבעון הרביעי שהסתיים ב- 31 במרץ 2021.

פלייטיקה מימנה לאחרונה חלק מהחוב שלה בהיקף של 3 מיליארד דולר וקיצצה בעלויות בכ- 80 מיליון דולר

והחברה. העלה את התחזית לתוצאות 2021. לא ברור מדוע המניה צנחה, אך נראה שהיא נמוכה ממה שמצפים האנליסטים מבחינת תוצאות התפעול. לפלייטיקה יש דירוג כולל של B, אשר שווה ערך לרכישה, על פי מערכת הדירוג הקניינית שלנו.

ביום חמישי

10 ביוני 2021, המחיר הנוכחי של מניית PLKT הוא 25,820 $, והנתונים שלנו מראים כי מחיר הנכס נמצא במגמת עלייה מאז הקמתו בשנה האחרונה, ואם הוחזק, מחיר המניה יראה מגמת עלייה, ואנו מאמינים כי פלח שוק דומה יהיה פופולרי בפרק הזמן הנתון. הירידה הקטנה במניית PLTK בארה"ב בחודשים האחרונים עודדה את הסוחרים לשים לב מקרוב לחברה. נכון להיום היא נסחרת במחיר מניה של 23.58 דולר ומחזור המסחר שלה הוא 18,180,086. מניות AMWL נסחרות כיום במחיר של 18.80 דולר למניה, ונסחרות במחיר כפול פי 16.4, עם מכירה צפויה של 269 מיליון דולר בשנת 2021.

מנהלי החברה וההנהלה לא הוסיפו ערך רב לפלייטיקה הולדינג למשקיעים בחודש מאי

גוון את אחזקותיך בחברה על ידי החזקת מניות דומות כדי להגן על תיק ההשקעות שלך מתרחישי שוק של תנודתיות גבוהה. מודול ניתוח ההון Playtika יכול לסייע בניתוח יחס המחירים של החברה עם אינדיקטורים בסיסיים חשובים כגון שווי שוק ויעילות ניהול.

כדי לשים את ההשקעות של פלייטיקה בהקשר, ניתן להשוות בין ה- EBITDA של פלייטיקה (רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות) לבין חברות דומות. זהו מדד לביצועים הכספיים הכוללים של החברה ובאמצעותו ניתן למדוד את רווחיותה. ישנן 12.3 מיליון מניות PlayTika המוחזקות על ידי משקיעים קצרים, כך שתוכלו לדעת אם לחברה יש אינטרס קצר.

מחיר המניה החל מיום 19 בינואר 2021: $ 32.40 פורסם ב: הון, אופציות, מט"ח, חוזים עתידיים, שדרוג והדרכה של אנליסטים, ניתוח טכני ופונדמנטלי, שוק המניות, Playtika Holdings Corp.

בשנת 2021, ב -1 ביוני, יום שלישי, המחיר הנוכחי של מניית TWCI הוא 0.0000200 דולר, והנתונים שלנו מראים כי מחיר הנכס סטגני בשנה האחרונה, כפי שהיה מאז הקמת TW.

סטיית התקן של התשואה היומית באופק השקעה של 90 יום היא 2.31%. התנודתיות הנוכחית עולה בקנה אחד עם התנודתיות בשוק שנמשכה מאז מאי 2021, ו- Playtika ביצעה היטב כנגד אירועים שאינם ספציפיים לחברה.

זה מחושב על ידי חלוקת המחיר למניה של החברה לרווח למניה

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה. אנו מעריכים את שולי ה- EBITDA המותאמים ואת שולי ה- Ebitda המותאמים יחד עם תוצאות ה- GAAP שלנו מכיוון שאנו מאמינים כי צעדים אלה מספקים למשקיעים ולאנליסטים הבנה מלאה יותר של גורמים ומגמות המשפיעים על העסק שלנו מאשר מדדי GAAP בלבד.
על מנת לשמוע עוד פרטים נוספים בנושא של מניית פלייטיקה בחודש יוני 2021 מומלץ לבדוק כאן: bigshotnews.net

בואו נגיע לרשימת 21 המניות הטובות ביותר שאנו יכולים לקנות בשנת 2021, משווי השוק הקטן ביותר שנכנס בשנה לגדול ביותר, ואחריו סיכום עבודת הקנייה לכל אחת.

Playtika Holding Corp

היא מובילה בתחום המשחקים הסלולריים ופלטפורמת מונטיזציה עם יותר מ -31 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש ופורטפוליו של כותרות משחק. פלייטיקה נוסדה בשנת 2010 והייתה החברה הראשונה שהציעה משחקים חברתיים בחינם ברשתות חברתיות ובפלטפורמות סלולריות. החברה עם מטה בהרצליה, ישראל, מונה למעלה מ -3,700 עובדים ב -19 משרדים, כולל תל אביב, לונדון, ברלין, וינה, הלסינקי, מונטריאול, שיקגו, לאס וגאס, סנטה מוניקה, ניופורט ביץ ', סידני, קייב, בוקרשט, מינסק, דנייפר. וויניצה.

הצטרף לדין טקהאשי ואחרים כדי ללמוד כיצד להגן על המשחק שלך מפני הרמאים והפיראטים. בהודעה לעיתונות זו אנו מבטיחים הצהרות צופות פני עתיד החשובות לכולנו.

פלייטיקה דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון, שהן גבוהות יותר מאשר בשנה הקודמת. עם זאת, מחיר המניה שלה צנח ב -5% במסחר המוקדם לאחר דוח הרבעון השני של החברה כחברה רשומה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן