ביצועי מניית אינטק פארמה בחודש יוני 2021

לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. מבט על בעלי המניות הגדולים מראה כי מקורבים מחזיקים 27.2% ממניות אינטק פארמה בע"מ ואילו 22.4% מוחזקים על ידי בעלי מניות מוסדיים. מוסדות הקונים חלקים גדולים ממניות החברה מפעילים השפעה ניכרת על הנהלת החברה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. הדיבידנד הוא חלק מרווחי החברה ששולמו לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה.

זה מבוסס על תשואה היסטורית של 60 חודשים למניה ל- S & P 500

המשמעות היא שהמסחר ב -200 ימי המסחר האחרונים יביא את החברה למחצית התחתונה של המניות עם שווי שוק. של 9.4%. מבט משנה לשנה על נתוני רווחי החברה מראה כי צמיחת הרווחים הייתה 0% בחמש השנים האחרונות.

אנליסטים העניקו למניות Intec Pharma Ltd

(NTEC) המלצה על קונצנזוס של קנייה וחישבו ממוצע של 2.3. מחיר המניה של Intec Pharmaceuticals עלה ב -14.2% ל -35.7 דולר לעומת 3.52 דולר ביום המסחר האחרון ביום שישי. , 25 ביוני 2021. נפח נפח במהלך יום המסחר עם אלפי מניות בסך 681 אלף מניות שנרכשו ונמכרו תמורת 24.3 מיליון דולר.

צמצמנו את הנתונים הספציפיים כדי להראות שאף אחד מהאנליסטים לא סיווג את Intec Pharma. מניות בע"מ (NTEC) כמכירה ואחרת לא הקצתה למניה דירוג של עודף משקל.

ניתוחים טכניים צופים כי מניית אינטק פארמה נמצאת במגמת ירידה לטווח הקצר

לכן הימנע מקנייה או סחר במניות עבור זמן רב. במהלך 12 החודשים האחרונים נסחרו מניות אינטק פארמה בין $ 22 ל- $ 112. בממוצע בנאסד"ק יש בטא של 1, בעוד ש- Intec Pharmas עומד על 11,375, מה שמרמז על כך שהמניה תנודית מעט יותר מהממוצע בשוק, מה שמייצג בדרך כלל סיכון גבוה יותר לשוק חוזר מוכוון.

עדכוני עוצמת הקול עשויים להתעכב עקב אמצעי אחסון וסמלים מאוחדים בבורסה

זה יכול להוביל לשינויים בנפח ובמחירים, אך אין התרעה מוקדמת. – נתונים פיננסיים מוגדרים מבוססים על עדכונים שנתיים לתקופה. המחירים בזמן אמת ניתנים בבורסת CBOE בריקס ובדפי מחירי המניות בארה"ב. בזמן השוק, מחירי בריקס מוצגים בזמן אמת, עסקאות חדשות מתעדכנות ומחירים מעודכנים ודפי סקירה מוצגים במהירות הבזק.

כל המידע והנתונים באתר האינטרנט של Webull Financial LLC הם נתונים היסטוריים ויש לראותם רק כבסיס להערכת מגמות עתידיות. אין לראות בתוכן אתר זה המלצה או הזמנה לרכישה או מכירה של ניירות ערך, אופציות או מוצרי השקעה אחרים.

המשקיעים צריכים להיות מודעים לכך שתגובה

ביצוע, מחיר, מהירות, נזילות, חשבונות נתוני שוק וזמני גישה של המערכת מושפעים מגורמים רבים, כולל תנודתיות בשוק, גודל, סוג הזמנה, תנאי שוק, ביצועי המערכת ו גורמים אחרים. על המשקיעים להעדיף את התשואה הגבוהה ביותר האפשרית כדי למזער את התנודתיות. ל- Intec Pharma יש פרמיית סיכון שוק על התשואה הנוספת שמשקיע יקבל אם היו מחזיקים את המניה בתפקיד ארוך בתיק מגוון. פרמיית סיכון שוק עבור אינטק פארמה היא חלק ממודל תמחור נכסי ההון (CAPM) המשמש את מרבית האנליסטים והמשקיעים לצורך חישוב תשואה מקובלת על השקעה באינטק פארמה. ה- CAPM מתמקד בתפיסת החזר הסיכון, המועברת למשקיעים באמצעות אמצעי אלפא ובטא.

אינטק פארמה בע"מ הינה חברה ביו-פרמצבטית קלינית אשר המועמד המוביל למוצר שלה אקורדיון גלולה (קרבידופה ולבודופה) השלימה ניסויים קליניים בשלב III לטיפול בתסמיני מחלת פרקינסון בחולים עם מחלת פרקינסון מתקדמת

החברה נודעה בעבר בשם אינטק פרמצבטיקה 2000 בע"מ לפני שמה שונה לאינטק פארמה במרץ 2004. גלולת האקורדיון היא מערכת למסירת תרופות דרך הפה שמטרתה לשפר את היעילות והבטיחות של התרופות והתרופות הקיימות בפיתוח באמצעות שימוש בשימור קיבה- מנגנון שחרור ספציפי.

החברה פועלת גם לפיתוח תרופות חדשות באמצעות טכנולוגיית פלטפורמת אקורדיון גלולה (r) הקניינית

החברה ידועה במערכת אספקת התרופות שלה המשתמשת בתכונות ייחודיות. כסרט פולימרי מתכלה, ניתן להעמיס על החברה תרופות או חומרים פעילים אחרים או תרכובות.

מערכת העברת תרופות דרך הפה

היא המערכת הראשונה להעברת תרופות דרך הפה שנועדה לשפר את המסירה והבטיחות של תרופות קיימות. זה משפר את החזקת הקיבה היעילה באמצעות טכנולוגיית השחרור שלה. זה משחרר את התרופה הנבחרת לבטן למספר שעות לפני שהגוף סופג את התרופה.
בכדי לראות עוד פרטים מורחבים בנושא של ביצועי מניית אינטק פארמה בחודש יוני 2021 ומניית אינטק פארמה בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק כאן: bigshotnews.net

תרופת הדגל שלה AD04 משמשת לטיפול בהפרעת צריכת אלכוהול (AUD) כאינדיקציה וכמה אחרים. זה מפחית את ההשפעות של הפרעות בשימוש באופיואידים, OUD, הימורים ומחלות ממכרות אחרות. ניסויים קליניים בשלב 2B של AD04 הראו שהוא יעיל בהפחתת AUD.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן