ביצועי מניית סולאראדג בחודש יוני 2021

ב- 3 במאי 2021 פרסמה סולארדג 'את תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2021, שהסתיימה במרץ 2021. החברה דיווחה על רווח למניה של 0.98 דולר (לא כולל פריטים מיוחדים), מתחת לתחזית הקונצנזוס של אנליסטים שעמדה על 1.02 דולר, שהייתה גם החמיץ. התשואות השבועיות על סולארדג '(SEDG) היו 13.2%, 13.6% מתחת לשוק בכללותו.

מניות סולארדג 'טכנולוגיות עלו ב -0.57%, או 25.801%, ל -25.656 דולר ביום המסחר האחרון ביום שישי, 28 במאי 2021. עבור ה- SEDG, בהתבסס על התחזית שלנו לגידול ארוך טווח במניית SEDG המחיר, התחזית לשנת 2026 היא 0.5-2.5% או 106.3510 $.

מניות סולארדג 'טכנולוגיות נסחרות במכפיל P / E אגרסיבי

אך אינן מוערכות יתר על המידה בהשוואה ל- Enphase. תחזיות המחירים של Solaredge Technology ותחזיות SEDG מבוססות על סך כל תזרים הכספים הגלובלי לשוק הקריפטו וצמיחתם של ביטקוין וסקטורי מפתח אחרים.

תחזית המניות של סולארדג 'טכנולוגיות היא $ 374,2017.25 דולר לשנת 2022 (יום ראשון, 04 ביוני) ו -1,635,671 דולר לשנת 2026 (יום חמישי, 04 ביוני) עם ניתוח טכני. מדדי חיזוי אלה עוזרים למשקיעים למצוא איתותים לגבי כיוון מניות Solarworld מראש.

על פי Gurufocus Research

ביצועי המניות מתואמים מאוד עם הצמיחה בטווח הארוך. חברות שצומחות מייצרות ערך רב יותר עבור בעלי המניות וצומחות יותר ברווחיות. אם מחיר המניה נמוך ממגבלת ערך ה- GF, היא מוערכת יתר על המידה ותשואותיה העתידיות עשויות להיות נמוכות.
למידע בתחום של מניית סולאראדג בחודש יוני 2021 וביצועי מניית סולאראדג בחודש יוני 2021 מומלץ לבדוק כאן: bigshotnews.net

אם, לעומת זאת, המניה היא מעל מגבלת ערך ה- GF, התשואה העתידית שלה תהיה גבוהה. אם אתה סבור שהשווי האמיתי של החברה הוא 238.46 $, קיים חסרון זניח אם המחיר יורד מערכו האמיתי.

משקיעים המחפשים צמיחה בתיק שלהם צריכים לשקול את סיכויי החברה לפני שהם קונים את מניותיה. מסיבה זו, על המשקיעים והלקוחות לשקול האם ההשקעה מתאימה.

נתונים שמקורם במקור שנחשב אמין

אך לא ניתן להבטיח את דיוקו, שלמותו ואמינותו. ביצועי העבר אינם מעידים על תוצאות עתידיות, ותשואות אינן מובטחות. כאשר המניות צונחות, המשקיעים (כולל לקוחות) יכולים להפסיד כסף, כולל ההשקעה המקורית שלהם.

ירידת המכירות של החברה ברבעון השלישי הייתה דאגה. החברה צופה שהמגזר העסקי יישאר חלש ברבעון הרביעי. אני לא רואה בכך בעיה גדולה כל עוד ההכנסות נשארות חלשות בר קיימא.

החברה צופה שהמכירות במגזר המסחרי יתאוששו בשנת 2021, אך לא נתנה תחזית לשנה שלמה. גידול ה- EBITDA הממוצע למשך 3 שנים של 17.8% נמצא בטווח הבינוני של חברות בענף המוליכים למחצה.

חלק האנרגיה הסולארית בייצור חשמל עולמי אמור לעלות מ -3% כיום ל -20% עד 2050. הצמיחה המרשימה של החברה, בשילוב עם התלהבות המשקיעים מאנרגיה סולארית, הניעו את מניותיה לגבהים אסטרונומיים לאורך השנים. .

מנכ"ל סולארדג 'צבי לנדו נתן את הטון ברבעון בו החברה העבירה 3.7 מיליון ממירים ו -182,000 מיטבי כוח. סולארדג 'הגדילה את הכנסותיה הרבעוניות בממוצע של 3.8% בחמש השנים האחרונות.

"בכל הנוגע להזדמנויות שוק חדשות

החברה רואה בקוריאה מדינה מעניינת. סולארדג'ס" עסק סולארי צמח בכל המגזרים והאזורים ברבעון זה, כולל הכנסות שיא רבעוניות באוסטרליה, איטליה וצרפת. החברה רשמה גם צמיחה רבעונית של 50% באוסטרליה כאשר 100 מגה וואט של מוצרים נמסרו.

החברה השלימה לאחרונה את הסמכת התקנת המהפך המסחרי התלת-פאזי שלה על גגות מסחריים בקוריאה. החברה התקינה יותר מ -10 מגה וואט על גגות מוסמכים מותנים.

סולארדג 'טכנולוגיות בע"מ מוכרת את מוצריה לספקיות מערכות סולאריות

מתקני שמש, מפיצים, סיטונאים חשמליים, יצרני מודולי PV, חברות הנדסה, רכש ובנייה. בנוסף, Solaredge מספקת תמיכה לפני מכירה, הדרכה שוטפת, תמיכה טכנית ושירותי התקנה.

סולארדג 'טכנולוגיות

בע"מ מייצרת ומספקת מערכות מהפך מותאמות DC לתחנות כוח סולאריות. החברה עוסקת בפיתוח טכנולוגיות אנרגיה לפתרונות מהפך. לסולארדג 'שווי שוק רבעוני של 1.483 מיליארד דולר, ומניות SolarEdge ובחברות הבת שלה מתכננות, מפתחות ומכירות מערכות מהפך המותאמות ל DC עבור תחנות כוח סולאריות.

ב- SEDG

Solaredge Technologies, Inc. מציעה ממירים, מיטוב כוח, מכשירי תקשורת ופתרונות ניהול אנרגיה חכמים לתחנות כוח סולאריות למגורים, מסחריות, קטנות ומסחריות וכן פלטפורמות ניטור מבוססות ענן שאוספות ומעבדות מידע. ממייעל הכוח ומהפך לניטור וניהול תחנות כוח סולאריות. החברה מעסיקה כ -3,100 עובדים ומציעה מגוון רחב של פתרונות אנרגיה סולארית, כולל מכירת מערכות מהפך ומערכות פוטו וולטאיות ללקוחות מסחריים, מגורים ותעשייה.

Enphase Energy ממוקמת בפרמונט בקליפורניה ומעסיקה כ- 850 עובדים

מבין ארבע החברות ברשימה זו, על המשקיעים לשקול את Brookfield Renewable, BEP המתמחה במתן פתרונות אנרגיה מתחדשת ממקורות רבים, כולל שמש ורוח. שווי שוק של החברה הוא 18.9 מיליארד דולר ומכירות של 4 מיליארד דולר בשנה שעברה.

INVESCO) מעדיף להשקיע במגזר מבטיח זה בצורה שמרנית יותר

ומציע למשקיעים אפשרות לקנות סל של יותר מ- 49 מניות אנרגיה סולארית, כולל אלה שהוזכרו במאמר זה, שיחס עלות נמוך של 0.7% בלבד. . מניית מגדלי שעון השמש (SNDL) נדחקה בשעות שלפני השוק עם עליית הנפח.

במניות החברה נרשמו עליית מחירים דו ספרתית של יותר מ -10% בנאסד"ק בחודשים האחרונים

כמניה גדולה עם כיסוי גבוה של אנליסטים, ניתן היה לצפות ששינוי אחרון בתחזיות החברה יעריך את המניה גבוה יותר. על פי הנתונים הקיימים, סביבת השוק שלהם נותרה קבועה במהלך 12 החודשים האחרונים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן