ביצועי מניית אלביט בחודש יוני 2021

אין לפרש שום דבר הכלול במסמך כמשתמע או מפר כל רישיון, פטנט, זכויות יוצרים, סימן מסחרי או קניין רוחני אחר של אלביט מערכות בע"מ או כל צד ג 'המוענק בזאת. ההתייחסות או השימוש של אלביט סיסטם בע"מ לכל מוצר, שירות, תהליך או אחר אינם מרמזים על אישור, אישור, השתייכות או חסות למוצר, שירות או תהליך כלשהו על ידי מישהו שאינו אלביט. – אמירות צופות פני עתיד אלה נאמרות על פי הוראות הרפורמה בליטיגציה פרטית בנושא ניירות ערך פרטיים משנת 1995 ברוחם, כפי שתוקנה. הצהרות אלה אינן ערבויות לביצועים עתידיים והן כרוכות בסיכונים מסוימים, אי ודאות והנחות לגבי אלביט מערכות בע"מ שקשה לחזות, כולל תחזיות תוצאות פיננסיות עתידיות, אסטרטגיית הצמיחה הצפויה שלה והמגמות הצפויות בעסקים.

אלביט מערכות בע"מ הינה חברת טכנולוגיה בינלאומית העוסקת במספר תוכניות ברחבי העולם. לחברה, שיש לה היסטוריה של 50 שנה, שווי שוק הוא כ -2.5 מיליארד דולר.

אלביט מערכות בע"מ הינה חברת טכנולוגיה המייצרת תיק מערכות ומוצרים ליישומי מטוסים

ים ויבשה. החברה מפתחת ומספקת תיק מוצרים למערכות אוויר, יבשה וימיים ליישומי ביטחון, ביטחון פנים ותעופה מסחרית בארץ ובחו"ל. אלביט מספקת מטוסים צבאיים, מסוקים, תעופה מסחרית, כלי טיס בלתי מאוישים, אלקטרו-אופטיקה, ראיית לילה, אמצעי נגד, כלי רכב ימיים ויבשתיים, לוחמה אלקטרונית, סיור אותות, הכשרת סייבר מסחרית, מכשירים רפואיים, מערכות פיקוד ובקרה, תקשורת, סיור מחשבים, מעקב וסיור, מערכות סייבר ותחמושת.

אלביט מערכות בע"מ משווקת תיק מוצרים של מערכות תעופה וחלל

קרקעיות וימיות ליישומי ביטחון, ביטחון פנים ותעופה מסחרית לקבלנים כלליים, קבלני משנה וגופים ממשלתיים שונים. אלביט מערכות וחברות הבת שלה פעילות במערכות תעופה וחלל, חיל הים והיבשה, פיקוד ובקרה, תקשורת, מודיעין מחשבים, מעקב וסיור (C4ISR), מערכות מטוסים בלתי מאוישות (UAS), מערכות אלקטרו-אופטיקה מתקדמות, אלקטרו-אופטיקה ומערכות חלל, חבילת לוחמה אלקטרונית, מערכות מודיעין אותות (SIGINT), קישור נתונים, מערכות תקשורת ורדיו. אלביט מתמקדת בשדרוג פלטפורמות צבאיות קיימות, בפיתוח טכנולוגיות חדשות להגנה וביטחון פנים, יישומים מסחריים ואווירונוטיים ובמתן מגוון רחב של שירותי תמיכה, כולל מערכות הדרכה וסימולציה. העסקה הראשונית, בשווי של 23 מיליון דולר, כוללת משלוח רדיו אלביט E-Lynx (SDR) המוגדר לתוכנה לכוחות השבדים, דיווחה שינחואה ביום חמישי וציטטה את החברה. ה- SDR נבחרו על ידי כמה כוחות מזוינים באירופה, כולל שוויץ וספרד.

הפרויקט בן ארבע השנים בוצע בשיתוף פעולה עם חברות מקומיות ברומניה

המובילות את ענף התעופה הרומני. בעסקה שנייה בשווי 29 מיליון דולר שדרגה החברה יחידת מסוקים של צבא ארה"ב עם מערכת ראיית לילה. אלביט החליפה את מערכת שיפור התמונה הירוקה הקיימת במסוק בצינורות עוצמתיים לשיפור תמונה בזרחן.

Millennium Management השקיעה בסוף הרבעון 3 מיליון דולר בחברה. ExodusPoint Capital השקיעה 0.3 מיליון דולר במניה ברבעון השני. הקרנות היחידות האחרות עם עמדות ESLT חדשות לגמרי היו פיטר ראת'נס ברוס קלארק ו- Arrowstreet Capital של ג'ון קמפבל.

כפי שאתה יכול לראות

למניה יש מיקום שורי ממוצע של קרנות גידור של 23.25% והסכום המושקע הממוצע הוא 64.1 מיליון דולר במניה. קרן המאסטר קלאב 750 היא קרן הגידור הדגלית עם אסטרטגיה שהביסה את מדד S & P 500 ב -5 נקודות אחוז מאז הקמתה במאי 2014. תיק המניות הקצרות שלנו איבד 25.7% מפברואר 2017 עד 30 בספטמבר, ואילו השוק עלה ביותר מ- 33% באותה תקופה.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

730 13F התיקים שקופות הגידור, המכונות גם משקיעי ערך, חייבים להגיש ל- SEC חייבים להציג את תיקי המשקיעים בקרנות החל מה- 28 ביוני. דפי מחיר. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין של CBOE בזמן אמת מוצגים בעדכוני המסחר החדשים ובדפי סיכום הצעות המחיר המעודכנים, כפי שמצוין בפלאש למטה.

כתוצאה, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. המידע הזמין על הצעת מחיר ושאלות בבורסות CBOE ו- BZX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים.

מרבית הערכות השווי של אלביט מערכות מתמקדות בבחינת פעולות מחיר בעבר ובהווה

כדי לחזות את הסבירות לתנועות מחירים עתידיות של חברות. הם מנתחים את החברה מול עמיתיה והשוק הפיננסי בכללותה כדי לקבוע את הגורמים שיכולים להשפיע על מחיר המניה של אלביט. אתה גם מעריך אם הוספת המניה לתיק שלך מפחיתה את התנודתיות הכוללת בתיק שלך.

אם המניה תצליח להישאר ברמות הנוכחיות ומעלה

יעד התחזית שלנו ישתנה בימים הקרובים אם לא יתקיימו התנאים לתחזיות הנוכחיות. המחיר עלה ב- 6% בעשרת הימים האחרונים וב- 11.6% בשבועיים האחרונים. הנפח עלה בימים האחרונים ב -4,000 מניות למרות הירידה במחיר המניה.
למידע נוסף בנושא של מניית אלביט בחודש יוני 2021 וביצועי מניית אלביט בחודש יוני 2021 עליך לבדוק כאן: bigshotnews.net

התוצאות הכספיות האחרונות מבוססות על הכנסות שאינן GAAP מפעילות מתמשכת

הדיבידנד הוא חלק מרווחי החברה ששולמו לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. לסיכום, אלביט מערכות בע"מ מדורגת באחוזון 23 מבחינת רווחים פוטנציאליים. החברה מעסיקה 16,676 עובדים ומייצרת מחזור של 12 חודשים של 0.00%. מבחינת היישומים, תחום חלוקת האנרגיה היווה נתח גדול בשנת 2019. במדידה לפי אזור, באזור אסיה-פסיפיק היה ה- CAGR המהיר ביותר באופק התחזית.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן