ביצועי מניית אינסוליין בחודש יוני 2021

וול סטריט והתעשייה רואים בשנת 2020 נקודת מפנה לטכנולוגיית הסוכרת. עם התוכניות להתרחב לשווקים חדשים, השחקנים העיקריים ב- CGM ובמשאבות האינסולין השיקו מוצרים השנה, ואחד מג'יי.פי מורגן אומר כי 2020 תהיה השנה הגדולה ביותר בתעשייה.

השטח של משאבות CGM ומשאבות אינסולין תופס תאוצה

וחברות כמו Dexcom ו- Insulet מצביעות על אוכלוסיות חולים גדולות וחדורות היטב כהזדמנויות גדילה גדולות. השוק מונע על ידי גורמים כמו הגדלת מספר הסובלים מסוכרת מסוג 2, השכיחות הגוברת של סוכרת בקרב בני 6-19 ו- 35-50 ואישורי מוצרים לאחרונה.

ניתוח השוק לאינסולין כולל את מקטעי המוצרים

הגיאוגרפיה והנוף. ניתוח השוק לטיפולים שאינם באינסולין מסוכרת מזהה את אישורי המוצרים האחרונים כאחת הסיבות העיקריות לצמיחה בשנים הקרובות. ניתוח השוק כולל גם את סוג, הגאוגרפיה והנוף.

שוק עטים לאינסולין צפוי לגדול בין 2021 ל -2025 ל -3.43 מיליארד דולר

ויגיע ל- CAGR של 8% בתקופת התחזית. דוח זה על שוק עטים לאינסולין מספק עדכון הוליסטי לגבי גודל השוק, התחזיות, המגמות, גורמי הצמיחה, האתגרים וניתוחי היצרן. במחקר האחרון של שוק העט אינסולין העט, חברת גלוב ניוזוויר, חברת מחקר כלכלי, מספקת לקוראיה נתוני שוק מפורטים ונוף תחרותי כולל שחקני מפתח, חברות ציבוריות ועוד.

מדטרוניק

החברה היחידה בחדר שהחזיקה במשאבת אינסולין CGM, מקדימה מחדש את תיק הסוכרת שלה ומשקיעה בגישה ניהולית יותר מונחית טכנולוגיה. ביוני קיבלה מדטרוניק השקעה של 337 מיליון דולר מחברת ההשקעות הפרטית בלקסטון מדעי החיים לפיתוח ארבעה מוצרי סוכרת שלא היו ידועים בעבר. באוגוסט רכשה החברה את Companion Medical, עט האינסולין הברור היחיד שמשלב ניהול עם אפליקציית סמארטפון. המתחרות הגדולות ביותר בשוק עטים אינסולין אינטליגנטי ב -13%: נובו נורדיסק A & S, פ הופמן-לה רוש AG, Emperra GmbH, e-Health Technologies, Diamesco Co., Ltd., Digital Medics Pvt. בע"מ, Bigfoot Biomedical, DiabNext, Insulet Corporation, Jiangsu Delfu Medical Devices Co. Ltd. – שוק שוק משאבות האינסולין בארה"ב צפוי לגדול בקצב שנתי של 9.6% ל -6.9 מיליארד דולר עד 2026. תוך הגעה לצמיחה שיעור של 30% עשוי להיראות לא מציאותי, זה נשמע כמו מוצר שעלול לשבש את שטח הסוכרת.

עם מחזור גלובלי מוערך של 4 מיליארד דולר בשנת 2020, לחברה יש מעט יותר מ -10% מסך שוק משאבות האינסולין. בהתחשב בכך שהחברה מחזיקה בנתח כה קטן מעוגת ההכנסות הכוללת, שאיפות הצמיחה נראות סבירות.

היעד להיות במקביל עד סוף 2024 נראה שאפתני, בהתחשב בכך ששוק משאבות האינסולין האמריקני עמד על 3.3 מיליארד דולר בשנת 2018. טנדם הציגה הכנסות של 124 מיליון דולר ברבעון השלישי, 31% לעומת השנה שעברה. עלייה לשנה למרות רוח רוח מ- COVID-19.

לטנדם יש הרבה מה להוכיח, אך קצב הצמיחה שלה ראוי להערצה והמוקד שלו ראוי להערצה בשיבוש שוק משאבות הסוכרת. משקיעים במקביל ראויים לתשומת לב מכיוון שסביר להניח שהחברה תנצח את השוק עוד שנים רבות.

הרתיעה ממתן אינסולין מהיר עקב תופעות לוואי כמו היפוגליקמיה, פגעה בצמיחתו של שוק האינסולין המהיר בעולם. עם זאת, השוק הבלתי מנוצל של אוכלוסיות לא מאובחנות באזורים מתפתחים צפוי לספק הזדמנות צמיחה משתלמת לשוק.

הדו"ח

הוא צבירה מתוחכמת של תשומות ראשוניות של מומחים בתעשייה, משתתפים ורשתות אספקה. שוק האינסולין המהיר מפולח ברחבי העולם לפי סוג מוצר, אינדיקציה, ערוץ הפצה ואזור. מבחינה גיאוגרפית, שוק האינסולין העולמי מחולק לצפון אמריקה, אירופה, אסיה-פסיפיק, LAMEA, אמריקה הלטינית, המזרח התיכון ואפריקה.
למידע נוסף בתחום של ביצועי מניית אינסוליין בחודש יוני 2021 ומניית אינסוליין בחודש יוני 2021 כדאי להעיף מבט ב- bigshotnews.net

ב- 6 באפריל 2021

הנשיא והמנכ"ל, ד"ר טוליקיס, הזמין את הדוברים לוועידה הווירטואלית של הפגישה לטיפול בתאים וגנים (MED) 2021 כדי להציג עדכון על פלטפורמת הטיפול הרפואית המתחדשת של סרנובה ותוכנית הסוכרת. ב -3 ביולי 2019 הכרזנו על תוצאות הניתוח המקדים של המטופל הראשון בארצות הברית. שלב I / II פאוץ 'ניסוי קליני. ב- 16 באוקטובר 2019 הכרזנו על גילוי רמות מתמשכות של סמן ביולוגי מתמשך של פפטיד C במשך 30 יום בייצור אינסולין של תאי בטא המושתלים בדם, שהיה מהיר משמעותית בחולים במחקר שקיקי התאים שלב I ו- II. חייו של חולה סוכרת נצרכים על ידי ניסיונות מתמידים לשלוט ברמות הגלוקוז בדם על מנת למזער את ההשפעות החריפות של היפוגליקמיה ואת ההשלכות הקשות לטווח הארוך של סוכרת, כולל מחלות לב וכליות, עיוורון וקטיעה. הטיפול העיקרי לאנשים עם T1D הוא הזרקת אינסולין באמצעות מחט או משאבת אינסולין.

במהלך 12 החודשים האחרונים

מניות התרופות המבוססות על תעודת סל iShares בארה"ב (IHE) פיגרו את השוק הכללי. השווקים בארה"ב מתאוששים אט אט לאחר הלשכה האמריקאית לניתוח כלכלי ולשכת האוכלוסין בארה"ב ב -4 במאי 2021 הזכירו התאוששות בסחר החוץ של ארה"ב במרץ 2021.

זה מראה שהשוק מנסה להתאושש ויש לו ישירות השפעה על תעשיות הבריאות

התקשוב והכימיקלים, ויוצר ביקוש עצום לאינסולין כמוצר שוק. על פי הנתונים הסטטיסטיים של הבנק העולמי, ההוצאות השוטפות לבריאות לתוצר ברחבי העולם עלו מ -9.08% בשנת 2001 ל -9.84% בשנת 2018. הגדלת ההוצאות על שירותי בריאות, הנתמכת בצורך של אנשים בשירותי בריאות איכותיים, אמורה לתרום לצמיחת השוק.

בחודש מאי חשפה נורטונליפלוק את האסטרטגיה ארוכת הטווח שלה להאצת הצמיחה באירוע משקיעים

האסטרטגיה כוללת אופטימיזציה של ידידותיות המשתמשים במוצריה, הגברת המכירות דרך ערוצי שיווק מובילים ובתשלום, כמו גם רכישות כמו רכישה לאחרונה של חברת אבטחת הסייבר הגרמנית Avira. בנוסף, הציבה החברה יעדים פיננסיים של שלוש עד חמש שנים, כולל צמיחה הכספית שנתית דו ספרתית (EP 300), הכפלתה עד 2020, תזרים מזומנים שנתי של מיליארד דולר ותשואות למשקיעים (לא כולל רכישות).

היא צברה מקום כאחת המניות החשובות ביותר עבור המשקיעים, לאחר שרשמה שיעור צמיחה מורכב שנתי (CAGR) של 19.3% למניות EPS בעשר השנים האחרונות.

זה הופך את PRU לאחת המניות היקרות ביותר, שכן מניותיה נסחרות ברווחיות קדימה פי 8, הנחה של 3.2% למניות המקבילות במגזר הפיננסי.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן