ביצועי מניית גילת בחודש יוני 2021

גילת רשתות לווין בע"מ הינה מובילה עולמית בתחום טכנולוגיית רשתות הלוויין וחברה חזקה שחתמה על מספר חוזים משמעותיים במהלך המחצית השנייה של 2020. בהתבסס על יחס מזומנים לחוב של 107.1%, המייצג 77% מהחברות. בענף החומרה גורופוקוס מדרג את האיתנות הפיננסית של גילת לווין ב -5 מתוך 10, דבר המצביע על מאזן הוגן. אולם בקרב חברות בתחום זה, מרווח התפעול גרוע יותר ועמד על 81%.

גילת רשתות לווין בע"מ הינה ספקית של תקשורת פס רחב לוויינית. בעוד שהתוצאות ברבעון הרביעי היו מאכזבות עבור החברה, מספר עסקאות משמעותיות מיקמו את החברה לצמיחה פיננסית רצינית בשנת 2021.

היא מספקת גישה לאינטרנט ושירותי קישוריות לטלפוניה לעסקים, ממשלות ולקוחות פרטיים הבונים טלקומוניקציה. תשתיות עם סיבים וטכנולוגיות אלחוטיות לחיבורי פס רחב. חברת גילת רשתות לוויין בע"מ מפתחת ומייצרת ציוד תקשורת לוויני קרקעי בכדי לספק פתרונות מלאים לשירותים מקצה לקצה. הפורטפוליו כולל פלטפורמות רשת לוויניות מבוססות ענן, מגברי מסוף צמצם קטנים (VSAT), מודמים מהירים, אנטנות ניידות, מגברי כוח חזקים מוצקים (SSPA), ממירי בלוקים (BUCS) ומקלטים.

במרץ הודיעה החברה כי SES SA, ספקית מובילה של פתרונות קישוריות תוכן עולמיים, נבחרה כמפעילה רשת סלולרית מסוג LGE 1 ברזיל לספק ארגוני פס רחב למטרות חינוכיות.

העסקאות האחרונות הללו

יחד עם אלה שהוכרזו במחצית השנייה של 2020, מציבות את מניית GILT היטב. מחיר המניות הנוכחי לשנת 2021 הוא 10,080 דולר נכון ל -2 ביוני, יום רביעי והנתונים שלנו מראים כי מחיר הנכס נמצא במגמת עלייה מאז הקמתו בשנה האחרונה ומחיר המניה של גילת רשת לווין מראה על מגמת עלייה שלדעתנו. דומה לפלח השוק הפופולרי במסגרת הזמן הנתונה.

לחץ כאן

כדי לראות קישורים נוספים לצפייה בדף דוח הביצועים המלא עם מידע היסטורי מורחב. בפירוש יש לכלול מדידות עכשוויות של אינדיקטורים סטוכסטיים של 14 יום. להלן טבלה המתארת את תחזית תזרים המזומנים המוזלת עבור GILT. אנו מודלים את הערכת השווי בהנחה של מגוון שיעורי צמיחה סופניים בטבלה זו.

דף סקירת המניות בארה"ב ובקנדה מכיל נתונים סטטיסטיים בסיסיים וחשוב (קישור לעוד) על פי הנתונים הזמינים

מניות גילת רשתות לוויין (GSA) מקדימות את סביבת השוק שלהן וחלה מגמת עלייה במהלך 12 החודשים האחרונים. שנת הבסיס תהיה נתונים ומידע לכל האזורים, החברות והיישומים משנת 2017 ואילך.

מידע על גילת לווין NTWK שנמצא בעמוד זה יכול לשמש ניתוח משלים למודלים סטטיסטיים אחרים של לוויני גילת

כדי למצוא את התמהיל הנכון של מכשירי הון כדי להשלים את התיק הקיים שלך או ליצור תיק חדש לגמרי. המגמה של גילתרי השבוע הייתה שלילית, כלומר תחזית היעד שלו כלפי מטה היא בעלת סיכוי טוב יותר.
על מנת לשמוע מידע בתחום של מניית גילת בחודש יוני 2021 וביצועי מניית גילת בחודש יוני 2021 כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

אתה יכול גם לנסות את מודול תיק למעקב אחר שיתופי ההשקעה שלך ולשתף אותם מכל מכשיר

שידורי האינטרנט יועברו לארכיון באתר החברה בקישור זה למשך 30 יום. ההתאמות לתוצאות GAAP של החברה נעשו מתוך כוונה להציג בפני ההנהלה והמשקיעים הבנה מלאה יותר של תוצאות הפעילות הבסיסיות ומגמותיה.

לדוגמא

אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר. אמצעים פיננסיים שאינם לפי GAAP אינם כוללים את ההשפעה של פיצוי מבוסס מניות, הפחתת נכסים בלתי מוחשיים, הפחתת חכירה ותמריץ, עלויות ליטיגציה, הכנסות מסודות מסחריים, עלויות ארגון מחדש, ארגון מיזוגים ורכישות, עלויות התדיינות קשורות והכנסות מהשקעה חוזרת נטו. מיסים נדחים הקשורים להפסדים שהועברו. EBITDA מתואם מוצג להשוואה בין ביצועי Companys לתקופות קודמות וכדי להעריך באופן אחיד את תוצאותיה הכספיות והתפעוליות של החברה מתקופה לתקופה.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברת אחזקות נסחרת ב -10 מיליון מניות מצטיינות במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. שיעורי הדיבידנד הם אחוז הרווח הנקי ששולם לבעלי המניות ומתבטא בסכום הדולרי למניה ששולם כדיבידנד למניה.

זה מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על מדד S & P 500. למניה יש תנועה ממוצעת ליום ונפח מסחר טוב, כך שיש סיכון כלשהו לשקול בתקשורת.

נפח צנח ב 9.5 אלף מניות לסך כולל של 301 אלף מניות ביום המסחר האחרון (יום שישי, 25 במאי 2021) תמורת 3.10 מיליון דולר ביום המסחר האחרון (25 באפריל 2021). על פי הנתונים הקיימים, סביבת השוק שלהם נותרה קבועה במהלך 12 החודשים האחרונים.

במקרה של עלייה או ירידה תלולים, ערך זה משמש כרוחב הפס המרבי. היעד השני למעלה והמטה השני הם מגמות עלייה ומטה רגילות. היעד השלישי כלפי מעלה ושלישי למטה מתייחס למפגשי מסחר מאוחדים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן