ביצועי מניית סאפיינס בחודש יוני 2021

שווי השוק של Sapiens Intl (CP) מושפע מגורמים רבים שאינם משפיעים באופן ישיר על העסק הבסיסי כמו המגיפה, פסימיות השוק הבסיסית והערך בספרים, שווי החברה המוצג במאזן התאגידי. גם סנטיאן המשקיע של סאפיינס משפיע על כך, והסבירות שמחיר המניה יעלה או ייפול היא גורם טוב בתהליך קבלת ההחלטות שלך בכל הנוגע לנקיטת תפקיד בחברה.

שווי השוק של Sapiens INTL CP נמדד לפי הערך הספרי שלה

שווי Sapiens המדווח במאזן החברה. המשקיעים יכולים לגבש דעה משלהם לגבי האופן בו הערך של מדדי ה- CPI הבינלאומיים של סאפיינס שונה משווי השוק, אך הערך בספרים נקרא גם ערך פנימי או בסיס בסיס אמיתי של סאפיינס. המשקיעים משתמשים בשיטות שונות לחישוב השווי העצמי שלהם ולקניית מניה אם שווי השוק שלה יורד מתחת לערך שלה.

מחקר גורופוקוס מצא כי הצמיחה מתואמת מאוד עם הביצועים ארוכי הטווח של החברה. חברות עם חוזק פיננסי ירוד מציעות למשקיעים סיכון גבוה יותר להפסדי הון קבועים. קשה להשוות בין חברות בחברות דומות.

לחברה יחס שוטף של 17.9

יחס מהיר של 1.79 ויחס חוב של 0.20. החברה משתמשת בתזרים המזומנים החופשי המותאם כמדד לביצועים התפעוליים שלה כדי ליישב בין תזרימי המזומנים מפעילות שוטפת ומפחית את ההיוון בגין עלויות פיתוח תוכנה והוצאות הוניות.

ברבעון הראשון של 2021 השגנו תזרים מזומנים מתואם של 10.6 מיליון דולר

גידול של 13.5% לעומת הרבעון הראשון של 2020. בנוסף, הודענו על דיבידנד מזומנים של 0.37 דולר למניה של 20.2 מיליון דולר. מוקדם יותר השנה חזרנו לשיעור התשלום הרגיל שלנו של 40% מהרווח הנקי שאינו GAAP כמו לפני COVID. שיעור זה משקף את הביצועים האיתנים שלנו ואת יכולתנו לייצר תזרים מזומנים חופשי ברצף. הרווח הנקי לבעלי המניות של SAPIAN היה 44.9 מיליון דולר או 43.2% ברבעון הראשון של 2021 לעומת 10.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2008 לעומת 10.4 מיליון דולר ברווח הנקי.

אני פותח את הפרשנות הזו בסקירת תוצאות non-GAAP לרבעון הראשון של שנת 2021

הרבעון המקביל ברבעון היה 0.27 דולר למניה מדוללת לעומת 1.20 דולר למניה מדוללת לחלוטין ברבעון הראשון של השנה שעברה – עלייה של 35%. שימו לב ש- EPS משקף את המספר המלא של המניות לאחר ההנפקה שסגרנו ברבעון.

על בסיס איתן, הרבעון הראשון שהסתיים ב- 31 במרץ 2021 הניב צמיחה בהכנסות של 22% ללא GAAP, ההכנסות ללא GaAP הגיעו לשיא של 110 מיליון דולר, והרווח התפעולי ללא GaAP עלה מ- 17.2% ל- 16.1%.

תוך התמקדות אסטרטגית בהגדלת הביקוש העולמי לפתרונות ושינויים בביטוח דיגיטלי

החברה העולמית עומדת להמשך ביצועים פיננסיים, "אמר רוני אלדור, נשיא ומנכ"ל SAPiens. "SPNS (SAPiens International Corporation, NV) מספקת פתרונות תוכנה לענפי ביטוח ושירותים פיננסיים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה-פסיפיק ודרום אפריקה. החברה העולמית פועלת במספר שווקי ביטוח ומשתמשת במגוון מוצרים מגוון המאפשר לה מאזנת את הצמיחה, המשאבים, ההשקעות והסיכונים שלה בין אזורים ושווקים.

בשנת 2020

הכנסות ה- SPN גדלו ב -17.57% לעומת השנה הקודמת (32,567 מיליון דולר), מ -38,290 מיליון דולר. שיעור הצמיחה השנתי הממוצע של ספיינס אינטרנשיונל NV עומד על 10.8%, מה שמציב אותו בטווח הבינוני של חברות התוכנה. קצב הצמיחה הממוצע ב- EBITDA הוא 61.9%, והדירוג הוא 92% מחברות התוכנה.

מניות ספיינס אינטרנשיונל NV (SPNS) הן במחיר הנוכחי של 27.98 דולר למניה ושווי שוק של 1.5 מיליארד דולר

לפי שווי מוערך. הערכת השווי של 40% שהעניקו המשקיעים למניה מעמידה אותה בראש ענף יישומי התוכנה. למרות שמניותיה מוערכות יתר על המידה, הרי ש סביר להניח כי הגידול הנמוך יהיה נמוך בגלל הצמיחה העסקית שלה, שעמדה על 10.8% בממוצע בחמש השנים האחרונות.

קרנות גידור ומשקיעים מוסדיים אחרים שינו את עמדותיהם בחברה

ביום שלישי, 4 במאי, זקס השקעות המחקר הורידו את דירוג המניות של ספיינס אינטרנשיונל מדירוג קנייה להחזקה בדו"ח מחקר. בדו"ח מחקר שפורסם ביום חמישי, 3 ביוני, הונמכה המניה הבינלאומית של קבוצת Goldman Sachs sapiens מדירוג מכירה לדירוג ניטרלי והורידה את מחיר היעד שלה לחברה מ- 34.00 $ ל- 27.00 $.

חברת Torray LLC מחזיקה ב -57,902 מניות בחברת הטכנולוגיה

בשווי 1,841,000 $, לאחר שקנתה 835 מניות נוספות ברבעון הראשון. קבוצת אמריקן אינטרנשיונל, Inc הגדילה את חלקה בספיין אינטרנשיונל ב -41% ברבעון הרביעי. יצרנית ביטוח החיים הגדילה את חלקה בספיינס אינטרנשיונל ב -71% בתקופה זו.

Sapiens IllustrationPro for Annuities Life

הוא איור מבוסס ענן ומציע פתרונות לשוק החיים, הפרישה והבריאות המספק חווית משתמש מגיבה, מודרנית ואינטואיטיבית. הפתרון התואם ACORD (r) מספק טיפול ביישומי נקודת מכירה, תמיכה בהגשה אלקטרונית וחבילת ניתוח צרכים. מנוע החישוב שלו יכול להתמודד עם מיפוי מוצרים מורכב והפצה רב-ערוצית, ומאפשר לספקים לשרת פלחי שיווק מרובים מפריסה אחת.
למידע מורחב אודות מניית סאפיינס בחודש יוני 2021 וביצועי מניית סאפיינס בחודש יוני 2021 נא לבדוק ב- bigshotnews.net

דו"ח נובאראיקה שיבח את ספיינס על רקע המוכח של שותפויות ספיינס: 41% מהמבטחים בארה"ב וקנדה משתמשים בפתרון ההמחשה שלה, ורוב החברות הגדולות מעל 1B משתמשים בו בכל קבוצות, אנשים פרטיים וענפים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן