ביצועי מניית מיילן ניו יורק בחודש יוני 2021

לאחר ההכרזה על התוצאות הרבעוניות הראשונות ותשלום הדיבידנד, החברה נסחרת ביחס מחיר-רווח נמוך של 4.2. המניה נראית אטרקטיבית ברמה זו, שכן עסקיה מראים סימנים ראשונים ליציבות.

ויאטריס הוקמה בנובמבר על ידי מיזוג חברת התרופות מיילן עם פייזר ואופז'ון

חטיבה המייצרת תרופות גנריות בפטנט. בעוד מיילן מביא עימו קטלוג של תרופות מיוחדות מהמיזוג, ויאטריס מייצרת תרופות גנריות למותגים ישנים של תרופות שכבר אינן רשומות פטנט, ואין לה שום תחרות גנרית ומודעות מספקת להתחרות עם עמיתיה הגנריים. חברת פייזר בע"מ מפעילה את המגזרים של פייזר בריאות חדשנית (IH) ו- Pfizer Essential Health.
למידע נוסף על מניית מיילן ניו יורק בחודש יוני 2021 וביצועי מניית מיילן ניו יורק בחודש יוני 2021 יש לבדוק ב- bigshotnews.net

החלטות על תנאי שוק ההון

כולל שיעורי ריבית ומבנה הון. התפתחויות רגולטוריות, כולל חוקים חדשים של מדינות, פדרלים וזרים וחוקי מיסים חדשים. המצב הפוליטי, הרגולטורי והכלכלי של המדינות, האזורים והמדינות בהן ממוקמת תאגיד PPL וחברות הבת שלה, כולל ההשלכות הישירות והעקיפות האפשריות ואיומי התקפות אמיתיות או מתקפות סייבר, טרור, מלחמה ופעולות איבה אחרות. הודעה לעיתונות זו מכילה הצהרות צופות פני עתיד אודות פוטנציאל הצמיחה, האסטרטגיה, הדיבידנדים, האמצעים להגדלת ערך בעלי המניות והביצועים הפיננסיים החזקים הצפויים, כולל יתרונות פוטנציאליים. הצהרות אלה כרוכות בסיכונים ואי וודאויות משמעותיים העלולים לגרום לתוצאות בפועל להיות שונות באופן מהותי מהמתבטא או משתמע מהצהרות אלה. אנו לא מתחייבים לעדכן את ההצהרות צופות פני העתיד הכלולות בהודעה לעיתונות זו, בין אם כתוצאה ממידע חדש, אירועים עתידיים או התפתחויות. אינך רשאי לבצע הנדסה לאחור, לפרק, לפענח, לפענח או להתאים כל תוכנה, אלגוריתם או תהליך אחר המשמש ליצירת דוח זה, או לנסות להשמיד את קוד המקור של תוכנה, אלגוריתמים או תהליכים אחרים המשמשים ליצירת דוח זה או לקבל גישה ל זה.

אינך רשאי להשתמש בדוח זה בכל דרך שהיא או למטרה כלשהי המפרה

מעילה, מפרה את זכויותיה של צד כלשהו או מפרה כל חוק החל. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה. כל אמון במידע הכלול בדוח זה הוא על אחריותך בלבד.

0.1 תאריך (ים) קופון ריבית קופון

2.80% (סכום פיקטיבי) אפריל 2021.02 אוקטובר 2020 מחסומים: 60% מספר המניות בתעודת הסכום הנומינלי הבסיסי מחולק בהתייחסות הראשונית הבסיסית. מחיר, ואם רלוונטי, הומר למטבע המוצר באמצעות שער החליפין החל בעת ההשבה. למען הסר ספק, מועד ההערכה לעולם אינו נקרא תאריך שביתה בעת קביעת תעודת ה- PLC.

על פי תאריך הייחוס תאריך לוח שנה 14 ביוני 2021 תאריך הצעה 17

00 שעון ניו יורק 28 ביוני 2021 תאריך משיכת מימון PPL הון מורחב 17: 00 זמן ניו יורק 28 יוני 2021 תאריך תמחור מימון PPL הון מורחב 10 : 00 שעון ניו יורק 29 ביוני 2021 תאריך הסדרה מוקדמת של מימון הון PPL המוקדם תאריך הסדר מוקדם צפוי ל 30 ביוני 2021. תאריך השוואה סופי תאריך השוואה סופי יכול להיות צפוי ב 15 ביולי 2020. הצעת המכרז תינתן בהתאם עם ההודעה לעיתונות של הצעת המכרז והודעות לעיתונות אחרות בהן תשתמש PPL במהלך הצעת המכרז.

המניה נסחרת ברווחיות מקדמה של 4.2

מה שהופך אותה לאחת המניות הזולות בשוק. השוק הרחב עקב אחר המדדים העיקריים קדימה, כאשר גם NYSE וגם NASDAQ הביאו לירידות בשיעור של יותר משניים לאחד. ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס עלה ב -323 נקודות, מדד S&P עלה ב -25 נקודות ונאסד"ק עלה ב -98 נקודות.

המגזרים הפיננסיים והתעשייתיים עברו טוב יותר

בעוד שהשירותים ההגנתיים ומניות הנדל"ן פיגרו. מניות מחזוריות העלו את הממוצע התעשייתי של דאו ג'ונס מעל לשפל של יום חמישי, בעוד שהמושב השתטח לאחר שנתוני שוק העבודה טובים מהצפוי הגבירו את הרגש. החוזים העתידיים על המניות הצביעו כלפי מעלה בשעות הפתיחה של המסחר ביום שישי.

מדד S & P 500 צנח ב -0.4 אחוזים ל -419,285 נקודות

ואילו נאסד"ק המשולב כבד הטכנולוגיה צנח ב -1% ל -13,614.51 נקודות. ממוצע התעשייה של דאו ג'ונס סגר 233.4 נקודות, או פחות מ -0.1%, ועמד על 3,457,704, ואיבד 26.5 נקודות מהנמוכה. המדד נמצא כעת בכ -1% מתחת לשיאו בכל הזמנים בחודש שעבר והוא תקוע ברמה זו מזה שבועיים.

עמדת ההגנה מגיעה כאשר ההערכה התלולה פוגעת ב- ITC סאן פארמה 26 נובמבר 2013, 09.20 IST מומחי שוק והשקעות אומרים שרוב הרווחים של ITC מקורו בטבק והחברה עומדת בפני סיכונים ממדיניות מיסים ממשלתית מחוץ לשליטה. .

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן