ביצועי מניית טבע בוול סטריט בחודש יוני 2021

המפתח לעתידו של שולץ הוא האם הוא יכול לנהל משא ומתן להסדר עם הרגולטורים האמריקניים על אופיואידים גנריים וקביעת מחירים. אם יצליח לשאת ולתת עם מחוקקים על הסכם שיאפשר הפצת גנריות בעשור הקרוב, הענן האפור שמקיף את טבע ייעלם. בהמשך, טבע תעמוד בפני סוגיות משפטיות קשות סביב קביעת מחירים, תרומות צדקה והפרות של חוקים למניעת שוחד.

בדו"ח הקרוב שלה החברה צפויה לדווח על רווחים רבעוניים של 0.58 דולר למניה

שינוי של 5.5% לעומת שנה קודמת. במחצית הראשונה של שנת 2020 טבע ייצרה 578 מיליון דולר במזומן באמצעות פעולות, מה שנראה שהחברה מרטיבה את המשבר הנוכחי בצורה טובה יחסית. שיעור הצמיחה הממוצע לשלוש שנים ב- EBITDA הוא 51.6%, המייצג 91% מחברות תעשיית התרופות.

מחיר המניה של החברה, 10.15 דולר, החליף ידיים ב -0.04 דולר, עלייה של 0.40 אחוזים במהלך סחר המסחר האחרון, ושווי השוק שלה הוא 116.1 דולר. מחיר המניה נמצא כיום בשפל של 52 שבועות של 8.44 דולר, מה שמצביע על שווי סופי של 16.85 דולר.

בשלוש השנים האחרונות

מחיר המניות של טבע תעשיות פרמצבטיקה בע"מ התקשה לצמוח בזמן שבעלי המניות ישבו על הפסדים. אנליסטים העניקו למניות טבע המלצה על קונצנזוס של "החזק", הממוצע הוא 2.90. מניית טבע פארמה תעשיה בע"מ (TEVA) דורשת דירוג ממוצע של החזקת אנליסטים בוול סטריט במהלך 12 החודשים האחרונים.

עם זאת

טבע נמצאת במלכודת הערכה אטרקטיבית במקרה זה, עליה נדון להלן. חשש נוסף שייתכן ובעלי המניות ירצו להעלות באסיפה הכללית השנתית הבאה ב -14 ביוני 2021, הוא שהם יכולים להשפיע על ההנהלה באמצעות הצבעה על החלטות כמו פיצויים למנהלים. אנו חושבים שבעלי המניות צריכים להיות זהירים כרגע באישור העלאה למנכ"ל.

עם מחירו הנוכחי של 105 דולר למניה ושווי שוק של 114 מיליארד דולר

מניית טבע תעשיות פרמצבטיות נמוכה בהרבה משוויה המשוער. עם זאת, החברה מוערכת מאוד בגלל התשואות שלה לטווח הארוך, ומניותיה עשויות להיסגר בשיעור הצמיחה של החברה או בסמוך לה. יתר על כן, הרווח של Tevas בשיעור 25% מהנמוך של 7 דולר במרץ 2020 במהלך הגירוי של הפד, הפיג את המשקיעים "בדאגה לגבי הישרדותה לטווח הקרוב של החברה. —- Tevas Canada מעסיקה יותר מ -900 אנשי מקצוע ומחזור השוק שלה בשנת 2019 1.3 מיליארד דולר עם יותר מ -385 מוצרים ו -1,000 מאמרים [10] כולם ממוקמים בקנדה. —- יחס מחיר הרווח (P / E) הוא מדידת מפתח המחושבת על ידי חלוקת מחיר המניה הסוגר האחרון בסכום של רווח מדולל למניה מהמשך הפעילות לתקופה של 12 החודשים הבאים.

Tevas Pharmaceutical Industries Limited

חברת תרופות, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה מוצרים גנריים, מיוחדים וביו-פרמצבטיים בצפון אמריקה ובאירופה. מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות יעילות ביותר וחומרים ציטוטוקסיים בצורות שונות כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים. החברה חברה במחקר וייצור פרמצבטיות. אנשי אמריקה (PhRMA).

ניתן לקנות את יצרנית התרופות הגנרית הגדולה בעולם תמורת אגורות לדולר

ב- 21 באוקטובר 2011, פאר פרמצבטיקה חתמה עסקה לשלושה מוצרים של טבע תעשיות פרמצבטיות לאחר שהחברה הישראלית התבקשה לסלק את עצמה תמורת 6.8 מיליארד דולר באמצעות רכישת חברת הביוטכנולוגיה האמריקאית Cephalon על ידי נציבות הסחר הפדרלית. לאחר רכישת Allergan PLC נמכרו נכסי עסקי הגנריות בכדי לעמוד בדרישות ההגבלים העסקיים בארה"ב.
עבור פרטים מורחבים אודות מניית טבע בוול סטריט בחודש יוני 2021 יש לגשת לאתר bigshotnews.net

אורקל אומהה

כידוע, היה בעל רקורד מדהים בכל הנוגע להרוויח כסף. היה לו כישרון להחזיק חברות גדולות ולעשות משקיעים עשירים. באפט השיג תשואה שנתית ממוצעת של 20% על מניות החברה שלו מאז השתלטותו על ברקשייר הת'אוויי באמצע שנות ה -60, ללא תשלומי דיבידנד.

עם הצלחה בסדר גודל כזה, משקיעים יכולים לרכוב על האורקל של זנב המעיל של אומהה להשקעה גדולה. אך אם ביצועי העבר מהווים אינדיקציה לתוצאות עתידיות, התשואה אינה מובטחת.

לעיתים קרובות נראה כי הפתעת רווח חיובית מובילה לעלייה מיידית של מחיר המניה, עם עלייה הדרגתית לאורך זמן. לעתים קרובות אנו שומעים את החדשות לפיהן חברה חרגה מתחזיות הרווח.

סטיית התקן של התשואה היומית באופק השקעה של 90 יום היא 2.54%. למניה סטיית תקן של התשואות היומיות לאורך אופק ההשקעה של 90 יום של -25.4%.

התנודתיות הנוכחית עולה בקנה אחד עם המשך התנודתיות בשוק בחודש מאי 2021 עבור תרופות טבע ואירועים לא מתוכננים ספציפיים לחברה

חפש ניתוח מניות טבע ועדכן את דוח ניתוח המניות של טבע כדי להקל על עיכול מידע שפורסם לאחרונה על החברה, וכן עדכונים על ממצאים מרכזיים ממשלתיים כגון הערכות רווחים, הגשת SEC והודעות. קבל את כל מחירי המניות של Tevas בזמן אמת, פרופילי חברה, חדשות ותחזיות מ- CNN Business.

על המשקיעים להיות מודעים לכך שמחירי התגובה והביצוע של המערכת

מהירות, נזילות, חשבונות נתוני שוק וזמני גישה מושפעים מגורמים רבים, כולל תנודתיות בשוק, גודל וסוג ההזמנות, תנאי השוק, ביצועי המערכת וגורמים אחרים. . המידע והנתונים באתר האינטרנט של Webull Financial LLC הם נתונים היסטוריים ויש לראות בהם רק בסיס להערכת מגמות עתידיות. אין לראות בתוכן אתר זה המלצה או הזמנה לרכישה או מכירה של ניירות ערך, אופציות או מוצרי השקעה אחרים.

העתקה

פרסום מחדש או חלוקה מחדש של תכני חברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות באמצעות מטמון, מסגור או אמצעי דומה, אינם מורשים ללא הסכמת החברה מראש ובכתב. ליפר אינה מתחייבת באחריות לטעויות או לעיכובים בתוכן זה או לפעולות שבוצעו בהסתמך עליו.

בנוסף, מניות טבע צברו 2.5% על לוחות Disulfiram (Alvogen 250mg בקבוק 30 ספירה, NDC 47781, 0.607 $) בתאריך ההחלמה המשוער של 30%. מניות Revive Therapeutics (רשימת CSE: RVV) נסגרו היום במחיר של 71.75 דולר למניה.

מניות טבע נסחרו ב -10.25 דולר בסוף יום המסחר האחרון ביום שלישי

11 במאי 2021. המניה עלתה ב -18% ביום שלישי והיא נסחרת כיום בטווח של 52 שבועות של 12.91 דולר ל -20.89 דולר. היא נסחרה ב -18% מעל טווח 52 השבועות של יום שלישי במחיר של 14.615 דולר ל -18.959 דולר. כיום היא נסחרת ב -18.6% מתחת לטווח 52 השבועות של יום שלישי – 14.15 עד 18.8959 דולר.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן