ביצועי מניית ננו דיימנשן בחודש יוני 2021

אם אתם מחפשים מניות עם תשואות טובות, ננו יכולה להיות הזדמנות השקעה רווחית. השקיעו בחברות שלדעתכם יעקבו אחר מגמות מקרוב ככל האפשר. אם ברצונך לנהל את הכספים האישיים שלך ולהשקיע היטב, תוכל למצוא את בורסת OnStock כאן.

בעת קבלת החלטות השקעה, מצב הרוח מספק סקירה טובה של המניות המשקיעים מעדיפים. עם זאת, סנטימנט כולל רק ניתוחים טכניים קצרי טווח, וציוני סנטימנט אינם כוללים ניתוחים בסיסיים כמו רווחיות החברה.

יעדי ומחירי המניות חלים בטווח הקצר, הבינוני והארוך. הקיצוניות נותנת לנו יעד של 1,000 עד 2,000 דולר, שזה יעד נמוך יותר במחיר גבוה יותר.

ל- NANO Dimensions Ltd. יחס דיבידנד קדימה של 0 למניה, עם תשואה של 0.00%, בהמשך למגמת העלייה שנצפתה בשנה האחרונה. בנוסף, Nano Dimensions מדורגת במקום ה -92 בקרב החברות בענף החומרה עם יחס מזומנים לחוב של 42.97%.

במחיר הנוכחי של 7.69 דולר למניה ושווי שוק של יותר מ -2 מיליארד דולר

מניות נאנו מימדס נחשבות להערכת שווי יתר. בהתבסס על יחס המזומנים לחוב של 42.597%, גורופוקוס מדרג את החוזק הפיננסי של ננו מימד 7 מתוך 10, מה שמעיד על מאזן הוגן. עם זאת, המניה עדיין מוערכת יתר על המידה ותשואותיה לטווח הארוך עשויות להיות נמוכות בשל הצמיחה העסקית העתידית שלה.

קבל את מחירי המניות המפורטים האחרונים

נתוני שוק המניות, מידע על מחיר המניה, ניתוח ביצועים כולל ננו ממדי ייעוץ השקעות, תרשימים, סטטיסטיקה ועוד מ- Nano Dimensions. Ledger Nano הוא שיא ניירות הערך הצפוניים, ומסיבה טובה. משקיעים שרכשו את Nano Dimensions כמדפסת תלת מימד ומכשירים אלקטרוניים מובילים בתעשייה בסוף 2017, לעולם לא ישכחו לקנות שוב כאשר מחיר המטבע נמוך.

לדוגמא

לפני שתתחיל לנתח את הנתונים שפורסמו על ידי "המרכיבים" של ממדי ננו, חיוני לפתח הבנה לגבי נזילות, רווחיות, תשואות ואיכות של ממדי ננו בהקשר למרחב הטכנולוגי. בה הוא פועל. הנתונים המדווחים ב- Nano Dimensions משקפים את התהליכים העסקיים של החברה, היצע המוצרים, השירותים ואירועים מהותיים אחרים. נתונים, אינדיקטורים ואינדיקטורים בסיסיים אחרים הנגזרים מדוחות כספיים אלה קלים יותר להבנה ולמחשה של המציאות הבסיסית המניעה את המידע הכמותי אודות החברה.
למידע מורחב אודות ביצועי מניית ננו דיימנשן בחודש יוני 2021 ומניית ננו דיימנשן בחודש יוני 2021 עליך לבדוק ב- bigshotnews.net

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

שים לב כי הצגת המצב הכספי של Nano Dimensions כפי שהוצגה בדוחות הכספיים מושפעת מההערכות, השיפוטים והמניפולציות של ההנהלה. הצהרות צופות פני עתיד הכלולות או מרומזות בהודעה לעיתונות זו כפופות לסיכונים ואי וודאות, כולל אלה שנדונו בכותרת "גורמי סיכון" בדו"ח השנתי של ננו מימדים בטופס 20-F שהוגש לרשות ניירות ערך (SEC) 11 במרץ 2021 והגשות לאחר מכן ב- SEC.

הגידול ברבעון הראשון של 2020 נובע מגידול בהוצאות המזומנים מבוססות המניות

הגידול ברבעון הראשון של 2008 משקף את התמורה ממכירת מניות אפוטרופוס אמריקאיות המייצגות מניות רגילות של חברת Companys. גידול זה נובע מגידול בהוצאות התשלומים המבוססות על מניות, עלויות עבודה גבוהות יותר עקב מספר עובדים גבוה יותר והוצאות שיווק גבוהות יותר.

ממדי NANO התמודדו עם ביקוש חלש במהלך מגיפת קורונאווירוס כאשר חברות ומוסדות מחקר עיכבו פרויקטים חדשים בגלל אי וודאות

אך נראה כי הביקוש למדפסות התלת מימד של DragonFly המשמשות לייצור תוספים של מוליכים למחצה ורכיבים אלקטרוניים מורכבים אחרים, יגדל בעשור הקרוב. הציר הראשון של מאמצי המכירות שלנו הם מכונות הציפורים המוקדמות שלנו DragonFly ו- LMD, שהתאוששו מתרדמה כלילית ארוכה.

המניה נסחרת עם צף חופשי של 18.4 מיליון מניות והיא מופחתת באחוז של 1.6%. מניות מהוות את מה שסוחרים טכניים מכנים דפוס הפוך מכף אל כתף. באתרי מדיה חברתית כמו StockTwit, המניה נטתה גבוה יותר לאורך כל היום.

הפסקה ממגמה אופקית זו צריכה להיות מלווה בגידול בנפח גדול אם המניה תצליח לעבור מהקצה התחתון של המגמה לראש. מניות המסתובבות הצידה באמצע מגמה אופקית נחשבות לרצים פוטנציאליים.

ענף הדפסת התלת מימד מורכב מחברות המציעות מוצרים ושירותים המסוגלים לייצר מגוון מוצרים. תהליך ההדפסה עובד על ידי מריחת שכבות דקות של חומר על צורת אבקה נוזלית, פלסטיק, מתכת או מלט ומיזוגם יחד.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן