ביצועי מניית ויזה בחודש יוני 2021

תוצאות הרבעון השני של החברה מביאות את אומדני הקונצנזוס להכנסות ולרווחים. החברה דיווחה על הכנסות נטו של 5.7 מיליארד דולר, ירידה של 2% לעומת שנה קודמת. זה נבע מירידה של 19% בהכנסות העסקאות הבינלאומיות, שקוזזה בצמיחה שנתית של 8% בתחום השירותים וגידול של 11% בהכנסות מעיבוד נתונים.

ברבעון השני של שנת הכספים 2021

הכנסות העסקאות הבינלאומיות המשיכו לסבול מהיקפי עסקאות חוצי גבולות נמוכים יותר עקב הכנסות נמוכות יותר. ניתן לייחס זאת לירידה של 38% בהכנסות מעסקאות בינלאומיות, ואחריו לירידה של 13% בהכנסות משירות.

המשמעות

היא שלמרות שהיקף התשלומים (מספר העסקאות שעובדו) גדל בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, היקף העסקאות החוצה גבולות נפגע. בשל ההיקף הנמוך יותר של עסקאות חוצות גבולות, הירידה בשנה לעומת השנה לא התאוששה עקב מגבלות שהוטלו בקשר ל- COVID-19. הוצאות התפעול של ויזה וההכנסות נטו גדלו ברבעון בכ- 33% ו- 37.5% בהתאמה. במהלך שלוש השנים האחרונות, ויזה חווה צמיחה ממוצעת ברבעון המקביל של 11% וצמיחה בהכנסות של 6%, על פי בדיקת המניות של IBD. מדדי רווחים ומכירות עיקריים: ויזה השיגה דירוג מדד רווח של 6.8 ודירוג SMR של 99% מה- B. הערכות השווי משקפות את מצבה הבריאותי והיסודות של החברה, כאשר רווחי ומדי SMR הם צמיחה במכירות, שולי רווח ותשואה להון. דירוג StockChase עבור ויזה בע"מ מחושב על פי אות מומחי המניות.

Visa

Inc. הינה בורסה אמריקאית הנסחרת בבורסה בניו יורק בסימן "V" (N) (V). ויזה היא הספקית הגדולה ביותר של פתרונות תשלום אלקטרוניים בעולם. היא מציעה מגוון רחב של מוצרים ושירותים לבנקים בלמעלה מ- 200 מדינות כדי לתמוך בשימוש בפתרונות אשראי, חיוב וכרטיסים נלווים.

החברה מייצרת הכנסות באמצעות חיוב בגין עסקאות ונפחי תשלום. בהתחשב בחשיבותה של התעשייה הפיננסית בעולם של ימינו, שירותי ויזה נותרים ברי קיימא. החברה מתרחבת גם לקריפטו על ידי קבלת מטבעות דולר ארה"ב לעסקאות.

על פי חברת השירותים הפיננסיים שבקליפורניה, רשת העיבודים הגלובלית שלה מטפלת ב -65,000 עסקאות והודעות בשנייה. זו הסיבה ויזה מציעה ללקוחותיה ברחבי העולם פתרונות תשלום מאובטחים ואמינים.

מניות ויזה ביצעו פריצת דרך סתמית כאשר הם הגיעו לשיא של יום אחד של 238.25 דולר ב- 24 ביוני. ענקית התשלומים קנתה בחזרה עד לנקודה של 237.60 דולר, שהייתה שטוחה על בסיס הבסיס, על פי ניתוח השוק.

לויזה (V) יש מאזן חזק והיא מסתמכת יותר ויותר על תשלומים דיגיטליים. שלא כמו מניית דאו ג'ונס, השולטת ברשת כרטיסי האשראי בארה"ב, כל העסקאות מעובדות על ידי כרטיסים במחזור.

למרות פוטנציאל הצמיחה לטווח הארוך

מניות הטכנולוגיה משתרכות על השוק הרחב יותר מבחינת הרווח השנתי. כאשר אנו מתקרבים לסוף יוני, נראה כי חלק ממניות הטכנולוגיה עושות קאמבק לשוק המניות כיום. בהתחשב בנתונים כלכליים מעורבים, כדאי לשקול אם לפרוץ את שוקת מניות הטכנולוגיה. בנוסף לניתוח הטכני והיסודי של דפוסי המחירים ההיסטוריים של מניות VISA, כדאי למשקיעים לעקוב אחר אינדיקטורים צופים פני עתיד שונים של VISA כדי להבטיח שהם יכולים לשווק את השוק ולנצל את הפוטנציאל הנסתר שלו. אנו חוזים את התפתחות מניות VISA באמצעות רשת עצבית המבוססת על נתונים היסטוריים מהמניות. אינדיקטורים צופים פני עתיד יכולים לעזור למשקיעים למצוא איתותים מראש לגבי כיוון המניות.

השקעת ערך

היא אסטרטגיית השקעה מבוססת גורמים, בה אתה בוחר במניות שלדעתך שווין נמוך משווין, לפי מדד היחס בין מחיר המניה לאחד או יותר ממדדי הביצוע הבסיסיים. שימו לב שיש הבדלים משמעותיים בין ערך הויזה למחיר שלה, ושניהם אמצעים שונים שמושגים באמצעים שונים.
עבור מידע על מניית ויזה בחודש יוני 2021 וביצועי מניית ויזה בחודש יוני 2021 באפשרותך לבדוק כאן: bigshotnews.net

היישומון הבא מראה כמה פעמים כל סמל הגיע למחיר מקסימלי חדש בפרק זמן נתון בחמשת הימים האחרונים וב -20 השנים האחרונות

המחירים הגבוהים והנמוכים הם תאריך המסחר שלהם ומראים את אחוז השינוי במחירים אלה מתחילת התקופה הנוכחית. שקול את טבלת המחירים לתקופות של 5 ימים ושנתיים בהתבסס על נתונים יומיים; תקופות שלוש שנים וחמש שנים על סמך נתונים שבועיים; והתקופות ל -10 שנים ול -20 שנה על סמך נתונים חודשיים.

מניות ויזה נסחרות בסכום של 65 מיליון דולר למניה ומחליפות ידיים ביום טיפוסי

דירוג ה- IBD Composite של 52 (מתוך 99 אפשרי) משקף את אותה כמות רכישות ומכירות של משקיעים מוסדיים במהלך 13 השבועות האחרונים. דירוג 50-RS של 80 ומעלה הוא מה שהמשקיעים רוצים ממניות הצמיחה המובילות.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן