ביצועי מניית גנרל אלקטריק בחודש יוני 2021

המהפך בג'נרל אלקטריק (GE) הולך וקצב, ולמרות סימני התאוששות איטית בתעופה, נטל החוב של החברה ממשיך להתכווץ. אנליסטים רבים בוול סטריט אופטימיים לגבי הנהגתו הנוכחית של הפד ושיפור היסודות. העדיפות העיקרית של מנכ"ל Culp היא לשפר את "מצבה הכספי של ג'נרל אלקטריק ולחזק את הליבה התעשייתית שלה כיצרנית מנועי סילון, טורבינות גז, טורבינות רוח וציוד לבית חולים.

בהתבסס על ביצועים היסטוריים

יש סיכוי שווה כי GE המניות יעלו וירדו בחודש הבא. בעשר השנים האחרונות היו 140 מקרים שבהם מניות ג'נרל אלקטריק עלו בשיעור של 7% או יותר בתוך חמישה ימים, ו- 73% מהמקרים הללו הביאו לעליית המניות של GE במהלך השנים הבאות. חודש (עשרים ואחד ימי מסחר). דפוס היסטורי זה משקף סבירות של 73% עד 140% (52%) לרכישת מניות GE ביוני 2021.

מניית GE בארה"ב 13.16 $ 0.01 0.08 מנבא את מחיר המניה של ג'נרל אלקטריק משמש לקביעת השווי העתידי של מניית ג'נרל אלקטריק באמצעות כמה שיטות קונבנציונאליות כגון הערכות EPS

קונצנזוס אנליסטים, יסודות והערכה עצמית. היא חושבת שמחיר המניות של GE יירד ב -26% מתשלום הדיבידנד הנוכחי ל- TTM ל- Ge חברת חשמל אלקטרונית (GE) ביום 2 בפברואר לפני GE 20 באפריל 2021. אנו מסתכלים על הכפל של תחזיות מחירי המניות של GE בסוף פברואר, כאשר מחיר המניה של GE הגיע לשיאו וכש- GE היה מחיר המניה הגבוה ביותר בקרב 167 תעודות סל שנחשפו לניתוח המניות של GE, כולל מחיר המניה, גרף, חדשות החברה, סטטיסטיקה מרכזית, יסודות ופרופיל החברה. מחיר סגירת מניות ג'נרל אלקטריק בתאריך 20/20/2021 אנו מסתכלים על המכפיל לתחזית המחירים של מניות ג'נרל אלקטריק בתחילת פברואר, וכשהגיעה לרמתה הגבוהה מבין 16 תעודות הסל אליהן נחשפה, עם עיכוב של 3 ימים.

חיזוי מוצלח של מחיר המניה העתידי של ג'נרל אלקטריק יכול להניב רווח משמעותי

חיפוש אחר רענון כללי בנושא תחזיות המחירים שאלה של ויכוח האם תחזיות מחיר המניות המבוססות על מידע מחדשות פיננסיות מייצרות איתות קנייה או מכירה חזק. מחיר הסגירה האחרון של ג'נרל אלקטריק ב- 16 ביוני מחיר של מניית ג'נרל אלקטריק היום קנה מכר תעודת סל אתה משלם או מקבל את מחיר השוק הנוכחי בניכוי שווי הנכסים הנקי.

השקעות כפופות לסיכון וג'ון רייט אינו נדרש לקנות מניות GE במחיר זה בספטמבר

למחיר המניה של CNG היום (19/20/2021) אין תמריץ להעלות את מחיר מניות GE מכיוון שהוא נותר הימור מחדש של המשקיעים. מכירת GE אינה מקטינה את מספר המניות ב- GE, מה שמציב את החברה במצב יוצא דופן של 8.8 מיליארד מניות מצטיינות, מספר מניות גבוה יותר מכל חברה תעשייתית אחרת. מטרת חלוקת המניות ההפוכה בין 1 ל -8 היא להפחית את מספר המניות המוצעות במניה הרגילה של GE ולהעלות את מחיר המסחר למניה במניות רגילות של GE לרמה העולה בקנה אחד עם הגודל וההיקף של חברת GE ו- השתקפות ברורה של עתיד החברה, ולא של העבר.

נתוני תרשים יומיים היסטוריים של ג'נרל אלקטריק מאז 1962

מותאמים לפיצול. כאמור לעיל, מניות החברה הסתכמו ב – 8.78 מיליארד דולר, אשר הופחתו ב – 10,008 מיליון דולר, בהשוואה לסך של 9.749 מיליון בחודש הקודם. כדי לברר מדוע GE סחרת היום במספר מניות גבוה יותר מזה שביצעה ב- 6 בינואר 2021 ומה עלות מניותיה.

לחץ על שם המניה לקבלת תצוגה מפורטת יותר

או הצב את הסמן מעל שם המניה כדי להציג את התרשים. עבור כל תקופה שנבחרה משמאל למעלה בעמוד, תראה את תאריך הפתיחה, הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז השינוי בהיקף מהמסחר הנוכחי ומחיר המסחר האחרון בארבעה ימים. שינוי הערך בין תקופת הזעקה הפתוחה וההתיישבות לתחילת המסחר בימים הקרובים מחושב כהפרש בין המסחר האחרון של היום הקודם להסדר.

המחירים הנוכחיים הם המחירים הגבוהים והנמוכים ביותר בתקופה. המחיר הנוכחי הוא המחיר הנמוך והגבוה ביותר בתקופת הדיווח. שינויים בערך תקופות אחרות מחושבים כהפרש בין המסחר האחרון להסדר האחרון.

אם שלילי

המחיר הנוכחי נמוך בהרבה מהמחיר הנמוך ביותר מתקופת הדיווח. ממוצעים ארוכי טווח וממוצעים נעים לטווח קצר הם אותות מכירה כלליים למניות ונותנים תחזית שלילית למניה. הנה שלוש שלושת המניות הטובות ביותר עם הערך הטוב ביותר, הצמיחה המהירה והמומנטום הגדול ביותר. אלו מניות השירות עם יחס המחיר לרווח הנמוך ביותר מזה 12 חודשים. השתמשנו בטבלת חלוקת ההסתברות כדי לאשר שהתשואות שלך מהשקעה בג'נרל אלקטריק יהיו משמעותיות וכי לא ניתן לשחזר את הציפיות המוצלחות שלך למחירים עתידיים.

כשמסתכלים על הנתונים שלנו על קבוצות בעלות

נראה כי המוסדות בולטים יותר במרשם המניות. הבעלות של GE מעורבת, כאשר הציבור הרחב מחזיק בכמעט 35% והמוסדות מחזיקים בכ -65% מהמניות. 35% ממניות ג'נרל אלקטריק אינן מספיקות כדי להשפיע על החלטות פוליטיות לטובתן, אך הן עדיין יכולות להשפיע על מדיניות החברה.

העתקה, פרסום מחדש או הפצה מחודשת של תכני חברת ליפר או חברת Refinitiv, לרבות שמירת מטמון, מסגור או אמצעים דומים, היא ללא הסכמה מראש ובכתב של ליפר ו / או החברה.
למידע נוסף על ביצועי מניית גנרל אלקטריק בחודש יוני 2021 ומניית גנרל אלקטריק בחודש יוני 2021 ניתן לגשת לאתר bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן