ביצועי מניית מודרנה בחודש יוני 2021

משקיעי ערך צופים במניות מוליכים למחצה בסוף השבוע הראשון של המסחר ביוני. שוק המניות סיים שנה יוצאת מן הכלל עם תשואה של 17% על מדד S & P 500 כאשר המשקיעים רואים את סוף המגפה בשנת 2021 ושיפור ברווחי התאגידים. חלק זה של השוק כיום מייצג את אחד מענפי הטכנולוגיה, אם לא החשוב ביותר, בעולם.

ביום 31 במאי 2021 תציג החברה את החידושים האחרונים שלה בתחום טכנולוגיית המחשבים והגרפיקה

NVIDIA תראה כמה חדשני הוא להאיץ מערכת אקולוגית ממוחשבת עם ביצועים גבוהים הכוללת משחקים, מחשבים אישיים ומרכזי נתונים. NVIDIA תחשוף את פריצות הדרך האחרונות בתחום המחשוב בעל ביצועים גבוהים עם טכנולוגיית שבב תלת מימד חדשה.

החברה החדשה מתכוונת לנקוט גישה ממוקדת כלפי ESG בכדי לחזק את נקודות החוזק שלה ולהתמודד עם האתגרים המרכזיים ארוכי הטווח העומדים בפני התעשייה

שמירה על ביצועי ESG מובילים בתעשייה תהיה חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שלה ואחת המטרות העיקריות של ה- GSK החדש. באמצעות אחריות בתמחור, גישה לבריאות עולמית, הכללה ומגוון סביבתי, תקני ניהול מוצרים וניהול, GSK מצפה לחזק את יישור התמריצים, התגמול והביצועים של שירותי ESG ולהגדיל את הנראות בדיווח הארגוני.

עדכון מלא לגבי הסיכויים של חברת הבריאות הצרכנית החדשה מתוכנן למשקיעים בתחילת שנת 2022

ההנהלה סבורה כי ההנחות המפורטות לעיל הינן סבירות וכי היעדים, הסיכויים, השאיפות והציפיות המתוארים במסמך זה ניתנים להשגה בסיס ההנחות הללו. GSK מתכננת לחפש דירוג השקעה עבור החברה החדשה. עותק של הדו"ח, שהוגש ל- SEC ופורסם באתר של Companys, זמין ללא עלות מהחברה. הצהרות מסוימות בהודעה לעיתונות זו, כולל, אך לא רק, הצהרות בדבר העיתוי וההשפעה הצפויים על מניות ודיבידנדים, הן הצהרות צופות פני עתיד הנתונות לסיכונים ואי וודאות העלולים לגרום לתוצאות להיות שונות מהותית מהציפיות. חומר זה הוא גילוי כללי ולא מפלגתי שמוכן למטרות חינוכיות ואינפורמטיביות ואינו מהווה הצעה או המלצה לרכוש או למכור ניירות ערך מסוימים או ליישם אסטרטגיית השקעה ספציפית.

ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק בעבר וביצועי עבר אינם ערובה לביצועים עתידיים

המידע הכלול במסמך זה אינו מבוסס על נסיבות משקיעים בודדים ואינו ייעוץ השקעות. אין לפרש זאת כייעוץ מס, חשבונאות, משפט או רגולציה בשום צורה שהיא. לשם כך, על המשקיעים לפנות לייעוץ משפטי ופיננסי עצמאי לפני קבלת החלטות השקעה, כולל ייעוץ לגבי השלכות המס.

כיום

מוליכים למחצה הם חלק חיוני מהסחורות החיוניות בעולם הדיגיטלי שלנו. עם הדינמיקה בענף המוליכים למחצה, הנה ארבע המניות המוליכות למחצה הטובות ביותר שתוכלו לדעת בבורסה כיום. השותפים שלנו לא משלמים לנו כדי להבטיח הערכות חיוביות של המוצרים והשירותים שלהם.

שוק המניות עלה ביום חמישי ממחיר הסגירה ביום ההשבעה למחיר הסגירה – התחלה הטובה ביותר לנשיאות מאז הדמוקרט לינדון ב. ג'ונסון. מדד ה- S & P 500 צבר במהלך החודש כמעט 1%, למרות מכירת שמות היי-טק וצמיחה שגרמו לתקופה הפכפכה.

סביר להניח שמשפחת גרהם לא תמכור את החברה ומדדי הערכת השווי שלה אטרקטיביים מכדי להתעלם ממנה

כותב הובר. לספוטיפיי מאזן נהדר כמו ברקשייר ונזילות נטו נטו מוערכת בכ -500 מיליון דולר בעקבות מכירת עסק הפודקאסטים שלה לספוטיפיי טכנולוגיה ותוכנית פנסיה נקודתית במימון יתר של 1.5 מיליארד דולר. תזרים מזומנים חופשי מקנה למניה 10%, והחברה קונה כ 6% ממניותיה בכל שנה.

MSIM Fund Management Ireland Limited מוגבלת על ידי הבנק המרכזי של אירלנד. יש לה סניף במילאנו (Sede Secondaria Milano) עם משרד רשום ב Palazzo Serbelloni Corso Venezia 16, 20121, Milanitaly, רשום באיטליה תחת מס מספר 11488280964.
למידע נוסף בתחום של ביצועי מניית מודרנה בחודש יוני 2021 ומניית מודרנה בחודש יוני 2021 ניתן לגשת לאתר bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן