ביצועי מניית נטפליקס בחודש יוני 2021

בעשור האחרון מעטות המניות הניבו תשואות כמו נטפליקס. לאחר דו"ח רווחים מאכזב לרבעון הראשון, בו נטפליקס דיווחה על רווח של 1.7 מיליארד דולר ונפלה מהציפיות למנויים – צמיחה – משקיעים רבים רואים את החברה במסלול לטווח הארוך. נטפליקס הניבה תשואות חיוביות מאז צאת העונות החדשות של "טבלת השפים" ו"עין קוויר "והגדילה את בסיס המשתמשים שלה מתחת ל -50 מיליון ליותר מ -208 מיליון.

מניות נטפליקס צנחו ב 7.4% בשיעור המסחר הראשון לאחר השחרור בסוף אפריל

ברבעון של חודש מרץ הגיעה נטפליקס ל -39.8 מיליון מנויים לסטרימינג, וחסרה את היעד של וול סטריט לעמוד על 63 מיליון. לפני המגיפה, נטפליקס נהנתה מהמגמה של אנשים שנטשים את שירותי הטלוויזיה בתשלום המסורתיים.
למידע מורחב בתחום של ביצועי מניית נטפליקס בחודש יוני 2021 ומניית נטפליקס בחודש יוני 2021 נא לבדוק כאן: bigshotnews.net

נטפליקס ירדה ביותר מ -13% מהשיא שלה בן 52 שבועות והיא המניה שהניבה את הביצועים הגרועים ביותר עד כה השנה

לאור המגמה הגוברת בתחום הדיגיטציה, תחום הטכנולוגיה צפוי להמשיך ולבצע ביצועים חזקים בעולם שלאחר הפנדמיה. באמצע הדוח, סוחרים נתנו טיפים מובילים למחצית השנייה.

המשקיעים יקבלו מענה לתוצאות הרבעון השני ולתחזיות ההנהלה ברבעון השלישי כאשר נטפליקס מדווחת לשוק על הרווחים ביום שלישי

20 ביולי. ההשוואה בין השנה החלה במחצית השנייה של השנה. קצת כאשר החברה צירפה 10.7 מיליון מנויים חדשים במחצית הראשונה של 2020 לעומת 25.9 מיליון במחצית הראשונה של השנה. אולם המשקיעים יהיו סקרנים לראות כיצד ההנהלה תנהל את צמיחת המנויים ברבעון השלישי.

מניות נטפליקס התאחדו במהלך עשרת השבועות האחרונים

וקנו נקודות במחיר של 56,366 דולר, על פי התרשים של IBD Marketsmith. המניה נסחרת כיום מתחת לממוצע של 50 יום ו -200 יום, וזה סימן שלילי. הזרז הבא למניות נטפליקס יהיה דו"ח הרווחים של החברה ברבעון השני, שייצא ב -20 ביולי.

יש לה דירוג צבירה והפצה של IBD של C

מה שמעיד על עניין מוסדי שופע ברכישת מניות. לנטפליקס יש גם דירוג IBD יחסית יחסית של 17 מתוך 99. זה מראה כיצד מחיר המניה התפתח בהשוואה למניות אחרות במהלך 52 השבועות האחרונים. תנודתיות ממוצעת במניות היא סימן טוב לאפשרויות השקעה לטווח הארוך למשקיעים לקנות ולהחזיק. אנליסטים פיננסיים מקדישים זמן רב לחיזוי רווח למניה ואינדיקטורים מרכזיים אחרים. מודול ניתוח המניות של נטפליקס עוזר לנתח את יחסי התמחור של נטפליקס עם אינדיקטורים בסיסיים מרכזיים כגון שווי שוק ויעילות ניהול. חפש ניתוח מניות עבור Netflix עדכן דוחות ניתוח מניות של Netflix כדי להקל על עיכול פרטי החברה שפורסמו לאחרונה ולעדכן נתונים ממשלתיים מרכזיים, כולל אומדני רווחים, הגשת חברות SEC והודעות.

לעתים קרובות אנו שומעים את החדשות כאשר חברה חורגת מתחזיות הרווח

מתברר כי הפתעת רווח חיובית יכולה להוביל לעלייה מיידית של מחיר המניה או לעלייה הדרגתית לאורך זמן. להפתעת רווח יכולה להיות השפעה לטווח הקצר על מחיר המניה של נטפליקס.

הכנסותיה של נטפליקס עלו מ -11.7 מיליארד דולר ב -2017 ל -25 מיליארד דולר בשנת 2020, וזאת על ידי צמיחה חזקה בביקוש הזרם לאורך השנים. מחיר המניה עלה מ -2017 ל -2020, המוצדק בעלייה של 11.4% בסך ההכנסות.

יחס ההשקעה

שירד מ- 1.50x בשנת 2017 ל- 7.6x בסוף 2019, עומד כעת על 8.2x והוא צפוי לרדת ל- 6.0x בטווח הקצר, כאשר רווחים גבוהים יותר מובילים ל עליית מחיר המניה. רווחים גבוהים יותר קיזזו את הירידות בהערכת השווי ובמחיר המניות עקב עליות נמוכות יותר ברבעון האחרון מאז נטפליקס החלה לאבד את מנויי הזרמת ארה"ב בשנת 2019. עם זאת, מגמה זו עשויה להתהפך מכיוון שההערכה לשנת 2020 עשויה לראות תפנית מכיוון שהביקוש הגובר לסטרימינג אחראי למשבר הנגיף הכלילי. ואנשים מבלים יותר זמן באינטרנט בצפייה בתכנים, ומגבירים את אפשרויות הבידור הביתי לפי דרישה.

וול סטריט ביום רביעי התאוששה לאחר ירידה של יומיים

עם עצרת רחבה המוטה לעבר מניות שייהנו מכלכלה מחלימה. זה מקזז את המכירה ב- Netflix Incs (NFLX.O) לאחר התוצאות המאכזבות שלה מוקדם יותר באותו היום. המניות בארה"ב הסתיימו בשיעור גבוה יותר ביום שישי לאחר שהפדרל ריזרב העלה את הריבית כצפוי. המשקיעים חששו שהפתיחה הכלכלית מחדש עלולה להוביל לעליית המניות, שירדה לאחרונה.

שירות הזרמת נטפליקס

התקדמות טכנולוגית שהצילה את החברה, הוכרז בשנת 2007. ככל שהשירות התרחב ברחבי העולם, החל מקנדה, מחיר המניה של נטפליקס עלה באותה המידה, והגיע לשיא של 38% ביולי 2011, מותאם לפיצול. למרות הצלחה זו, מחיר המניה שלה צנח בשנת 2012 כאשר לקוחות ביטלו את המנויים שלהם במחאה על העמלות החודשיות הגבוהות יותר. בשנים האחרונות, ענקית הזרמת הווידיאו נטפליקס בע"מ (NFLX) ראתה צמיחה אקספוננציאלית בבסיס המנויים שלה ומניותיה עלו בשנה האחרונה ב -22.3%. נטפליקס מציעה שירות מנוי שמעביר סרטים ופרקי טלוויזיה דרך האינטרנט במקום שליחת תקליטורי DVD בדואר. בשנת 2007, ערוץ הטלוויזיה האינטרנטי נטפליקס החל להציע שירות וידאו זורם לסרטים מורשים וסדרות טלוויזיה.

הגידול בתשלום לחברות ב- NFLX צפוי להאיץ בעתיד הקרוב מכיוון שהוא מגביר את הייצור והשחרור של תוכן חדש

המניה צנחה ב -5% לעומת השנה המקבילה, ומשקפת האטה בצמיחה שנגרמה על ידי מגפת ה- COVID 19, שגרמה לפריחה בשנה שעברה, וייצור פצלי קל במחצית הראשונה של השנה עקב עיכובים בייצור. עם זאת, במחצית השנייה של 2020 יהיו עונות חדשות של כמה מהסדרות הגדולות והפופולריות ביותר של החברה ותוכנית סרטים מרגשת שאמורה לאפשר לנטפליקס להחזיר את המומנטום שלה.

מכיוון שתוכניות פופולריות צפויות למשוך יותר מנויים ל- NFLX

המשקיעים והאנליסטים נותרים אופטימיים לגבי סיכויי הצמיחה של המניה. המהלכים, התחזיות והתחזיות של היום עבור Netflix, Inc. (NFLX) לקראת הפגישה מחר. הקפיצות עוררו השוואות לדיסני, אמזון ונטפליקס, אך ההשראה האמיתית מגיעה מסין.

אנליסט אחד מאמין שהמחצית השנייה של 2021 תהיה גדולה עבור ענקית הטלוויזיה הזורמת. הצרכנים מצפים ליותר מפלטפורמות הסטרימינג שלהם ואין להם שום רצון להשיג את זה בקרוב. זה פותח פתח למגמה חדשה בדמות שלוש מניות הנסחרות איתה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן