ביצועי מניית אלביט מערכות בחודש יוני 2021

רדיו ה- Elbit E-Lynx (SDR) המוגדר על ידי תוכנה נבחר על ידי כמה כוחות מזוינים באירופה, כולל שוויץ וספרד. העסקה הראשונית של 23 מיליון דולר כוללת את מסירת המערכת לכוחות השבדים, כך דיווחה סוכנות הידיעות שינחואה, וציטטה את נתוני החברה ביום חמישי.

בעסקה שנייה בשווי של 29 מיליון דולר

החברה משדרגת יחידת מסוקים של צבא ארה"ב עם מערכת ראיית לילה. אלביט מערכות פיתחה תיק רחב של פתרונות הדרכה וסימולציה מובילים בשוק וזכתה בשנה האחרונה ב -20 חוזים באזור אסיה-פסיפיק, בריטניה ובישראל. החברה מחליפה את מערכת שיפור התמונה הירוקה הקיימת במסוק בצינורות עוצמתיים לשיפור תמונה בזרחן.

באפריל קיבלה אלביט מערכות חוזה של 40 מיליון דולר (41 מיליון יורו) מחיל הנחתים האמריקני עבור מערכת משקפות החוליה ומשקפי ראיית הלילה (SBNVG)

חברת הבת בארה"ב אלביטס סיסטמס אמריקה השלימה את רכישת תאגיד ספרטון על ידי Cerberus Capital Management תמורת 380 מיליון דולר. ברצוני לקבל בברכה את מאות העובדים של ספ ברטון ורוקר באלביט.

ספרטון תרחיב ותרחיב את סל היכולות הימיות והפתרונות המשולבים של אלביט מערכות

כולל מערכות ימיות לא מאוישות, תקשורת, מערכות ניהול קרב ונשק, סונאר ולוחמה אלקטרונית ימית. ספרטון מפתחת ומספקת חיישנים אלקטרוניים לתמיכה בלוחמת צוללות לחיל הים האמריקני ולכוחות הברית.

אם אתה זקוק להצעה מקיפה בזמן אמת, אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. מידע על הצעות ושאלות זמין בבורסת CBOE-BSX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים.

תמחור בזמן אמת ניתן בבורסת CBOE BZX ובדפי מחירי מניות בארה"ב

במהלך זמן השוק, אינדיקטורי המחירים בזמן אמת של CBOE עבור עסקאות חדשות יעודכנו בדף סיכום הצעות המחיר המעודכן, כפי שצוין בהבזק למטה. עדכוני עוצמת הקול מתעכבים עבור סמלי עוצמת קול מאוחדים בכל המרכזיות.
למידע נוסף בנושא של מניית אלביט מערכות בחודש יוני 2021 יש לבדוק ב- bigshotnews.net

כתוצאה מכך, תצוגת המחירים בזמן אמת עשויה להיות שונה מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. סמלים ספציפיים למסחר לפני הבורסה, לאחר שהם משקפים את מחיר הסגירה האחרון עבור כל סמל בבורסה.

מרבית הערכות השווי של אלביט מערכות מתמקדות בבחינת פעולות מחיר בעבר ובהווה

כדי לחזות את הסבירות לתנועות מחירים עתידיות של חברות. אתה יכול לנתח את החברה עם עמיתיך ועם השוק הפיננסי בכללותו כדי לקבוע את הגורמים שיכולים להניע את מחירי אלביט סיסטם. בנוסף, תוכל להעריך אם הוספת החברה לתיק שלך מפחיתה את התנודתיות הכוללת בתיק שלך.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה. מבחינת היישומים, תחום חלוקת האנרגיה היווה את הנתח הגדול ביותר בשנת 2019. נמדד לפי אזור, באזור אסיה-פסיפיק היה CAGR המהיר ביותר לאורך אופק התחזית.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן