ביצועי מניית טבע בנסדק בחודש יוני 2021

Cloudera פונה גם לבעלי המניות באמצעות תוכנית רכישה חוזרת של 500 מיליון דולר. קאס ציין כי הפדרל ריזרב השעה את רכישת המניות של הבנקים הגדולים ברבעון השלישי כדי להתמודד עם ההשפעה האפשרית הלא ידועה של המגפה. תוכניות רכישה חוזרת נוטות להגדיל את הרווח למניה ולהפוך את החברות לאטרקטיביות יותר עבור המשקיעים.
למידע נוסף אודות מניית טבע בנסדק בחודש יוני 2021 וביצועי מניית טבע בנסדק בחודש יוני 2021 באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

הבעיה הנוספת של החברה היא החטיבה הבינלאומית, אשר מרטינז רואה כבלתי מפותחת. על פי הנתונים העדכניים ביותר של Datashare, סביבת השוק של Incycle קיימת מזה 12 חודשים. החברה אומרת שהיא מסתמכת על ניסיון מלאכים בתחום זה כדי לעודד צמיחה.

בהנחה שהרגולטורים בקליפורניה ימשיכו לעבוד דרך הביורוקרטיה הקיימת

גישתו של קרסקו לבתי מרקחת תרקיע שחקים בשנת 2021 מבלי שהחברה תצטרך לבצע עבודות משפטיות רבות. זה הופך את VFIAX לאחת מקרנות הוונגארד הטובות ביותר לרכישה, לא רק בשנת 2021 אלא זמן רב לאחר מכן. חפש את קרסקו לדחוף לרווחיות חוזרת בשנת 2021 ולפרסם רווחים תלת ספרתיים עד סוף השנה.

גורמי צמיחה באופן כללי אינם צפויים לחברות קטנות יותר אלה

לאור הסיכויים להתאוששות כלכלית בארה"ב והעובדה שהן מייצרות את מרבית הכנסותיהן. בעלי המניות ב- VASVX זוכים לחשיפה רחבה ליותר מ- 700 מניות קטנות ובינוניות עם שווי שוק ממוצע של 6 מיליארד דולר.

מדובר באחת מכל עשרה מניות עם שווי שוק של 300 מיליון דולר

ויכולה לעלות עד 100% עד 2020. זה כולל תשע מתוך 20 המניות שצפויות להכפיל את הערך שלהן עד שנת 2020. הערכה עשויה להיות רחוק, אבל אני מאמין שהשילוב הבא של שמונה צמיחה ומניות קאמבק יכול להיות כלי להכפיל את הכסף שלך עד 2021.

בהתבסס על ציפיות אלה

ריכזנו עבורנו 11 מקרנות ההשקעה הטובות ביותר בוונגארד 2021 במגוון קטגוריות. קרנות אלה מתמקדות בהצלחה בשנים הבאות, ורבות מהן הן אחזקות ליבה מצוינות לטווח הארוך. ההחזרות מבוססות על נתונים מ- 6 בינואר (אלא אם כן צוין אחרת) והן נאספות מכל סוג מניות, עם השקעה מינימלית נמוכה יותר הנדרשת למשקיעים בסוג המניות מאשר לסוגים עצמם.

AD (מועדון אוקספורד)

הוא מקור ההכנסה מספר 1 שלי משום שהוא הבעלים של כמה התרופות הנמכרות ביותר בעולם והניב הכנסות של 19.9 מיליארד דולר בשנה שעברה. לא משנה באיזו תדירות נכנסים יצרנים גנריים לדלת החוסמת את הגישה של דופלגנגרים של קופקסון, טבע הצליחה להשאיר אותם סגורים. חברת ההפצה הגנרית שנקנתה על ידי אלרגן ו- A נתנה לחברה דחיפה. ההכנסות הגנריות הנוספות מחטיבת אקטביס באלרגן הגדילו את המניות לכל השנה, במקום חמשת החודשים שתרמו בשנת 2016 עם השלמת העסקה.

תחזית דקר ברבעון השני ברבעון השני של 28 סנט ל -30 סנט למניה בהכנסות שנעו בין 40 מיליון דולר ל -41 מיליון דולר

החברה רשמה רווח של 43 סנט למניה על הכנסות של 405 מיליון דולר ברבעון השני של השנה שעברה. אנליסטים צפו בממוצע 44 סנט למניה, עם הכנסות של 45 מיליון דולר.

המנכ"ל, דאג אוטו, הבטיח לשוק בשיחת ועידה עם אנליסטים כי האנליסטים עמדו בהנחיותיהם לשנה כולה וצפו רווח של $ 2.45 ל- 3.55 דולר למניה בהכנסות של 250 עד 265 מיליון דולר.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן