ביצועי מניית פריגו ניו יורק בחודש יוני 2021

המחירים בזמן אמת ניתנים על ידי בורסת CBOE BZX ועל דפי מחיר המניה בארה"ב. מידע זמין לביקוש מה- CBOE יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. ניתן לעכב עדכוני אמצעי אחסון עבור אמצעי אחסון מאוחדים תחת הסמל "החלפה".

במהלך זמן השוק

שערי החליפין בזמן אמת של CBOE-BZX מוצגים כאשר עדכניות עסקאות חדשות, ורישומים מעודכנים מוצגים בדף הסקירה במהירות הבזק. סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון עבור כל סמל בבורסה.

כתוצאה מכך

המחירים בזמן אמת עשויים להיות שונים במקצת בהשוואה למידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. אם אתה זקוק להצעה מקיפה בזמן אמת, אנו מציעים לך בדיקת סיכונים של אחד המוצרים שלנו בזמן אמת. המדידה הנוכחית של המחוון הסטוכסטי ל -14 יום כלולה בפרשנות.

רוב סקרי הערך של פריגו מתמקדים בבחינת פעולות מחיר בעבר ובהווה

כדי לחזות את הסבירות לתנועות מחירים עתידיות של פריגוס. הם מנתחים את החברה, את מתחרותיה ואת השוק הפיננסי בכללותו על מנת לזהות את הגורמים שיכולים להשפיע על מחיר החברה. אתה גם מעריך אם הוספת החברה לתיק שלך מפחיתה את התנודתיות הכוללת בתיק שלך.

יש כמה דרכים שונות בהן ניתן להעריך עניין במניות חברת פריגו קצרות

כיום קיימות בחברה כ -67 מיליון מניות המוחזקות על ידי משקיעים קצרים, המכונים ריבית קצרה. יחס הריבית הקצרה של פריגו (SIR) הוא כמות מניות החברה המחולקת כיום לסכום הממוצע של מניות פריגו הנסחרות ב -12 מיליון דולר.

פריגו ושות 'PLC עוסקת בפתרונות עזרה עצמית ובריאות ללא מרשם. פריגו היא ספקית מובילה של תרופות ללא מרשם ותרופות גנריות ביותר מ 100 מקומות ברחבי העולם. החברה עוסקת גם במתן פתרונות עזרה עצמית ובריאות ללא מרשם.

חברת פריגו PLC

היא אחת מעשרת חברות ה- OTC המובילות באירופה לפי הכנסות, ומשווקת יותר מ- 200 מותגים של מוצרי OTC ב -28 מדינות. בהובלת אסטרטגיית הטיפול העצמי שלה לצרכנים, פריגו היא שחקנית ה- OTC הגדולה ביותר בארה"ב בקטגוריה בה היא מתחרה ביותר מ- 9,000 פריטים ממותגים ותוויות בבעלות לקוחות. כחברה מתוקשרת, החברה זוכה לציון 2 מתוך 5 על מחלוקת, הציון הגבוה ביותר האפשרי, מה שמראה כי היא הצליחה במידה רבה לשמור על נקי האף.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של מניית פריגו ניו יורק בחודש יוני 2021 וביצועי מניית פריגו ניו יורק בחודש יוני 2021 ניתן לגשת לאתר bigshotnews.net

ראה את התחזית לביוטכנולוגיה מתוקשרת

משחקי לוגיסטיקה, סטרימינג בווידאו ועוד. למניות נדל"ן יש מרחב תמרון. אני טוען שקרנות נאמנות נדל"ן (REIT) היו השנה עם הביצועים הטובים ביותר בגלל פתיחת המסחר מחדש. התחשבות בשיעורי הצמיחה וההצמדה יכולה לעזור לך בהשוואת מחירי המניות של חברות בעלות צמיחה גבוהה.

בעת כתיבת שורות אלה, למחבר לא היו עמדות באף אחת מהמניות הנ"ל. כמובן, בזמן כתיבת שורות אלה, אף מחבר לא מילא או הזכיר תפקידים כלשהם בצורה כלשהי.

בסוף השבוע, סיפור הכיסוי של בארון הציג את תוצאות משאל הכסף הגדול של בארון. מאמרים אחרים הראו שמלאי המזון שווים ביס וכי למניות נדל"ן יש מרחב תמרון.

דוח חדש

שוק הבריאות לילדים, מעריך את מגמות השוק, היתרונות והגורמים העיקריים המניעים את צמיחת השוק הכללית. הדו"ח מספק תובנה תובנה לגבי הנהגים והאילוצים של השוק הנוכחי. דו"ח שכותרתו שוק מסטיק ניקוטין העולמי מספק מחקר וניתוח מפורט על היבטים מרכזיים בשוק מסטיק הניקוטין העולמי.

אירוע שנערך ביום רביעי בערב בירוחם העסיק את כולם כאשר מועצת העיר טל אוחנה חשפה כי העיר קיבלה אישור ממדינה לבנות מרכז חדשני לקנאביס רפואי במדבר הנגב הישראלי ליד ירושלים

הפוסט הופיע לראשונה בחדשות ואירועים בתעשיית הקנאביס – תעשיית הקנאביס בבריטניה.

תחום הטיפול העצמי לצרכן של אמריקה (CSCA) והצרכנים הבינלאומיים (CSCI) (תאגידים) כולל תוצאות פיננסיות של המשך הפעילות ברבעון הראשון של שנת הכספים 2021 שהסתיימה ב- 3 באפריל 2021

תוצאות עסקי הגנריות מדווחות כפעולות שהופסקו. ההשוואות הבאות נערכות עם הרבעון הראשון של שנת הכספים של השנים הקודמות.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן