ביצועי מניית וולט דיסני בחודש יוני 2021

פארקי השעשועים של וולט דיסני (DIS) נסגרו במועדים שונים במהלך 15 החודשים האחרונים וכעת הם פתוחים שוב. פתיחתו המחודשת של פארק השעשועים המקורי של דיסני במהלך עונת הנסיעות בקיץ תביא דרך ארוכה להחזרת הפארק למסלול הרווחיות. זהו צעד חשוב קדימה לפארק, הגובל בהרפתקאות קליפורניה של דיסני.

זו הייתה נסיעה פרועה בוול סטריט בשנה האחרונה מכיוון ששוק המניות נפל כמו דוב מאז התרסקות קורונאווירוס. מניית דיסני התחדשה לשיאים חדשים, ועלתה ביותר מ -140% מאז מרץ 2020, אך עדיין רחוקה מהנמוכים מהם נמשכה.

דיסני ספגה מכה כשסגרה את פארקי השעשועים שלה ועצרה את יציאתן של ספינות השייט שלה

החברה יכלה להזכיר 10,000 עובדים זועמים מפארקי השעשועים בקליפורניה. דיסנילנד בקליפורניה נפתחה מחדש בסוף אפריל בהשתתפות מוגבלת של תושבי המדינה.

קמפוס הנוקמים אמור להיפתח בהרפתקה של דיסני קליפורניה ב -4 ביוני 2021. ישנם גם מלונות חדשים במלחמת הכוכבים באולפני וולט דיסני ובאולפני הוליווד של דיסני, כמו גם מלון מארוול חדש בדיסנילנד פריז.
למידע נוסף אודות מניית וולט דיסני בחודש יוני 2021 באפשרותך לגשת לאתר bigshotnews.net

עמדה זו משקפת את הצלחתה של דיסני פלוס

שצברה בסוף הרבעון השני הכספי 10.4 מיליון מנויים משלמים. חברת וולט דיסני היא חברת בינלאומית מגוונת לבידור ותקשורת משפחתית. המגזר רשתות מדיה כולל רשתות טלוויזיה בכבלים ושידור, חברות הפקה והפצה בטלוויזיה, תחנות טלוויזיה מקומיות ותחנות רדיו.

פתיחה מחודשת של פארקי שעשועים והסרת המגבלות יחזקו את ציפיות הצמיחה

בהתחשב בסימני ההתאוששות ובמגמת השיפור, אנליסטים וחברות רבות מצביעים על הפוטנציאל הפוך של מחיר המניה של החברה. עבור אותה חברה שעולה לכותרות כל הזמן לביצועים גרועים, ניתן לראות שמחיר המניות עולה כאשר המשקיעים רואים עתיד שמרתק אותם. למרות שישנם גורמים רבים אחרים שיכולים לעזור בהסבר מחיר המניה של החברה, הרעיון הכללי שתנועת המניות משקפת את אמון המשקיעים בביצועים העתידיים הוא התחלה טובה. זה יורד טוב מאוד עם דיסני מכיוון שאנשים מסוימים מבולבלים כאשר הם קוראים שדיסני פיטרה מספר גדול של שחקנים מפארקי השעשועים שלהם וראתה את מחיר המניה שלהם מרקיע שחקים. ניתן להבין את הפרדוקס הזה אם רואים בהתפטרות ביטוי למצב הכספי הנוכחי של החברה ולמחיר המניות כמדד לאמון המשקיעים בעתיד דיסני.

שווי השוק של וולט דיסני נמדד לפי שווי הספרים שלה

שווי החברה המוצג במאזן החברה. שווי השוק מושפע מגורמים רבים שאינם משפיעים ישירות על עסקיו הבסיסיים של וולט דיסני, כגון הפנדמיה והפסימיות הבסיסית בשוק, כך ששווי השוק עשוי להיות שונה משמעותית מערך הספר. משקיעים יכולים לגבש דעה משלהם בשאלה מדוע ערכי וולט דיסני נבדלים בין שווי השוק של החברות "ערך בספרים (המכונה גם ערך פנימי) לבין הערך הבסיסי בפועל של החברות.

מחיר המניה של דיסני צנח מאז פברואר בגלל צמיחה נמוכה מהצפוי במנויים של דיסני +

אנליסטים מאמינים שאם דיסני תרחיב את עסקי הסטרימינג שלה ועסקים אחרים כגון מרצ'נדייז, מניית דיסני עשויה להימכר במכפיל מקדמה והשוואה דומה לנטפליקס.

שירות הסטרימינג הקליט 8.7 מיליון מנויים חדשים

המעטים ביותר מאז הקמתו. ובכל זאת, הנהלת החברה מאמינה כי דיסני תעמוד ביעד המנויים שלה בשנת 2024. למרות שהרווח המדולל למניה מהפעילות המתמשכת גדל ברבעון ב -0.50 דולר, בהנהלת דיסני מצפים שהעסקים ימשיכו להשתפר ברבעונים הקרובים.

לוולט דיסני יש את המידה למשוך משקיעים פוטנציאליים

אך מחיר המניה הנוכחי שלה אינו משקף את הרקע הבסיסי של החברה. הרף נמוך ככל שפלחים חלשים מתאוששים והביקוש המחודש לפארקים של דיסני חוזר למצב הרגיל. משקיעים נבונים המבקשים חשיפה להתאוששות זו צריכים להיזהר מתקלות אופורטוניסטיות ברמה בה ניתן להחזיר את מניות דיסני למקומן.

ב- 13 במאי 2021 פרסמה דיסני את תוצאותיה לרבעון השני של שנת הכספים 2021, שהסתיימה במרץ 2021. הדרקון האחרון הגיע לבתי הקולנוע לפני שלושה חודשים ביום שישי, אך זמין גם למנויים של דיסני + זרם בחינם.

בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי ומחיר המסחר הקודם בארבעה ימים

לתקופות, בחר את התאריך בפינה השמאלית העליונה של הדף, את השינוי הפתיחה הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוזי עוצמת הקול עבור סחר המסחר הנוכחי וכן את ארבעת ימי המסחר האחרונים. בעת בחירת רישומים שבועיים או חודשיים, תוכל לראות את התאריכים של 5 השבועות האחרונים ושל 5 החודשים האחרונים, יחד עם שיאי פתיחה, שפל, שינויים אחרונים ושינויים באחוזים לכל תקופה.

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות

שינוי הערך מתקופת הזעקה הפתוחה לתחילת ימי המסחר הבאים מחושב כהפרש בין יום המסחר האחרון לימי המסחר הקודמים. שינויים בערך לתקופות אחרות מחושבים כהפרש בין העסקאות האחרונות לעסקאות האחרונות.

ציונים מצביעים על איכות החברה עם מאזן חזק, ביצועים גבוהים וסביבה עסקית חיובית. הערה מציינת כי לחברה מאזן טוב עם איכות רווח טובה וסביבה עסקית יציבה. ציון AC מצביע על סבירות נמוכה לקיצוץ דיבידנד וסיכון בטיחותי מעל הממוצע.

שוק המניות המשיך להתפקד היטב ביוני

והעניק למשקיעים אפשרות לגדל את נכסיהם. ששת החודשים הראשונים של 2021 היו רכבת הרים למשקיעים שחוו תנודתיות משמעותית בשווקים הפיננסיים. מחירי הליבה, מדד ההוצאות הצרכניות, מגיעים לשיאם, והמשקיעים אופטימיים ביחס לפוטנציאל להוצאות גבוהות יותר כדי להגביר את הצמיחה הכלכלית, אך הנתונים הסטטיסטיים האחרונים אינם מספיקים בכדי לשנות את מדיניות הפד, כפי שחזרו פקידיו.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן