ביצועי מניית קוקה קולה בחודש יוני 2021

בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי ומחיר המסחר הקודם בארבעה ימים. לתקופות, בחר בתאריך בפינה השמאלית העליונה של הדף, בשינוי הפתיחה הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז ההיקף של נפח המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את הנתונים המתאימים לחמשת השבועות האחרונים ולחמישה החודשים האחרונים, פתיחת שיאים ונמוכים, והשינוי האחרון כאחוז מהנפח לכל תקופה.

שינויים בערך לתקופות שלא היה זעקה או הסכמה לפני תחילת המסחר בימים הקרובים יחושבו כהפרש בין יום המסחר האחרון לימים הקודמים. שינויים בערך בתקופות אחרות מחושבים לפי ההפרש בין העסקאות האחרונות להסדר האחרון.

המידע הכספי שאינו לפי GAAP אינו מהווה בסיס מקיף לדיווח כספי

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע. יחס המחיר-רווח של חברת קוקה קולה מחושב על ידי חלוקת המק"ש בצמיחה, תוך מתן ערך של 28,751. יש לשקול את ה- PGV של החברות ביחס למשקאות אחרים בענפים שאינם אלכוהוליים ודומים להם.

שווי השוק של קוקה קולה נמדד על פי שווי החברה

שווי החברה, המוצג במאזן החברה. משקיעים יכולים לקבוע את שווי קוקה קולה על ידי התבוננות בגורמים כמו רווחים, מכירות, יסודות, אינדיקטורים טכניים, תחזיות תחרות ואנליסטים. שים לב כי יש הבדל משמעותי בין האופן שבו קוקה קולה מוערכת במחיר שלה לבין איך שהיא מוערכת מתחת למחיר שלה, שכן מדדים שונים מושגים באמצעים שונים. מחירו הוא הסכום שלשמו הוא נסחר בשוק הפתוח ומייצג את מספר המוכרים והקונים שנמצאו על ידי גורמים בהסכמה. משקיעים רבים מעריכים את ביצועי הדיבידנד של החברה על ידי הערכת עד כמה משתנה תשלום הדיבידנד לאורך זמן.

במהלך 12 החודשים האחרונים מניות חברת קוקה קולה צברו שווי של 42,153.37 $ ל -56,056.76 $

מניית ה- KO התאוששה מרמת המשבר שלאחר 2008 לקצת פחות מ -29 דולר בתחילת 2010, ועלתה מ -40 דולר במרץ 2009 לינואר 2010. מסקנותינו מבוססות על השוואה מפורטת שלנו לביצועי מניות קוקה קולה במהלך משבר 2008 ו -2008 ו מיתון בניתוח לוח המחוונים שלנו.

ה- EBITDA של קוקה קולה (רווח לפני ריבית, מס, פחת והפחתות) היה 11.8 מיליארד דולר. זהו מדד לביצועים הכספיים הכוללים של החברה ובאמצעותו ניתן למדוד את רווחיותה. כדי להכניס את הבטא של קוקה קולה להקשר, תוכלו להשוות אותה לחברות דומות.

במשך 119 שנים, קוקה קולה מאוחדת מחויבת לשרת את הצרכנים, הלקוחות והקהילות שאנו משרתים ונלהבים ממגוון המשקאות והשירותים הרחבים שלנו. מטרתנו היא לכבד את האל אותו אנו משרתים זה את זה על ידי חתירה למצוינות וצמיחה משותפת.

החברה הייתה החברה העקבית והרווחית ביותר בעולם בעשר השנים האחרונות

הרווחיות והעקביות של החברה הביאו את המשקיעים לשדרג את מחיר קוקה קולה לדיבידנד מוערך מדי. לאור הערכת השווי הגבוהה של המניות, על החברה לבצע ביצועים טובים יותר לטווח הארוך ולייצר תשואות מעל הממוצע על המניות.

אם הגידול יתממש

המשקיעים יכולים לצפות שקולה תגביר את רכישות המניות שלה ותנפיק עליית דיבידנד נועזת בשנת 2022. בינתיים, מגמות המכירות של ענקיות מוצרי הצריכה ימשיכו להיות בפיגור של יריבות כמו פפסי, אשר החזירו חלק מהמומנטום שאיבדו בימים הראשונים של המגפה. בינתיים, מניות KOS עלו בשנת 2020, ויצרו רציפות במחירים המציעות הזדמנויות סחר אטרקטיביות.

טיטאן המשקאות איבד נתח שוק בשנה שסימנה על ידי ניידות צרכנית מוגבלת. מכונת הקולה הנכבדה הפכה ללהיט בשנת 2020, כאשר אנשים צמאים נרתעו מהחלפות כפתורים ופחיות קירור מבלי לדאוג לזיהום.

באמצעות ניהול זהיר של עלויות תפעול משתנות כולל עלויות אספקה

שיווק, נסיעות ותחזוקה , השגנו תוצאות טובות במספר קטגוריות הוצאות. הוצאות SD & A כאחוז מההכנסות נטו ירדו ב -390 נקודות בסיס בהשוואה לרבעון הראשון של 2021. נבע בעיקר מהוצאות עבודה נמוכות יותר כתוצאה מהתאמות של המודל העסקי שלנו ברבעון השני של שנת 2020.

מועד הגזירה לדיבידנד

הוא יום עבודה לאחר תאריך השיא בו החברה מחליטה האם בעלי המניות זכאים לדיבידנד. אין לזה השפעה אם המניה נקנית, נמכרת או נסחרת ויכולה לקחת עד שני ימי עסקים להסדר. ציון "C" מצביע על סבירות נמוכה לקיצוץ דיבידנד וסיכון ביטחוני ממוצע.
למידע מורחב על מניית קוקה קולה בחודש יוני 2021 באפשרותך לגלוש לאתר bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן