ביצועי מניית גוגל בחודש יוני 2021

בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי ומחיר המסחר הקודם בארבעה ימים. לתקופות, בחר בתאריך בפינה השמאלית העליונה של הדף, בשינוי הפתיחה הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז ההיקף של נפח המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים. לקבלת הצעות המחיר השבועיות והחודשיות שנבחרו, תוכלו לראות את תאריכי 5 השבועות האחרונים ואת 5 החודשים האחרונים, תאריכי פתיחה וסגירה, השינוי האחרון בשינוי והיקף האחוז לכל תקופה. כדי להבטיח ששירותים ציבוריים יהיו זמינים לכל המשתמשים, מערכות המחשוב הממשלתיות משתמשות בתוכניות העוקבות אחר תעבורת הרשת כדי לאתר ניסיונות בלתי מורשים להעלות או לשנות מידע או לגרום נזק, כולל ניסיונות למנוע ממשתמשים גישה לשירות. ניתן למצוא מידע נוסף על מדיניות אבטחת האינטרנט באתר SECAs, שם אתה מסכים לפקח ולאמת את האבטחה. בעדכוני התעבורה שלך, ציין כי סוכן המשתמשים שלך מכיל מידע ספציפי לחברה.

כשאנחנו מדברים על גוגל, אנחנו מסתכלים על המניה של אלפבית בע"מ, הנסחרת תחת סמל הטיקרים GOOGL. אלפבית (GOOGL) היא מנצחת באינטרנט עם הרבה חידושים מרגשים.

יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט, ואלפבית בע"מ (GOOGL) היא המספר. החברה מצליחה להרוויח הרבה כסף באמצעות פרסום ודברים אחרים.

חוזקות הבינה המלאכותית של גוגל כוללים פרסום דיגיטלי

הענן של גוגל. פלטפורמה, יוטיוב ומוצרי חומרה צרכניים. בכנס המפתחים של גוגל באמצע מאי, גוגל הדגימה כיצד היא משתמשת בכלי AI במגוון רחב של יישומים, כולל סביבת עבודה של גוגל, מפות גוגל, מציאות מדומה, חיפוש מבוסס קול ותמונות. שוטרי גוגל. מודיעים על התאוששות בפרסום דיגיטלי כאשר חיסוני COVID-19 מתרחבים ומגבירים את הכלכלה העולמית ככל שהתעשייה מנרמלת.

פרסום ברשת החיפוש באינטרנט והכנסות הפרסום ביוטיוב עלו על הציפיות בחודש מרץ

והפעילו עצרת מניות גוגל. הרווח ברבעון השני עלה על הערכות האנליסטים, כולל רווחי השקעה של 4.8 מיליארד דולר. החברה מסרה כי ההכנסות נטו היו 45.6 מיליארד דולר, בהשוואה ל -42.36 מיליארד דולר.
למידע נוסף אודות מניית גוגל בחודש יוני 2021 וביצועי מניית גוגל בחודש יוני 2021 מומלץ לגלוש לאתר bigshotnews.net

זה קוזז על ידי ירידה ברווחיות של 2%

כאשר שולי הרווח הנקי צנחו מ -21.6% בשנת 2016 ל -21.2% בשנת 2019. הגידול בהכנסות מפרסום האט, אך ההכנסות שאינן מפרסום היו עמידות יותר. הכנסות מחיפוש ואינטרנט אחרות עלו מכ- 29.8 מיליארד דולר ל -31.88 מיליארד דולר בשיעור של 30%.

ההכנסות בשנת 2019 עלו מ -90 מיליארד דולר ב -2016 ל -162 מיליארד דולר, בעיקר בגלל צמיחה בפלח החיפוש של גוגל להכנסות מפרסום. העלייה במחירי המניות בתקופת 2016-2019 הוצדקה בעלייה של 75% במחזור.

בשנה האחרונה מניות החברה הניבו תשואה כוללת של 8.02%

בעוד שהתשואה הכוללת של S & P 500 הייתה 45.5%. חברת Alphabet Inc (GOOGL), חברת האם של גוגל, דיווחה על רווח ברבעון הראשון שגבר על ציפיות האנליסטים. הרווח המדולל למניה (EPS) דווח על פי GAAP ועבר את תחזיות האנליסטים.

הרווח הנקי שלה צפוי לעלות ל -49.2 מיליארד דולר

מה שיגדיל את הרווח למניה לרמה של 7.169 דולר בשנת 2021, יחד עם מכפיל P / E של 37.6, מה שייתן גוגל שווי של 26.93 דולר, שהוא 6% מעל השוק הנוכחי. מחיר. לאחר צמיחה של 57% מאז סוף 2019, מניית אלפבית עלתה בצניעות בטווח הקצר. אנו צופים כי הכנסות התאגידים יעלו ב -29% לעומת 236 מיליארד דולר בשנת 2021.

מניות ענקיות הטכנולוגיה עלו ב -25% בשלושת החודשים האחרונים, בהשוואה ל- S & P 500 באותה תקופה. מניית פייסבוק נסחרת כיום ב -34,137 דולר, בעוד יעד המחירים הממוצע שלה ל -12 חודשים הוא 38,619 דולר.

עם מחיר מניות ושווי שוק של 1.5 טריליון דולר, חלק מהמשקיעים עשויים לחשוב שהם החמיצו את אלפבית. עם רווח תפעולי של 50 מיליארד דולר ב -12 החודשים האחרונים, מניית אלפבית נסחרת במכפיל רווח של 3.1, בעוד ממוצע S & P 500 עומד כיום על 4.4.

המכירות של גוגל עלו בשנים האחרונות

וגם מכירות המקבילות שלה עלו. אלפבית ייצרה תזרים מזומנים תפעולי של 7.3 מיליארד דולר ותזרים מזומנים חופשי של 5.1 מיליארד דולר בשנה שעברה, המשקף תרגום חזק של הכנסות לייצור מזומנים בפועל של החברה.

החברות כוללות את גוגל בע"מ (גוגל) ומוצרי האינטרנט שלה כמו Access, Calico, CapitalG, GV, Nest ו- Waymo X. עם זאת, גוגל מתמודדת עם תחרות משמעותית מצד יריבות כמו Facebook Inc (FB) ואמזון ( AMZN).

כיום החברה רשומה תחת סמל הטיקרים "GOOG" (GOOGL, GOOG) בנאסד"ק ותחת הסמל "GGQ1" בבורסה של פרנקפורט. סמלי הטיקרים מתייחסים לרבעון הרביעי של 2015.

ב- 2 באפריל 2014, גוגל יצרה סוג חדש של מניות וחילקה אותם לבעלי המניות כסוג של דיבידנד מניות. החברה ציינה גם כי דירקטוריון החברה אישר רכישות חוזרות נוספות של 500 מיליארד דולר ב23- באפריל.

עד סוף 2021 תחזית מחירי המניות של גוגל

היא כי המניות של גוגל (GOOGL) יהיו בשווי 2,632 דולר. לפני חמש שנים נחזה כי המניה של גוגל תהיה שווה בין $ 58.62 ל- $ 60.01. התחזית מציינת גם כי גוגל עשויה להיות שווה עד 7,000 דולר עד סוף 2030, אך איננו מאמינים שגוגל תגדיל את מחיר המניה שלה ל -10,000 דולר בעשור הקרוב.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה מהשימוש במידע זה

שמירה על עצמאות וחופש עריכה היא קריטית למשימתנו להעצים את המשקיעים להצליח. מגזר ההימורים האחרים מורכב מחברות כמו Access, Calico, CapitalG, GV ו- Waymo X.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן