ביצועי מניית אמזון בחודש יוני 2021

אם המניה של אמזון תישאר מתחת לשווי השוק בשנת 2021, זו יכולה להיות הזדמנות למשקיעים לקנות מניות. תקנות חדשות או איום הרגולציה עלולות לפגוע בעסקי אמזון ובמחיר המניות בטווח הקצר, אך הסיכון שהם יפגעו ברווחי החברה נראה מינימלי.

עבור משקיעים ארוכי טווח

מניות יכולות להיות השקעה טובה בתקופות של תנודתיות בשוק, שכן ירידות בשוק המניות יכולות להיות מכירות רבות של מניות. הירידה האחרונה במחירי המניות הפכה את מניית אמזון לאטרקטיבית יותר ולא תהיה הפתעה אם תהיה אפשרות נוספת לרכוש מניות בהמשך השנה. מניות 34.01 דולר 5.35 0.15 0.16% חיפוש באמזון רענן השקעה במניות כמו אמזון היא דרך מצוינת להגדיל את העושר.

מכיוון שתשואות המחירים לצרכן ממשיכות להסתגל לעליית מחירים גבוהה יותר לצרכן, מניות כמו אמזון נוטות לסבול. אבל אם המניה של אמזון תרד בקומה הגבוהה פי עשרה בקיץ 2020, המניות יהפכו אטרקטיביות לציידי המציאה.

לא רק שמחיר המניות תקוע בבוץ

גם הערכות השווי נסוגו משיאה, גם כאשר ההכנסות, הרווחים ותזרימי המזומנים של החברות ממשיכים לגדול. מניות אמזון גם הן בלחץ כאשר המשקיעים שוקלים אותות מ הפדרל ריזרב שהוא עשוי להעלות את הריבית מהר מהצפוי. ריביות נמוכות עוזרות לשמור על תשואות אג"ח ממשלתיות נמוכות, ומעלות את הריבית על נכסים מסוכנים כמו מניות שמציעות תשואות טובות יותר.

בשנת 2019 הכנסות החברה עלה מ -136 מיליארד דולר בשנת 2016 ל -281 מיליארד דולר הנגרם על ידי תרומות של קמעונאים ומכירות RVI במגזר צפון אמריקה. עליית מחירי המניות בתקופת 2016-2019 הוצדקה מכך שההכנסות הוכפלו יותר.

האנליסט של Cannacord Genuity

מייקל גרהם, העלה את מחיר היעד שלו למניית אמזון מ -4,100 דולר ל -3,800 דולר עם דירוג קנייה לאחר דוח הרווח. הכלי IBD Stock Check Up מראה כי למניות אמזון יש דירוג מורכב של IBD של 87. המשמעות היא היא עולה על 87% מהמניות מבחינת קריטריונים בסיסיים וטכניים מרכזיים לבחירת המניות. עם זאת, החוזק היחסי של אמזון חלש על 46. המניה מתחקה אחר ביצועי המניות במהלך 52 השבועות האחרונים בהשוואה למניות אחרות.

לדברי גארי גליארדי, מייסד ומנכ"ל המכון למדעי האסטרטגיה, מחיר המניה של AMZN עשוי לעלות ל -3,000 דולר בשנת 2021, אך השוק בכלל יהיה חלש יותר בשנת 2021. אמזון. Com (AMZN) ביצעו היטב מול מדד ה- 25 ביוני.

עד שנת 2025

מחיר המניה של אמזון יגיע ל -5,000 דולר, ובשנת 2028 הוא יגיע ל -10,000 דולר, תתן או קח 20 דולר. למרות עלייה של כמעט 70% מאז השפל של השוק ב -23 במרץ השנה, אנו מאמינים כי אמזון אינה רחוקה בהרבה משיאה של כל הזמנים, 3,200 דולר למניה. בעוד שאמזון צפויה להמשיך ולחוות צמיחה חזקה בהכנסות בעתיד הנראה לעין, ותרומות מוגברות של עסק הרווחים הגבוה ביותר שלה בשירותי האינטרנט של אמזון ישפיעו לטובה על שולי הרווח, אך אנו מאמינים כי עלויות מחירים נוספות אינן צפויות בגלל ההשקעה הנוכחית של 14.0x.

זה

בתורו, אמור לתמוך במקרה שלו להכללה בסופו של דבר ב- S & P 500, הוא אמר: "אם אתה רוצה לשפר את הביצועים ההיסטוריים, את השיאים והנמוכים ההיסטוריים שלה, שיאים חדשים ומחירים נמוכים, ביצועי עבר והחדשות האחרונות. מניית AMZN עלתה מ- $ 1900 ל -3200 $ מאז ה- 23 במרץ השנה, טובה יותר מ- S & P 500, שצברה 41 אחוזים באותה תקופה. שיא רווחיות של 37% בהשוואה לשוק הצרכן הנמוך ההוצאות על מניית קונסו קופצות החודש במשך 23 שעות, אך אינן שברות את מניות אמזון כמעט בשיא שיא.

ברור שאמזון עדיין במאבק

אך מצב הרוח נוטה לקראת הצלחתה הראשונית ב -2021. מגזר הנדל"ן מתייקר מכיוון שג'ייסון פורמן, לשעבר כלכלן בכיר בארה"ב בגולדמן, רואה את מניות Amazon.com (AMZN) בבדיקה עם צמיחת המסחר האלקטרוני מואץ. זה, בתורו, יכול לעזור למניות אמזון להיכלל בסופו של דבר ב S & P 500, אומר גולדמן, אם רואים את ה- 15 בדצמבר 2020 שנה מרהיבה עבור אמא zon.
עבור עוד מידע בתחום של מניית אמזון בחודש יוני 2021 נא לבדוק ב- bigshotnews.net

קבלת ההחלטה הנכונה על סמך הניתוח שלך באמזון יכולה להיות תהליך כואב ומסובך. הכרת הגורמים המשפיעים על עסק של חברה מסוימת מאפשרת לך לנווט בשוק המניות, לפרש את החדשות ולבחור נכס.

בעת הערכת הסיכויים העתידיים של נייר ערך מסוים

כולל מניות אמזון, שקול את מצב הכלכלה העולמית, מגמות שוק ארוכות טווח, תקנות ממשלתיות המשפיעות על פעילות החברה, כמו גם את הכספים והתוצאות שלה. כאשר אתה שוקל המלצות אנליסטים מסוכנויות חדשות, זכור כי ברוב המקרים הן משפיעות על מחירי המניות של אמזון בטווח הקצר ואינן משקפות את מצבה של החברה בפועל. מרבית המשקיעים מקבלים את הרעיון הכללי כי השוק נע במגמה.

שוק שוורים שמתחיל כל יום יכול לאותת על תחילתה של מגמת עלייה חדשה

ואילו ניתן להקרין שוק דובים שמתחיל מגמת ירידה ארוכת טווח. שימוש בנתונים היסטוריים משוק המניות של אמזון כדי לחקור דוגמאות ספציפיות לשוק המניות בעבר, מקל על הכנסת תנועות השוק הנוכחיות להקשר ולקבלת החלטות קנייה ומכירה מושכלות.

בחר תאריך לקורסים של יום אחד והציג את התאריך הנוכחי ואת מחיר המסחר הקודם לארבעה ימים

עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים או לחודשיים האחרונים וכן את השינוי הפתוח, הגבוה, הנמוך, האחרון, השינוי באחוזים ונפח התקופה. לתקופות בפינה השמאלית העליונה של הדף, בחר את הנתונים שנפתחים גבוה ונמוך, השינוי האחרון, נפח האחוזים של סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים.

דירוג הצבירה וההפצה (C) מנתח את מחיר המניה ואת שינויי הנפח במהלך 13 שבועות המסחר האחרונים. קו המניות החזק ביותר (RS) מסייע למשקיעים להעריך האם המניה מציגה חוזק או חולשה. אם קו ה- RS יאושר, הוא ידחוף את מחיר המניה לשיא חדש.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן