ביצועי מניית אפל בחודש יוני 2021

כאשר אפל החלה להתמקד ממחשבים ולהוסיף מוצרי אלקטרוניקה כמו אייפוד ואייפון, גברו החששות לגבי מצבו הבריאותי של סטיב ג'ובס. התרבות הארגונית של אפל בע"מ לאחר ההשקה, אפל קפצה במחיר המניה.

מניית Apple Inc

היא סיפור הצלחה אמריקאי בכמה דרכים: מכשירי Mac, iPod, Patrick Seitz, PM & ET עם גדלי תצוגה באינץ 'ומחירי כניסה בין 699 $ ל -1,099 $. ב- 28 בינואר 2021, אפל בע"מ, מספרת כי השינויים הגדולים ביותר שלה במחירי המניות של מיקרוסופט נעים באפל מכניסה את מניית אפל שתגיע לסיפורי הצלחה אמריקאיים מספר פעמים: מכשירי Mac ו- iPod, PM ו- ET הם בעלי גודל תצוגה באינץ 'עם מחירים התחלתיים. נע בין 799 $ ל 1099 $. ב- 22 בינואר מניית אפל שברה את הספל עם מחיר המניה של אמזון בינואר 2021, ותחזית מניית אפל הממוצעת עד שנת 2026 היא 30.7%.

אם מסתכלים על אינדיקטורים טכניים

Apple Share עוברת כעת בערוץ מחירים צר בין הממוצע ל -50 יום (SMA) לממוצע ל -200 יום (SMA). שמירה על רמת תמיכה זו אינה זרז שורי, אך צריך לפחות לעודד את המשקיעים לקנות את אפל מבלי לחשוש מפני סיכונים חסרוניים. אם אפל תמשיך להתאושש מעל הממוצע הנע של 150 יום, כפי שניתן לראות בתרשים להלן שהוצעו על ידי אנליסטים טכניים, נראה שיש ביקוש מספיק למניות מעל 125 דולר.

מניות אפל (AAPL) דיווחו על זינוק של יותר מ -6% בחודש מאי לאחר צניחת הרווח, מה שמרגיש לא נכון בהתחשב בתוצאות החזקות. במסגרת קבוצת ההשוואה של FAAMG, מניות אמזון (AMZN) ביצעו ביצועים גרועים יותר מאפל בחודש מאי.

ב- 17 בפברואר

מניות אפל הפעילו כלל מכירות עצור הפסד בהתאם לעקרונות המסחר של IBD. ב- 29 באפריל, המניה ניסתה לפרוץ את אחיזת הספל, בהתבסס על מחיר הרכישה של 136.63 $ על פי תרשים IBD Marketsmith. עם זאת, מניית AAPL צנחה בצורה חדה לאחר דוח הרווח שלה לרבעון דצמבר, ונפלה חזרה לאזור הקנייה.

לעיתים קרובות רואים שהפתעות רווחים חיוביות מובילות לעלייה מיידית של מחיר המניה, ולא לעלייה הדרגתית לאורך זמן. כולנו שמענו את החדשות לפיהן חברה חרגה מתחזיות הרווח.

חברות תוכנה לרוב נסחרות בפרמיה גבוהה פי כמה מאשר חברות חומרה, והשוק רואה באפל חברת תוכנה. מניות הטכנולוגיה צנחו בשנת 2021 כאשר המשקיעים בחרו לפתוח מחדש את המניה.
למידע נוסף על מניית אפל בחודש יוני 2021 כדאי לגלוש לאתר bigshotnews.net

פיצול מניה אחד ביוני 1987

בעלי המניות קיבלו שתי מניות במחיר של 41.50 דולר, בעוד שמניותיהן נסגרו ביום 78.50 ב 78.50 דולר. כאשר בום של שנת 2000 החל את דרכו, מחיר המניה של אפל זינק מעל 30 דולר. מניית אפל הגיעה לשיאה של פי 40 בשנים 2007-2008, כאשר החברה נכנסה למחזור העל של אייפון.

חמש שנים לאחר מכן, כאשר מחיר המניה של אפל היה 88.99 דולר, החברה הנפיקה פיצול מניות שלישי על בסיס שניים לאחד. ב- 21 ביוני, כאשר המניה רשמה 101,25 דולר, אפל הנפיקה שתי מניות לכל משקיע תמורת 55.62 דולר.

בעל המניות היחיד הגדול ביותר של אפל

הוא ארתור לוינסון, מי שהיה יו"ר הדירקטוריון מאז 2011 ומנכ"ל משותף מאז 2005. החל מ -2 בפברואר 2021, היה לוינסון בבעלות של 4.5 מיליון מניות אפל, המהווים 0.03% מכלל המצטיינים. מניות. בעל המניות המוסדי הגדול ביותר בחברה הוא קבוצת ואנגארד. החברה מחזיקה ב -1.3 מיליארד מניות, מתוכן 7.8% מייצגות מניות מצטיינות, על פי הצהרת פרוקסי האחרונה, המציגה את מספר המניות נכון ליום 28 בדצמבר 2020.

Apple Inc

הינה חברת טכנולוגיה עולמית המתכננת, מייצרת ומוכרת סמארטפונים, מחשבים אישיים, טאבלטים ואביזרים לבישים. המוצרים העיקריים שלה הם מגוון המחשבים והמחשבים הניידים ל- iPhone ו- Mac, iPad, Apple Watch ו- Apple TV. החברה עוסקת גם בפיתוח, ייצור ומכירה של סמארטפונים, מחשבים אישיים, טאבלטים, אביזרים ניידים וסוגים אחרים של שירותים נלווים.

Apple Inc

הינה חברת טכנולוגיה אמריקאית רב לאומית הממוקמת בקופרטינו, קליפורניה, המפתחת, מפתחת ומפיצה מוצרי אלקטרוניקה, תוכנות מחשב ושירותים מקוונים. עסקי השירותים בצמיחה המהירה ביותר של החברה כוללת את שירותי הענן iCloud שלה ושירותי תוכן לזרם דיגיטלי כגון Apple Music ו- Apple TV. שירותים אחרים כוללים את חנות Apple, Genius Bar, AppleCare + ו- Apple Pay, שמשלמים במזומן או בכרטיס.

מודול ניתוח המניות של אפל מסייע בניתוח יחס המחירים של אפל עם אינדיקטורים בסיסיים כגון שווי שוק

ניהול ויעילות. חיפוש ניתוח מניות עבור Apple רענן דוח ניתוח המניות של Apple מאפשר עיכול מידע שפורסם לאחרונה מהחברה ומעדכן חפצים מרכזיים ממשלתיים, כולל אומדני רווחים, הגשת חברות SEC והודעות.

בחר תאריך להצגת התאריך הנוכחי ומחיר המסחר הקודם בארבעה ימים

עבור כל תקופה שנבחרה, תראה את התאריך בפינה השמאלית העליונה של הדף, הפתיחה הגבוהה ביותר, הסגירה הנמוכה ביותר, השינוי האחרון, השינוי באחוזי הנפח במהלך סחר המסחר הנוכחי ומחיר ארבעת הימים האחרונים.

בהצעות מחיר שבועיות וחודשיות נבחרות

תוכלו לראות את הנתונים המתאימים לחמשת השבועות האחרונים ולחמשת החודשים האחרונים, שיאים ושפל פתוחים, שינוי אחרון, אחוז שינוי ושינוי עוצמת הקול לכל תקופה. מרבית אגרות החוב של אפל בע"מ מסווגות לפי מועד הפירעון, המועד בו תשלם החברה למשקיע הראשי.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן