איך לקנות ספה מבד לא רחיץ לבד

אפשרויות ההתאמה האישית של ספות Burrows כוללות גימורי רגליים, מבחר צבעי בד, ויש לכם כמה אפשרויות שדרוג כגון שולחנות מובנים וכיסאות פלאג אין. הציפות עמידות בפני כתמים, ידידותיות לילדים ולחיות מחמד, והבד נקי במיוחד. הכיסויים הניתנים לשטיפה במכונה מקלים על ניקיון הספה שלכם ואם אתם רוצים לערבב בין ערכת הצבעים, תוכלו להחליף את הכיסויים מבלי לקנות ספה חדשה לגמרי.

זו רקמה נוספת שאני אוהב. על הספה, אין צורך לדאוג מהצפה, והבד קל לניקוי. לבדים רגישים יותר, עליך לדעת כי יש לטפל בהם באחריותך האישית, ואיני יכול להבטיח כי כתמים וריחות יחזרו, גם אם הם משתמשים בשיטה זו, כל עוד הבגדים שלמים.

אם אתה שוקל לרפד מחדש את הספה שלך

אינך צריך לנקות את המוצר ביד או להשתמש בכריכת ספה כדי להסתיר כתמים עיקשים. אתה יכול לקנות ספה המציעה בדים דוחי לכלוך כמו של ארהאוס. החלקים הזמינים נעים בין בדים בהתאמה אישית כדי לתת לספה החדשה שלך טוויסט משלה.

אם אתה רק מתחיל בשיטה זו, כדאי לבדוק את קודי הניקוי האישיים של כרית הספה שלך, הנמצאים בתחתית כרית הספה שלך.

כמו פוליאסטר ובדים סינתטיים אחרים

ניקוי הספה יכול להיעשות פשוט על ידי שימוש במרכיבים רבים החודרים לבד מבלי שמים יפגעו במראה והתחושה של הספה. ספות מעורבשות כוללות מגיני בד המסייעים להדוף לכלוך ולכלוך. ברגע שהוא יבש, ניגוב המשטח במטלית נקייה מסיר את כל השאריות ויש לך ספה נחמדה וללא כתמים.

הסר את הכתם במטלית לבנה נקייה והקפיד לא לדחוף או לשפשף אותו חזק מדי

מכיוון שהדבר יגרום להתפשטות הכתם ולדחוף עמוק יותר לתוך סיבי הספה. מרחו את הכתם בכל מקום על ספת הבד שלכם. עם בד רחיץ, אל תזרוק את הפריט פשוט למכונת הכביסה – אתה יכול להשלים את טכניקת הסרת הכתמים על ידי השריית הבד בתרסיס או במוצר אנזים.

כדי לנקות דם מכל מיני חומרים כגון שטיחים וריפודים, השתמש במים קרים. פעולה זו תעזור להוציא כמה שיותר דם מהרקמה המוכתמת על ידי ביצוע השלבים הבאים. בד צבע ספוג מבד הספה שלך עלול לגרום לשינוי צבע.

בחר נקודה נסתרת קטנה לבדיקה וניקוי, כגון גב הספה (ספות עם אחד מהחומרים הפנימיים האלה עשויות אותו בד כמו החלק החיצוני של הספה). חומרים טבעיים דוהים במהירות באור שמש חזק, לכן בחר ספת בד סינטטי עם חלונות.

למשל, אם אתם זוג ורוצים לשבת עם הרגליים פרושות, בדקו שהספה עמוקה מספיק כדי להכיל את שניכם. טיפ אחד לוודא שהספה שלך מתאימה לחדר שלך הוא לחתוך את צורת הספה לעיתון ולהניח אותה על רצפת החדר.
על מנת לקרוא עוד מידע על ניקוי ספות במרכז ואיך לקנות ספה מבד לא רחיץ לבד מומלץ להעיף מבט ב- the-art-of-cleaning.co.il

כשמדובר בספות ובמושבים

כריות מלאות נוצות הן הנוחות ביותר, אך הן זקוקות לריפוד קבוע לאורך זמן כאשר המילויים של סיבי הקצף משתטחים ומאבדים את צורתם. מסמרים מסוג סיכות יכולים לשמש חיזוק נוסף, אך לעולם אל תקנה ספה המחוברת יחד עם מהדקים, מסמרים או דבק. זכור כי הספה חשובה ביותר כאשר משתמשים בה מבחוץ.

Allform משתמשת בד רך ועמיד בפני כתמים וזמינה בשבע גרסאות צבע

כולל אדומים ובלוז מודגשים, וכן שתי ספות עור. כורסה חוסכת מקום זו, שתוצרה בארצות הברית, תוכננה להפוך בקלות למיטת קווין סייז מלאה בקצף עטוף בכיסוי פוליאסטר דהוי, דוחה כתמים הניתן להסרה, ניתן לכביסה במכונה ובעל צבע אחיד עם עדין. להרגיש.

יושב על ספת הבד שלך בכפוף לשנים של בלאי

ניקוי לא מספיק להחזיר אותה ליושנה. אם אתה מבקר בחנות אמריקאית, אתה יכול לקנות ערכת ניקוי רהיטים שפותחה במיוחד לטיפול וניקוי של ספות מבד. בניגוד לשואב אבק או לניקוי הספה, הרבה יותר קל לנקות את הספה.

שים לב שהספה שלך לא עמידה בחום רק בגלל שהיא עמידה במים

אם הספה נוגעת ברצפה או במסגרת יותר מדי, היא יכולה למסור את המסגרת כחלשה. אם ואקום אינו מסיר כתמים, המשמעות היא שמים נלכדים בסיבי הספה. אם יש מים גלויים, זה יכול להיות שמולקולות מים נדבקו לחלקיקי הסיבים שבתוך הספה, והסתירו אבק ולכלוך אפילו בפנים.

רכישת ספה

היא אחת ההשקעות החשובות ביותר שאתה עשוי לבצע בבית שלך. החל ממדידה ועד בחירת המסגרת הטובה ביותר, להלן 5 דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת ספה חדשה. לספות 3 מושבים של Vimle יש קצת יותר מקום עם בד ידידותי למשפחות של Vimle, איחסון מובנה וכיסאות.
עבור עוד מידע בנושא של איך לקנות ספה מבד לא רחיץ לבד וניקוי ספות עם אמנות העבודה והנקיון יש לבדוק ב- the-art-of-cleaning.co.il

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן