ביצועי מניית מובילאיי בחודש יוני 2021

רעש הקשור להשקעה קשה לעיבוד הממוצע. למשקיעים קמעונאיים יש שפע של מידע בקצות אצבעותיהם במשך 30 שנה, ושוק המניות אומר זאת. היכרות טובה עם השוק והסיכוי, וצפי לכיוונם העתידי האפשרי, יכולים לסייע למשקיעים להשיג תשואות גבוהות.

משקיעים מונחי ערך זכו למוניטין של הולכים בדרכם, ללא קשר למה שמציעים אינדיקטורים בשוק. על ידי ביצוע אסטרטגיית השקעה מונחית ערך, המשקיעים מעדיפים את דעותיהם על פני יסודות שוק המניות.

השקעת ערך הינה אסטרטגיית השקעה מבוססת גורמים לפיה אתה בוחר במניות שלדעתך שוות פחות מכפי שנמדדות על ידי יחס מחיר המניה לאחד או יותר מהמדדים העסקיים הבסיסיים

משקיעים המעוניינים לנצל את הערך ולהגדיל את שולי הרווח הפוטנציאליים שלהם נזהרים במיוחד ממניות לא מוערכות.

השווה את כל שוק המניות עם קרנות אינדקס, בניסיון להבחין בין פתיתי שלג. כאשר אנו מסתכלים על קרנות המנסות לשקף את שוק המניות בארה"ב, אנו לא כוללים קרנות שאינן עוקבות אחר רוב המניות בארה"ב, כגון קרנות מדד S & P 500.

ההערכות שלנו מבוססות על ביצועי שוק בעבר וביצועי עבר אינם ערובה לביצועים עתידיים

השותפים שלנו לא משלמים לנו כדי להבטיח ביקורות חיוביות על המוצרים והשירותים שלנו. הצעות מחיר של Sensex, BSE, Nifty ו- NSE הם הצעות מחיר בזמן אמת ומורשים על ידי BSE & NSE.
לעוד פרטים מורחבים בתחום של ביצועי מניית מובילאיי בחודש יוני 2021 ומניית מובילאיי בחודש יוני 2021 עליך לבדוק כאן: bigshotnews.net

מדד דאו ג'ונס רוסיה מודד את ביצועי התקבולים המובילים העולמיים הרוסיים (GDR) הנסחרים בבורסת לונדון. ה- CAC 40 מהווה מדד ל 40 חברות מרכזיות בבורסה הצרפתית. מדד הבורסה של דאקס כולל 30 חברות גרמניות הנסחרות בבורסת פרנקפורט.

מדד FTSE 100 הוא מדד של 100 חברות עם שווי השוק הגבוה ביותר שנרשם בבורסת לונדון. המדד המורכב של נאסד"ק למניות רגילות וניירות ערך דומים הרשומים בבורסת נאסד"ק נחשב לאינדיקטור רחב לביצועי חברות הטכנולוגיה והצמיחה.

בהתחשב במצב שוק המניות כיום, משקיעים עשויים לשקול לבחון כמה נכסי פנאי מובילים. עם זאת בחשבון, אסתכל על שלוש מהן שיכולות לעלות מדרגה בשוק.

בתור התחלה, נראה שיש מעבר לפתיחה מחדש של מניות עם שמות צמיחה של מגיפה. זה יכול להיות בגלל דעות סותרות לגבי המצב הכלכלי הנוכחי.

לאחר שמחירי המניות הגיעו לשיאי שיא בפברואר

פתיחת המשק מחדש הובילה לשינוי בשוק מטכנולוגיה לניירות ערך. הצעד לפתיחה מחדש של מניות דיכא את מחיר המניה של אוקטאס מכיוון שקרנות מכרו מניות טכנולוגיות מוערכות מדי ומניות לא מוערכות. בתחילת 2020, משקיעים פעילים ב- Starboard Value החלו לבנות מניות במניות הטכנולוגיה, וקראו לחברה למקסם את ערך בעלי המניות בכל דרך אפשרית, כולל בחינת מכירה אפשרית. בפברואר סייע סטורבורד להכניס שני דירקטורים עצמאיים חדשים לדירקטוריון ACI העולמית. גם משקיעים אחרים בוול סטריט התלהבו מהמהלך, בתקווה שזה יסייע בהעלאת המניה בשנת 2021, בין השאר באמצעות המשך שיפורים תפעוליים ולא עסקה חד פעמית גדולה.

כדי לספר את סיפור מניות CoHU, הרווח והרווח למניה צפויים לעלות מ -1.19 דולר בשנת הכספים האחרונה ל -3.17 דולר בשנת 2021 – צמיחה משולשת אם התחזיות מתקיימות. למניה אופיינית של S & P 500 יש P / E קדימה של 2.3, בעוד ש- CoHU עומד על 1.2.

בשליטת דויטשה טלקום (DTEGY), מניית T-Mobile ממשיכה להוביל את הענף בצמיחת הלקוחות וההכנסות. בשנת 2021 הודיעה החברה כי היא מצפה להגדיל את המנויים בתשלום שלאחר מכן ל -4 מיליון ל -4.7 מיליון בטווח, מה שמוביל את הענף ככל הנראה.

דויטשה טלקום, המחזיקה ברוב דירקטוריון T-Mobile, קרובה להגדיל את חלקה ב- T-Mobile ביותר מ -50% ל -44%. למנגנון בו טלקום (DTE.GY) תשתמש כדי להגדיל את חלקה ב -50%, לא תהיה שום השפעה על התוכניות לרכישת מניות של TMU או החברה כולה.

MBT ארה"ב 9,44 $ 0,07 $ 0,75 חיפוש לוח שנה מלאי רענן השקעה במניות כגון טלפונים ניידים

היא דרך מצוינת להגדיל עושר. עבור משקיעים ארוכי טווח, מניות הן השקעה טובה בתקופות של תנודתיות בשוק, שכן מניות רבות מוצעות למכירה עקב ההאטה בשוק המניות.

עם תום המגפה, חברות בצמיחה מהירה נראות יותר מאחת המניות המוערכות ביותר בשנת 2021. לאור החשיבות ההולכת וגוברת של חיסונים וההתקדמות בימי 737 מקס, בואינג נראית שוק מניות נהדר. משחק פתיחה מחדש.

בחודש מאי היה לחודש מרגש כאשר הודיעה כי קיבלה את אישור סופי של ועדת הפיס ולבקרת המשחקים מרילנד לרכישת הקזינו ההוליוודי בפריוויל. החברה גם הודיעה על השקת אפליקציית Barstool Sportsbook למשתמשי iOS, Android ו- desktop.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן