ביצועי מניית הזדמנות בחודש יוני 2021

קרנות סגורות ממונפות מציעות למשקיעים אפשרות לקנות מניות בקרן בתשואת דיבידנד גבוהה מהשקעות שאינן ממונפות דומות. הדרך העיקרית בה משקיעים יכולים לצפות לקצור תשואות מהשקעות צמיחה היא באמצעות רווחי הון. הקרן רשאית להשקיע במלואה בניירות ערך קבועים המסווגים כדרגת השקעה (המכונה גם "אג"ח זבל"), קרן שמשקיעה לפחות 20% מסך נכסיה בניירות ערך הכנסה שאינם דולר אמריקאי המונפקים על ידי חברות או מנפיקים ממשלתיים. מחוץ לארה"ב, כולל לפחות 10% בשווקים מתפתחים, קרן שמשקיעה 50% ומעלה מסך הנכסים שלה במניות רגילות (המורכבת ממניות רגילות), או קרן שמשקיעה 30% או פחות מסך הנכסים שלה .

אם אתה רק מתחיל

זה מקום נהדר ללמוד על שוק המניות. תוכלו לראות בפירוט רב כיצד הם בחרו השנה כמה מניות שהוכפלו או הוכפלו השנה. לאחר שבחרנו את המועמדים החזקים ביותר לצמיחה ארוכת טווח, אנו רוצים לראות את הסיפור כמה כסף קנה את המניות הללו.
לעוד מידע בתחום של מניית הזדמנות בחודש יוני 2021 וביצועי מניית הזדמנות בחודש יוני 2021 יש לבדוק כאן: bigshotnews.net

לאור הצמיחה ההיסטורית החזקה במכירות וברווחים

קנייה של כמויות גדולות של כסף מסמנת כי מניות אלה שוות תשומת לב יתרה. חלק מבין 21 המניות המובילות לרכישה בשנת 2021 היו מזמן דחפורים ונראה שהם מוכנים להמשיך את הצלחתם בשנים הבאות. מניות רבות אחרות הן משחקי התאוששות ברורים ששמרו על המדינה על בהונותיה במשך רוב שנת 2020, אך צפויות להפוך את הגאות בשנת 2021.

רבים מהמניות הטובות ביותר לשנת 2021 עשויות להרוויח מחזרה ל נורמליות והתאוששות הכלכלה. שוק המניות עורר כמה הפתעות למשקיעים בשנת 2020, כפי שיכול להעיד כל מי שהיה שם בשנת 2020. בשנת 2021, אתה יכול לצפות ליתרונות של סיפור זה.

במהלך הראלי הנוכחי בשוק המניות

אומר IBD, משקיעים גדולים צריכים להתמקד ברכישת המניות המובילות שעשו את פריצת הדרך ונכונות לרכוש בשלב זה. עם זאת, קרן מניות תעשה פחות עבודה מאשר בעלות ומעקב אחר מניות בודדות, מכיוון שבבעלותך יהיו יותר חברות, ולא כולן יבלטו בשנה מסוימת, כך שהתשואות שלך יהיו יציבות יותר. התמקדו במניות בעלות חוזק יחסי חזק בגלל העוצמה האחרונה בשוק המניות.

מניות דיבידנד פופולריות בקרב משקיעים ותיקים מכיוון שהן מספקות הכנסה קבועה

ומניות טובות יגבירו את ההכנסה לאורך זמן, כך שתרוויח יותר ממה שהיית עושה עם אג"ח בריבית קבועה. מניות רבות מציעות דיבידנדים מכיוון שהן נמצאות בחברות ותיקות ובשלות יותר הנשענות פחות על כספן.

העניין של המשקיעים במניות של חברות קטנות או קטנות מיוחס לעתים קרובות לעובדה שיש להן פוטנציאל לצמוח לאורך זמן ולהשתמש בשווקים מתפתחים. אך כאשר המניות צונחות, משקיעים רבים חוששים לקנות ולנצל.

מצד שני

מניות המוערכות פחות הן אלה עם פוטנציאל לא ממומש רב. מכיוון שיש אנשים רבים עם יעדים אישיים משלהם, לא כל מניה יכולה בהכרח להיות ההשקעה הטובה ביותר לטווח הארוך עבור הסוחרים. אבל העובדה ענקית הקמעונאות אמזון החלה את דרכה כמניה קטנה, הפכה את המשקיעים שמחזיקים במניות אלה לעשירים מאוד. – לדוגמא, לעולם לא נדע מתי התרסקות או תיקון בשוק המניות יהפוך שוב את הראש או כמה זמן זה ייקח לפני שהוא יורד בירידה. פירוש הדבר שתמיד יש הזדמנות להרוויח כסף בשוק המניות כאשר המדדים הגדולים מגיעים לשיאים חדשים או מתמודדים עם תיקון תלול. ההיסטוריה מראה שאם אתה קונה חברות באיכות מעולה ומחזיק בהן זמן רב אתה יש סיכוי טוב של בניית שגשוג.

ביוני שלוש מניות מובילות בלטו כערכים יוצאי דופן. בסוף שבוע המסחר הראשון בחודש יוני, משקיעי ערך מחפשים מניות של מוליכים למחצה. חלק זה של שוק המניות כיום מייצג את אחת מענפי הטכנולוגיה החשובים בעולם אם לא אחד מהם.

בסך הכל פייסבוק

היא כבר אחת החברות הגדולות בעולם, והיא רק תגדל. המניות הטובות ביותר שאתה יכול לקנות כיום הן אלה שיכולות לנצל את המגמות החדשות הללו, ואף אחת לא עושה עבודה טובה יותר מפינטרסט. עם כל מזל שזו תהיה אחת המניות הטובות ביותר שתוכלו לקנות מזה 10 שנים.

שתי המלצות וניתוחים חדשים לגמרי לחודש

אשר נשלחים לדוא"ל שלך בזמן אמת. ב- 6 בפברואר 2020 המוטיל שוטה המליץ על NVTA וקנה 100 מניות במחיר של 22.54 דולר למניה. וכך צילום מסך מחשבון e * Trade של אחד ממחירי המניות שלנו מפברואר 2020, שעלה ב -120% תוך 11 חודשים בלבד.

קבל גישה לכל ההמלצות שהענקנו לשנת 2020

2019, 2018, 2017 ו -2016. דוח Top 5 Starter Stocks Stocks של Motley Fool מציע מניות אידיאליות לפתיחת תיק משקיעים חדש. ראה את דוח 10 המניות הטובות ביותר לרכישה עבור הבחירות האחרונות שלנו המציעות את ההחזר הטוב ביותר.

מדד הדאו ג'ונס הוקם עם 12 מניות בשנת 1896 והוא אחד המדדים הוותיקים ביותר בשוק המניות

כיום יש 30 מניות דאו ג'ונס, שנועדו לאותת על שוק המניות הכללי בארה"ב. מדדי מניות חשובים אחרים כוללים את Nasdaq Composite עתיר הטכנולוגיה ומדד S '& P 500, מדד של 500 החברות הגדולות בארצות הברית.

בשנת 2021

דן אברמוביץ מניהול פיננסי של הילסון ברוקוויל, מרילנד, מתמחה במניות כאלה ואוהב את חברת החשמל (IEC), ששווי השוק של חברת החשמל הוא 11.61% ומניות במחזור במחיר כל הזמנים. של 122 מיליון דולר. חברת החשמל מתמחה בציוד רפואי והגנתי, עסק משגשג. קבוצת הטכנולוגיה הסינית Tencent היא האחזקה הגדולה ביותר של הקרן, עם נכסים בניהול (AUM) בהיקף של 111 מיליארד דולר מאליבאבא, עם אחזקה של 113 מיליארד דולר ב- TCEHY.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן