איך לבחור ברוקר

אם אתה נסחר בשוק מסוים לזמן מה, בניגוד לעיתים, ייתכן שתרצה סוחר מניות החורג מכמה קישורים (עוד על כך בהמשך).

חלק מתווכי המניות מציעים שירות של עצמות או אינם מציעים כלל שירות מסחר

אם אתה רוצה שירות שבו תוכל להשיג עסקה טובה יותר, בחר את סוכן המניות שלך בין אם מדובר בשירות סחר בהון או אם אתה מקבל את הימורי ההפצה או חשבון המט"ח שלך ישירות ממומחה של צד שלישי. מתווכים עצמאיים עובדים טוב, אבל אתה צריך לעשות קצת מחקר עליהם כדי לברר אם אתה יכול לקבל סוכנים חדשים בצוות שלהם.

וודא שלסוכן שאתה בוחר יש את המערכת הנכונה שתתמוך בך ובעסק שלך כסוכן נדל"ן חדש

סוכני נדל"ן רבים מתעלמים מבחירת סוכן בגלל ההטבות שברוקרים מציעים לסוכנים שלהם. ייתכן שתצטרך מתווך שיעזור לך להשיג את שמך, או שתרצה להשתמש בברוקר ככלי או מערכת כדי לשפר את הקריירה שלך.

כשמגיע הזמן לבחור סוכן נדל"ן

השאלה הגדולה ביותר שיש לשאול היא האם אתה מעדיף לעבוד בחברת זכיינות או בסוכן עצמאי. בחירת סוכן היא אחד השלבים הראשונים בקריירת הנדל"ן שלך, והסוכן המנהל שלך יהיה קריטי בדרכך להפוך לסוכן נדל"ן מצליח. כדי למצוא את המתווך הנכון, אתה צריך לדעת מה אתה רוצה לעשות עם הקריירה שלך, לדרוש שקיפות מהחברה, לשים לב להקצאת העמלות (ללא עדיפות) ולברר אם התרבות המתאימה לך.
למידע מורחב על איך לבחור ברוקר וBigshot עליך לבדוק ב- globes.co.il

סוכנים עצמאיים עובדים קצת יותר קשה

כדי להתחרות מול סוכנויות נדל"ן גדולות יותר, אבל רוב הסיכויים שלסוכן המקומי שלך יש קשר חזק לשוק שאתה רוצה לעבוד בו. בסוכן נדל"ן קטן אתה עובד עם סוכן שהוא סוכן מנוסה. זה, בתורו, אומר שזה האינטרס של הברוקר שלך לסחור כמה שיותר, וזו אחת הסיבות העיקריות שאנו נמנעים מברוקרים מרוכזים.

ברוקר חי

הוא מתווך מוזל שמשלם משכורת קבועה על ביצוע העסקאות שלך. זה לא יקר להחליף מתווך כמו מתווך שגורם לברוקר לשלם על דברים כמו כרטיסי ביקור משלו, שלטי מכירה ושאר בטחונות. לפני שתבחר את המתווך שלך, בצע מחקר על המוניטין של מספר ברוקרים.
עבור עוד מידע על איך לבחור ברוקר יש להעיף מבט ב- okifinance.com

איכות הברוקר וחברת התיווך שלך

היא קריטית לחוויית השקעה מוצלחת. גורמים כגון תרבות ארגונית, משאבים, נתח שוק, מוניטין ותמיכה כולם באים לידי ביטוי, אך גם תרצו לבחור בחברת תיווך שתציע לכם שיתוף בעמלות בכל מקום בו אתם גרים, תוך התחשבות בשיתוף עמלות עם ניסיון והיקף מכירות. יהיה יותר טוב. כדי להקל על החיפוש שלך, ריכזנו את השלבים החשובים ביותר בתהליך שיסייעו לך לבחור סוכן המתאים למטרות הקריירה ולסגנון העבודה שלך.
למידע נוסף על איך לבחור ברוקר ומסחר בשוק ההון ניתן לבקר באתר stockoptions.org.il

ודא שאתה מבין את דמי הסוכן לפני שתבחר בסוכן שלך. סוכני נדל"ן רבים מחשבים פיצול של 60/40, כלומר הסוכן לוקח 40% מהכנסת העמלה ברוטו (GCI) ואתם שומרים על 60% האחרים. כסוכן חדש, לא התמקדתי בהיבט חלוקת העמלות בבחירת סוכן נדל"ן.

זה אולי נשמע שאתה נותן הרבה מהעמלה לסוכן שלך

אך זכור כי הסוכן שלך השקיע זמן ומשאבים רבים מראש כדי להקל עליך להיכנס לנדל"ן. סוכן נדל"ן הוא בחירה לא רק מכיוון שהקצאת העמלות היא סופית, אלא גם בגלל ההכנסה שלך ושל המשתנים הרבים בשירותים הניתנים על ידי הסוכן. אם תשווה בין השירותים ופיצולי העמלות של שני סוכני נדל"ן, תדע מה ההכנסה שלך צריכה להתבסס על הוצאות אישיות, פרויקטים, הוצאות עסקיות חדשות של סוכני נדל"ן וכו '

מכיוון שהברוקרים משלמים שכר דירה למשרד

מלאי. , עלויות ניהול, פרסום מוניטין והוצאות אחרות לניהול עסק מלבנים בנוסף למתן חומרי הדרכה ושיווק לברוקרים שלהם, הגיוני שיבקשו מסוכני נדל"ן לתרום חלק מהעמלה שלהם לכיסוי אלה. עלויות גבוהות. אמנם שלב זה יכול להיות הפחתה משמעותית בדמי החודש, אך הוא גם מבטל עלויות רבות עבור הסוכן, והחיסכון יכול להיות מועבר לסוכן הנדל"ן כהטבה בעלת ערך.

סוכן מניות בשירות מלא מציע לך שפע של כלים

ייעוץ פיננסי ואפשרויות ניהול חשבונות. אתה יכול להיות בעל חשבון אחד עם יותר מסוחר מניות אחד, כפי שמשקיעים רבים עושים. עיין במדריך ברוקרים הבינלאומי כדי לראות אילו חברות נסחרות באיזה שווקים.

אם אתה רוצה לסחור במטבע אחר

אתה יכול להשתמש ברוקר פורקס או ברוקר FX. ברוקרים מנסים לעודד אותך לסחור במקום למכור לך שירות או מוצר שאתה לא צריך. המשמעות היא שהמתווך או החברה שלך יכולים לסחור עם מתווכי מניות מקומיים או יצרני שוק.

ההבדל בין מתווכים מקוונים לברוקרי הנחות ברור

ולכן הברוקרים הפופולריים ביותר כיום הם פלטפורמות מסחר מקוונות ואפליקציות מובייל. מתווכי הנחות מבטלים עמלות במסחר במניות ובתעודות סל, כלומר אתה צריך להשקיע פחות כדי להרוויח יותר. מתווכי הנחות רבים מציעים את שתי האפשרויות, אך בדרך כלל עולה יותר לסחור עם אדם חי וחי מאשר באינטרנט.

השאלה החשובה ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת סוכן נדל"ן

היא לא התפקיד שאתה מתחיל בו, אלא איך הוא יגדל ויתפתח עם הזמן. אם אתה מסוגל לעבוד קשה בשלבים המוקדמים של הקריירה שלך, הסוכן שלך יכול לעזור לך להפוך לסוכן נדל"ן מצליח.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן