ביצועי מניית אלפאבית בחודש יוני 2021

עד סוף 2021 המניה של גוגל (GOOGL) תהיה שווה 26.32 דולר, על פי תחזית מחירי המניות של גוגל. אולם חמש שנים מאוחר יותר, תחזית המניה תהיה בין 58.62 $ ל -60.01 $. התחזית קובעת גם כי גוגל עשויה להיות שווה עד 7,000 דולר עד סוף 2030, אך איננו מאמינים שמחיר המניות של גוגל יגיע ל -10,000 דולר בעשור הבא.

מניות גוגל לא רק משקפות את תנאי השוק הנוכחיים

אלא גם מהוות אינדיקטור לציפיות לצמיחת ההכנסות העתידית של גוגל ולצמיחת הרווח. מניות גוגל עוסקות בנקאות על בסיס הבינה המלאכותית, שנעה בין פרסום דיגיטלי בפלטפורמת ענן גוגל וביוטיוב לבין מוצרי חומרה צרכניים.

בכנס המפתחים של גוגל באמצע מאי הדגימה גוגל כיצד

היא משתמשת בכלי AI במגוון רחב של יישומים, כולל סביבת עבודה של גוגל, מפות גוגל, מציאות מדומה, חיפוש מבוסס קול ותמונות. עם התרחבותה של גוגל למחשוב ענן וחומרה צרכנית, הפרסום הדיגיטלי יהווה את חלק הארי של ההכנסות. השוורים בשוק המניות של גוגל מנבאים התאוששות בפרסום דיגיטלי בעקבות חיסון ה- COVID-19, אשר יתרחב ויגביר את הכלכלה העולמית עם נורמליזציה של התעשייה.

פרסום ברשת החיפוש באינטרנט והכנסות הפרסום ביוטיוב עלו על הציפיות בחודש מרץ, מה שגרם לעצרת המניות של גוגל. הרווח של גוגל ברבעון הראשון עלה על הערכות האנליסטים, כולל רווחי השקעה של 4.8 מיליארד דולר.

בשורה התחתונה הרווח התפעולי הוכפל ביותר והחברה נסגרה עם רווח למניה של 2,629 דולר לעומת הערכה של 1,582 דולר

אלמנטים כמו הפצת חיסונים מואצת סייעו בהעלאת מניות אלפבית, מכיוון שביצועי הפרסום של החברה מתואמים לבריאות הכלכלה הכללית. מנכ"ל אלפבית החדש סונדר פיצ'אי (GOOGL) שיפר גם את השקיפות.

הפיצול לא ישנה את יסודות החברה

והמשקיעים צריכים לראות בכך סימן לכך שהצמיחה תישאר חזקה. זה גם יעזור להעלות את המחיר מכיוון שמניות TSLA זינקו פעמיים מאז ההודעה על פיצול 5: 1 שלה. אופייני למניות על סף פיצול, זיהינו קבוצה של חברות גדולות ב- S & P 500 הנסחרות ביותר מ -500 דולר למניה וחוו צמיחה חזקה בהכנסות ובעליית מחירים משמעותית לאורך השנים, מה שהפך אותן למועמדות עיקריות ל פיצול מניות עתידי.

עם זאת, יש בעסק שלה יותר מסתם להצטיין. החברה כוללת את גוגל בע"מ (גוגל) ומוצרי האינטרנט שלה כמו Access, Calico, CapitalG, GV, Nest ו- Waymo (X). מגזר ההימורים הנוסף מורכב מחברות כמו גישה, calico, capitalg, gv ו- waymo.

גוגל נתבעה על ידי הרשויות הפדרליות והממלכתיות בגין הפרות של חוק הגנת חלודה בקשר לעסקי החיפוש והפרסום שלה

בעוד שהחברה ביקשה להפריך את ההאשמות, המשקיעים יפקחו לבדוק אם החברה תוכל להמשיך בביצועיה הכספיים החזקים כאשר היא מדווחת על תוצאותיה ברבעון הראשון של שנת הכספים 2021 ב- 27 באפריל 2021. האנליסטים צופים רווח למניה (EPS) ) להגדיל בקצב בריא, כאשר ההכנסות עולות בקצב המהיר ביותר באחד עשר רבעונים.

מניות תאגיד Nvidia זינקו ב -10% בשבוע שעבר לאחר שהחברה הודיעה על חלוקת המניות הראשונה שלה מזה שני עשורים

אלפבית בע"מ (GOOGL) זוכה באינטרנט בחידושים מרגשים רבים. יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט, וגוגל היא מנוע החיפוש מספר אחת.

על מנת לספק גישה שווה לכל המשתמשים

ה- SEC שומרת לעצמה את הזכות להגביל בקשות מכלים אוטומטיים שלא הוכרזו. נוהלי SEC מכוונים להגבלת חיפושים אוטומטיים מוגזמים ב- SEC.gov ואינם מיועדים או צפויים להשפיע על הדרך בה אנשים גולשים באתר SEC. לידיעתך, לא חלו שינויים במדיניות באופן בו ה- SEC מנהל את האתר כדי להבטיח שהאתר עובד היטב וזמין לכל המשתמשים.

לחץ על התווית או שם השיתוף

כדי לקבל תצוגה מפורטת יותר, או הנח את הסמן כדי להציג את התרשים. בחר תאריך להצעות מחיר יומיות להצגת התאריך הנוכחי ומחיר המסחר הקודם בארבעה ימים. עבור התקופה שנבחרה, תראה את התאריך בראש העמוד, הפתיחה הגבוהה והנמוכה, השינוי האחרון, אחוז השינוי בהיקף של סחר המסחר הנוכחי והמחיר בארבעת הימים האחרונים.
עבור עוד פרטים נוספים בנושא של מניית אלפאבית בחודש יוני 2021 באפשרותך לבקר ב- bigshotnews.net

עם הצעות מחיר שבועיות וחודשיות נבחרות תוכלו לראות את הנתונים המתאימים לחמשת השבועות האחרונים ולחמישה החודשים האחרונים

שיאים פתוחים ונמוכים, שינוי אחרון ושינוי נפח באחוזים לכל תקופה. משקיעים רבים מנתחים נתונים היסטוריים ומשתמשים בהם באסטרטגיות המסחר במניות שלהם כדי ליצור תחזיות מחיר מניות של GOOG. זכור שתחזיות ארוכות טווח כאלה הן משוערות ויש לראות בהן מלבד מהימנות.

עליך להעריך אם הוספת אלפבית לתיק שלך תפחית את התנודתיות הכוללת של התיק שלך

שווי השוק של אלפבית נמדד לפי שווי הספרים שלו, הערך שרשמה אלפבית במאזן שלה. המשקיעים יכולים לגבש דעה משלהם בשאלה האם שווי אלפבית שונה משווי השוק שלו מכוח שוויו בספרו או מכוח הערך שהיא רושמת במאזן (מה שנקרא ערך פנימי), או שמא יש לו ערך בסיסי אמיתי. .

למרות שהפיצול לא שינה את יסודות החברה, הוא גרם למחיר המניה שלה לעלות לאחר ההודעה, מכיוון שהמשקיעים ראו בכך אות שהצמיחה תישאר חזקה.

ב -2 באפריל 2014 גוגל יצרה סוג מניות חדש וחילקה אותם לבעלי המניות כסוג של דיבידנד מניות

כל מי שבבעלותו נתח אחד של גוגל יקבל שתי מניות של גוגל במחיר מחיר המניה הנוכחי. מאז פיצול המניות המניה המשיכה לשבור שיאים ולהגיע לשיאים של כל הזמנים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן