ביצועי מניית סטרטסיס בחודש יוני 2021

אנו מאמינים כי השקעה נבונה משום שההיסטוריה מראה כי שוק המניות יירד בטווח הארוך. חברות מוכנות לדחות את הרווחיות במטרה להגדיל את המכירות, ובמקרה זה אף אחד לא מצפה לצמיחה טובה מהשורה הראשונה. אם תבחר בדרך זו, תקנה מניות שנופלות בשוק.

עם ירידה של 17% במכירות, עליית מחירי המניות השנה נראית מקובלת. עם זאת, אנו לא מתלהבים ממלאי הפסדים שלא יכול להגדיל את ההכנסות.

הכנסות ממוצרי המגזר עלו ב -8.6% לעומת השנה שעברה ל -90.3 מיליון דולר. הצמיחה משנה לשנה בדרג העליון משקפת את חוזק ביצועי המערכת. הן מכירות המוצרים והן המערכת גדלו ב -41%, בעוד שמכירות מוצרי צריכה צנחו ב -8% לעומת השנה שעברה.

הרווח הגולמי שאינו GAAP של סטרטאסיס ירד ב -17% אשתקד לרמה של 62.6 מיליון דולר

בדומה למערכות תלת מימד וחברות אחרות עם ריכוז לקוחות תעשייתי משמעותי, תוצאות Stratasys 2020 הושפעו מההשפעה של מגיפת COVID-19. החדשות הטובות הן שתוצאותיהן השתפרו במחצית השנייה של השנה שעברה בהשוואה למחצית הראשונה.

סטרטאסיס דיווחה על תוצאות הרבעון הראשון והחברה חרגה מאומדני הרווח וההכנסות

החברה דיווחה על הפסד נקי שאינו GAAP של 6 סנט למניה ברבעון. בשורה התחתונה הרווח היה נמוך יותר מאשר ברבעון המקביל אשתקד, כאשר ההפסד הנקי היה 19 סנט למניה.

ברבעון הראשון של 2021 עמדה החברה בציפיות ההכנסות מהשנה הקודמת והניבה 134 מיליון דולר

שיפור קל של 1% לעומת 133 מיליון הדולר ברבעון הראשון של שנת 2020. החזרה של החברה לצמיחה בהכנסות הייתה מונע מגידול של 41% במכירות המערכת, וזאת על ידי ביקוש גובר מלקוחות חינוך השיניים והרפואה שלה. לאחר פרסום התוצאות, מניית סטרטאסיס צנחה ב -2.5%, מה שמשקף את ההכרה במשקיעים כי החברה השיגה ביצועי שיא ברבעון הראשון של 2019, עם צמיחה אורגנית משמעותית בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

בכנס שיחה עם אנליסטים ומשקיעים

מנכ"ל סטרטאסיס, יואב זייף, הדגיש כי חזרת החברה לרמות המכירה של טרום המגיפה הראתה את ההצלחה של התמקדות הלייזר שלה בייצור פולימרים. החברה צופה שרכישת Origin של 100 מיליון דולר של סטרטאסיס תניב תשואות על מכירות בהמשך. השנה. הרכישה צפויה לייצר החזר מכירות ברבעון הרביעי של שנת 2021, ורכישת RPS תאפשר לחברה להיכנס לשוק ה- SLA, כאשר תחזית הרווחים תעלה ברבעון הראשון של שנת 2022. — – נציין כי ניתוח שמרני מצביע על כך שסטרטאסיס בע"מ עשויה לייצר תוצאות שליליות עם פוטנציאל להזדמנויות קצרות טווח. עליכם להעריך האם הוספת סטרטאסי לי תיק העבודות שלך מפחית את התנודתיות הכוללת בתיק שלך.

שים לב שקיים הבדל משמעותי בין ערך Stratasys למחירו

שכן שני הערכים הם מדדים שונים המושגים באמצעים שונים. משקיעים יכולים לקבוע ערך על ידי בחינת גורמים כגון רווחים, הכנסות, יסודות, אינדיקטורים טכניים, תחזיות תחרות ואנליסטים. עם זאת, שווי השוק של החברה מושפע מגורמים רבים שאינם משפיעים ישירות על העסקים הבסיסיים, כמו המגיפה, הפסימיות הבסיסית בשוק ושווי השוק שעשויים להיות שונים מהערך הפנימי.

מצא את השם ואת סמל הטיקרים של המניה, SYS, וחקר את המניה כדי להחליט אם זו השקעה טובה עבורך. מניות סטרטאסיס בע"מ של SYS רשומות בנאסד"ק ומתומחרות בדולרים אמריקאים. החברה מעסיקה 1,981 עובדים והיא משיגה מחזור של 12 חודשים של 0.00%.

הביצועים של מניות אלה נוחים לעומת השוק הרחב יותר המיוצג על ידי מדד ראסל 1000. מניות אלו עלו על ביצועי ה- S & P 500 ב -3 ביוני 2021.

המחירים בזמן אמת ניתנים על ידי בורסת ה- CBOE BZX ודפי מחיר המניה בארה"ב

סמלים ספציפיים מיועדים למסחר לפני ואחרי הבורסה ומשקפים את מחיר הסגירה האחרון לסמל זה בבורסה זו. במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בדפי הסקירה החדשה של עדכוני הסחר והעדכוני הציטוטים, כפי שמצוין בפלאש למטה.

כתוצאה, המחירים בזמן אמת המוצגים כאן עשויים להיות שונים מעט מהמידע באתרים אחרים המציעים נתונים בזמן אמת מחברות תיווך. ניתוחים ומדידים טכניים מוצגים בזמן אמת, יחד עם דירוגים למסגרת הזמן שתבחר.

אנליסטים משתמשים במדדי מפתח אלה כדי למדוד את ערך המניה. קשה לאמוד את ערך המניה של סטרטאסיס כחלק מהתמונה הכוללת של ביצועי התאגיד.

הצהרות בהודעה לעיתונות זו אודות האסטרטגיה של סטרטאסיס והצהרות בנוגע לביצועים הכספיים הצפויים בעתיד

כולל תחזיות פיננסיות של תוצאות החברה הצפויות לשנת 2021 ואילך, מבוססות על מידע שוטף הנוטה לשינויים מהירים ופתאומיים. מטבעו. בשל הסיכונים ואי הוודאות הקשורים לעסקי סטרטאסיס, התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהותית מאלה המוקרנות או משתמעות בהצהרות צופות פני עתיד. הקוראים מוזמנים לעיין ולשקול מידע שונה בדו"ח השנתי של החברה לשנת 2020 על הדו"ח למנפיק הפרטי הזר בטופס 6-K, וכן בדוחות הכספיים המאוחדים הלא מתוקצרים ולא מבוקרים ובדיקתם של תוצאות החברה ומצבה הכספי. לרבעון 2021 שהוגש ל- SEC בשנת 2021 והגישות האחרות שלהם ל- SEC במטרה להודיע לגורמים המעוניינים על גורמי הסיכון המשפיעים על עסקיהם, מצבם הכספי, תוצאות הפעילות והסיכויים שלהם.
כדי לקרוא עוד פרטים נוספים בנושא של מניית סטרטסיס בחודש יוני 2021 עליך לבקר באתר bigshotnews.net

Stratasys בע"מ מספקת מערכות הדפסה תלת מימד כגון מדפסות פולי ג'ט, מדפסות FDM, מערכות הדפסה סטריאוליטוגרפיות ומדפסות פוטו-פולימריזציה ניתנות לתכנות לצורך אבות טיפוס מהירים כגון אימות עיצוב, הדמיה ותקשורת.

אם אתה זקוק להצעות מקיפות בזמן אמת

אנו מציעים לך גרסת ניסיון ללא סיכון לאחד ממוצרינו בזמן אמת. מידע על הצעות ושאלות זמין בבורסת CBOE BZX יעודכן ככל שיהיו נתונים חדשים. עדכוני עוצמת הקול יעוכבו עד להחלפת אמצעי אחסון וסמלים מאוחדים.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן