ביצועי מניית מיקרון בחודש יוני 2021

כאשר מחירי הזיכרון עולים, נראה שמיקרון יניב תזרים מזומנים של מיליארדים בתוך שנתיים, והחברה נסחרת בשמונה פעמים בהערכות הרווח בשנה הבאה. מחיר המניה של מיקרונס לא הגיב טוב לבשורה הטובה הזו, אך בינתיים החברה תוכל לרכוש כמויות משמעותיות של מניות מכיוון שהיא התחייבה לעשות זאת תמורת 50% מתזרים המזומנים שלה. העלייה הנוכחית עשויה להיות האחרונה , מכיוון שהשוק מניח כי ההאטה הבאה, שתופעל על ידי מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין, תהיה קשה יותר, ומניית מיקרון עשויה להמשיך ולעלות בשנים הקרובות.

שוק שבבי הזיכרון ספג אש במהלך השנייה

מחצית שנת 2018 כאשר מכירות הטלפונים החכמים, מחשבים אישיים, שרתים ומכשירים אחרים האטו. יצרנית שבבי הזיכרון Micron Technology (MU) נהנתה מהשיפור באקלים העסקי, שהקפיץ את מניותיה. מיקרון היא אחת משמונה מניות באחסון המחשבים והנתונים של IBD. קבוצת התעשייה.

הזרז הבא למניית MU היה הדו"ח השנתי לרבעון השלישי

ב- 16 במרץ הודיעה מיקרון כי היא מפסיקה את פיתוח שבב ה- 3D XPoint, ששקל על הרווח. ב- 9 בנובמבר, החברה הודיעה כי יש לה ב משלוחי Egun גלובליים של שבבי זיכרון פלאש תלת ממדי מסוג NAND בת 176 שכבות.

ביום המסחר האחרון

יום שישי, 25 ביוני, 2021, מניית מיקרון טכנולוגיה נעה ב -21.6% משפל של יום אחד של 81.09 $ לשיא של יום אחד של 84.84 $. המחיר עלה ב- 8% בעשרת הימים האחרונים וב- 33.9% בשבועיים האחרונים. זה לא שהמניה צברה כל כך הרבה ימים ברציפות, אלא שהיא צנחה ביום-יומיים כצפוי.

אחת הדרכים ללמוד כיצד סנטימנט השוק משתנה לאורך זמן

היא לבחון את האינטראקציה בין מחיר המניה לרווח למניה של חברה (EPS). שינוי הערך מתקופת הזעקה הפתוחה לתחילת ימי המסחר הבאים מחושב כהפרש בין יום המסחר האחרון לימי המסחר הקודמים. שינוי הערך מכל תקופה אחרת מחושב על ידי ההפרש בין העסקאות האחרונות להסדר האחרון.

תשואות השוק המדווחות במאמר זה משקפות את התשואה הממוצעת המשוקללת בשוק על מניות הנסחרות בבורסות בארה"ב

הנתונים מסופקים למטרות מידע בלבד ואינם מיועדים למטרות מסחריות. מידע ומפרטי המוצר כפופים לשינויים ללא הודעה מוקדמת. בתקופה שנבחרה בצד שמאל למעלה של הדף יופיע התאריך, הפתיחה, הגבוה, הנמוך, השינוי האחרון, אחוז האחוז לנפח המסחר הנוכחי ומחיר המסחר הקודם ארבעה ימים למטה.

ברוב המקרים

לחברות כמו מיקרון טכנולוגיה יש חמש תקופות דיווח עיקריות: רבעון כספי ושנת כספים. בהצעות מחיר יומיות, התאריך שנבחר מציג את התאריך הנוכחי בתוספת ארבעת ימי המסחר הקודמים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, תראה את התאריך המתאים לחמשת השבועות האחרונים ולחמשת החודשים האחרונים פתוח, גבוה, נמוך, שינוי אחרון, אחוז שינוי ושינוי נפח לתקופה.

ההערכה

היא כי פעולות מחיר נוטות לחזור על עצמן בגלל חשיבה קולקטיבית של משקיעים ביחס לכותרות, דיווחים ונתונים של מיקרון טכנולוגיות. לעתים קרובות מתעלמים ממידע זה בעת ניתוח התובנות הניתנות לפעולה המניעות את אלפא של מיקרון טכנולוגיות. על אנליסטים של חדשות לבחון את ההיסטוריה של מיקרון ביחס לכותרות ולהייפ, ולבחון מנהלי התקנים חיצוניים כמו נתונים טכניים ובסיסיים.

במשך למעלה מ -40 שנה חברתנו שימשה כמה מההתקדמות הטכנולוגית החשובה בעולם

אספקת מערכות אחסון אופטימליות למגוון רחב של יישומים. מצא הצעות מחיר בזמן אמת של Mu-Micron Technology, Inc., פרופילי חברה, חדשות ותחזיות מ- CNN Business. מושב ראה מידע עדכני בשוק, חדשות, תרשימים היסטוריים, דירוג אנליסטים ומידע פיננסי על מיקרון מ- WSJ.

מיקרון

היא המובילה העולמית בפתרונות אחסון חדשניים המשנים את האופן שבו העולם משתמש במידע כדי להעשיר חיים. עזרת העצמאות וחופש העריכה היא קריטית למשימה שלנו להעצים את המשקיעים להצליח. אנו מובילים בתעשייה בפתרון אחסון חדשני המשנה את האופן בו המידע הנפוץ ביותר בעולם מעשיר חיים.

ניתוח המניות של מיקרון כולל מחיר מניות

תרשים מניות, חדשות החברה, סטטיסטיקה מרכזית, יסודות ופרופיל החברה. מלאי 8,203 דולר ארה"ב 180 חיפוש רענון מיקרון השקעה במניות כמו מיקרון טכנולוגיה היא דרך מצוינת להגדיל את העושר. המשקיעים והסוחרים במו ברון מספקים מידע על הערכות שווי מניות היסטוריות, מחירי יעד, רווחי חברות, הערכות שוק, מחירי מניות מיקרון בזמן אמת, טבלת מניות וניתוח חדשות.

עבור משקיעים ארוכי טווח

מניה זו עשויה להיות השקעה טובה בתקופות של תנודתיות בשוק, מכיוון שמיתון בשוק המניות עשוי להיות מכירות רבות של מניות. הניתוח המעודכן שלנו מסכם כי מיקרון הוא מועמד להערכה ארוכת טווח. כמה אותות לטווח הקצר הם חיוביים עבור מיקרון, אך בשל המגמה היורדת אנו מסיקים כי הרמה הנוכחית מספקת הזדמנות קנייה וכי יש סיכוי הוגן שהמניה תוכל לבצע ביצועים טובים בטווח הקצר.

למניות צמיחה, על המשקיעים להתמקד במניות המובילות של 40 קבוצות הענף הגדולות ביותר. למציאת המניות הטובות ביותר לרכישה ולצפייה ברשימת המניות של קבוצת מחשבים ואחסון נתונים של IBM ותוכן אחר של IBM.

אמנם פייסבוק אולי לא נראית במבט ראשון כמו מניה של 5G, אך שיחת הרווחים האחרונה שלה נתנה אינדיקציה למה שמגיע בעידן 5G.

למידע נוסף אודות מניית מיקרון בחודש יוני 2021 ניתן לבקר ב- bigshotnews.net

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן