ביצועי מניית אימפרבה בחודש יוני 2021

המידע האמור לעיל הוא התחזית של החברה רק החל מיום ההודעה לעיתונות זו ואימפרבה אינה מתחייבת לעדכן או לתקן הצהרות צופות פני עתיד, בין אם כתוצאה ממידע חדש, התפתחויות חדשות או אחרות. ניתן להשיג עותק מתיקי ה- SEC של Imperva באתר SEC בכתובת www.sec.gov. ניתן גם להשיג עותק מתיקי ה- SEC של החברות באתר SEC בכתובת: //www.sec.gov. Sec.gov / משקיע.

Imperva

היא חברת תוכנת אבטחת סייבר כשירות המספקת את ההגנה על נתונים ארגוניים, יישומים ותוכנות. צוות המחקר במרכז ההגנה של אימפרבה, המורכב ממומחי אבטחת המידע והיישומים המובילים בעולם, מוסיף מידע איים עדכני על מוצרי החברה ומפרסם דוחות המספקים תובנות וייעוץ לגבי האיומים והמתונים האחרונים. Imperva, Inc. עוסקת בפיתוח, שיווק, הפצה ותמיכה של פתרונות אבטחת סייבר המגנים על נתונים ויישומים קריטיים למשימה הן בענן והן בשטח.

אימפרבה פעילה בכמה מגזרים בענף אבטחת הסייבר ומתמודדת עם תחרות משמעותית בכל תחומי עיסוקה

החברה זיהתה חברות הנמצאות איתן בתחרות ישירה ורווחיות מבחינת מרווחי ROIC ו- NOPAT (איור 3). החברה נקראה במקור Webcohort והוקמה בשנת 2002 על ידי שלמה קרמר, מיכי שולמן ומיקי בודאי.

התקפות סייבר רבות ופרופיליות העלו את התעשייה כולה

כולל עמיתים כמו פאלו אלטו נטוורקס (PALW) ופורטינט (FTNT), אשר רואים עליות שערים דומות. ברבעון השני רשמה אימפרבה צמצום בגודל של מספר רכישות גדולות. מנכ"ל (IMPV), אנתוני בטנקורט, ציין מחזור מכירות מורחב של עסקאות גדולות וצמצום כחולשה ברבעון השני.

האנליסט של דויטשה בנק אימתיאס קוג'אלגי הוריד את מניות אימפרווה מ"החזקה "ל"רכישה" והוריד את יעד המחיר שלו מ -43 דולר ל -45 דולר מכיוון שבעיות EMEA נמשכו ברבעון השני והוחמרו על ידי ההצבעה הבריטית לעזוב את האיחוד האירופי

. אנליסט פייפר ג'פרי אנדרו נובינסקי, לעומת זאת, שמר על דירוג עודף משקל ויעד מחיר של 47 דולר. המניה מדורגת במקום השלישי בקבוצת רד הוט עם דירוג מורכב של 27, כלומר הביצועים שלה היו פחות טובים במדדי המפתח כמו מכירות וצמיחת רווח במשך שלושה רבעים.

השקעה במניה עם עליית ריביות קצרות טווח איננה רעיון טוב

והשקעה בתקווה של סחיטה קצרה המעלה את המחיר אינה הרעיון הטוב ביותר שכן סחיטה קצרה מתרחשת כאשר למניה של אימפרבה יש מחזר פוטנציאלי לאחר דוח הרווחים ברבעון השני ב -4 באוגוסט חשף נתונים מעודדים. עליית מחירי מכירה קצרה מובילה למחירים גבוהים יותר עבור אנשים שמוכרים בקצר על ידי הלוואת מניות. ואז הם קונים בחזרה את המניות בתמורה, וכשמחיר המניה מתחיל לעלות, הם מתחילים לקנות יותר בחזרה, מה שמגדיל את הביקוש.

הסיכון הגדול ביותר לתזה שלנו

הוא שמתחרה עיקרי או חברה המעוניינת להרחיב את עסק ניירות הערך שלה ירכשו את אימפרבה במחיר הנמוך מהמחיר של היום. הראינו שמתחרים מוכנים להשמיד את ערך בעלי המניות, ולכן לא מומלץ להשתמש ברכישות במחירים שוטפים. אנו לא מאמינים כי אימפרבה היא יעד רכישה אטרקטיבי במחיר הנוכחי.

Imperva רשמה הוצאות רכישה וסילוק

הוצאות תפעול, רווחים ממכירת עסקי Skyfence ומס הכנסה הקשורים למכירה במועד המכירה. אימפרווה אינה רוכשת או מוכרת חברות במחזורים צפויים, ולכן עלויות, רווחים ומיסים נלווים ישתנו בכל עסקה. בתור התחלה, ל- IMPV יש התחייבויות שמשקיעים אולי לא מודעים אליהן ודורשות חשבונאות יקרה יותר מהמצביע על הנתונים.

מרבית מדדי הקרן של Impervas, כגון EBITDA, הם חלק ממודול ניתוח הערך המסייע למשקיעים למצוא מניות הנסחרות במחיר נמוך מהערך האמיתי. אם השווי האמיתי גבוה ממחיר השוק, המניה נחשבת לא מוערכת ואנו ממליצים על המלצה לרכישה.
על מנת לקרוא מידע אודות מניית אימפרבה בחודש יוני 2021 וביצועי מניית אימפרבה בחודש יוני 2021 מומלץ לבקר באתר bigshotnews.net

היא מודדת את תזרים המזומנים התפעולי של החברה על סמך נתונים מדוח רווח והפסד, שהיא דרך נהדרת להשוות בין חברות בענפים רבים. מלבד תזרימי המזומנים התפעוליים, הוא אינו כולל את ההשפעה של שינויים בהון החוזר המשתנה. כיום, רוב המשקיעים במניות Imperva מחפשים הזדמנויות השקעה פוטנציאליות ומנתחים לא רק אינדיקטורים סטטיים אלא גם שיעורי צמיחה שונים של Imperva. עליות וירידות מתמדות במדד הבסיסי מצביעות על דפוסים אפשריים העלולים לתרגם לרווחים. בחר תאריך להצעות מחיר יומיות והציג את התאריך הנוכחי וארבעת ימי המסחר הקודמים. עבור רישומים שבועיים וחודשיים נבחרים, ניתן לראות את הנתונים המתאימים לחמשת השבועות האחרונים ולחמישה החודשים האחרונים, כמו גם את שיאי הפתיחה, את הנמוכים, את השינוי האחרון ואת אחוז השינוי בנפח באותה תקופה. לתקופות בפינה השמאלית העליונה של הדף, בחר את התאריך, ההתחלה, השינוי הנמוך והאחרון, כמו גם את אחוז הנפח של סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים.

חטיבת החדשות MarketWatch לא הייתה מעורבת ביצירת תוכן זה

הסיכויים העסקיים הבאים הם הצהרות צופות פני עתיד המשקפות ציפיות ליום 27 ביולי 2017. התוצאות עשויות להיות שונות כתוצאה מגורמים המפורטים בהודעה לעיתונות זו ובהגשת ה- SEC האחרונה של אימפרבה.

החברה, הלוגואים שלה, Counterbreak, Incapsula, Securesphere, ThreatRadar, Camouflage ועיצוביה הם סימנים מסחריים של החברה או חברות הבת שלה. בנוסף, החברה מציעה תמיכה רציפה במוצרים להכשרה בחומרה, תוכנה והכשרה מקצועית.

החברה מספקת את מוצריה ושירותיה באמצעות רשת מפיצים ומשווקים לבנקים

קמעונאים, מבטחים, חברות טכנולוגיה וטלקומוניקציה, בתי חולים בארצות הברית ורשויות לאומיות, מדינות ומקומיות אחרות. באוקטובר 2020 רכשה Imperva את סטארט-אפ אבטחת מסדי הנתונים JSONAR בסכום שלא פורסם. החברה הוקמה בשנת 2002 ומשרדיה הראשיים נמצאים ברדווד שורס, קליפורניה.

על פי אנליסט אימפרבה שצוטט לאחרונה

אלכס הנדרסון, מ- Investors Business Daily, יכולות הענן של חברות אבטחת הסייבר יורחבו עוד יותר, המונעות על ידי יכולות אבטחה וניהול רשתות. בין המרוויחים מההאטה העסקית הייתה פורטינט, שגברה על הערכות האנליסטים ברבעון הראשון.

בעוד גרטנר מדווחת כי Barracuda כבר לא יכולה להתחרות באוטומציה ביטחונית עם Imperva ו- Citrix אינה מציעה מחירים תחרותיים

F5 מציעה את Fortinet WAFs בבקרי משלוחי היישומים שלה (ADC). שלא כמו Imperva עם שירות Incapsula מבוסס המנויים שלה, F5 מתמקדת בבידול באמצעות wafs ושירותי ענן.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן