הדפסה על קאנבס

הדפסי תמונות קנבס הן דרך ייחודית להציג את אמנות הקיר או הצילום האהובים עליך. צילום קנבס הוא תמונה המודפסת על קנבס ונמתחת על גבי מסגרת. הוא מציע אסתטיקה יוקרתית שתצלום ממוסגר אינו יכול להציע, והמראה המודרני הזה הופך פופולרי יותר ויותר.

התמונות האהובות עליך יקבלו את תשומת הלב הראויה

שכן ניתן לשלב את הדפסי הקנבס שלך עם כל תפאורה, מה שמאפשר לך ליצור גלריית אמנות קיר אישית המושלמת עבורך. ישנם אמנים שיכולים לצייר את התצלום האהוב עליך על קנבס, כמו גם כאלה שמדפיסים את האמירה האהובה עליך על קנבס. הנה כמה טיפים מדוע כדאי להדפיס את התמונות שלך על קנבס, מה לחפש בעסק, והכי חשוב, הרשימה שלנו של 25 הדפסי הקנבס המקוונים הטובים ביותר שכסף יכול לקנות. אם אתם סומכים עלינו ותבחרו מותג מהרשימה הזו, אתם יכולים להיות בטוחים שבסופו של דבר תקבלו יצירת אמנות על הקיר שאתם גאים להציג שמושכת את תשומת הלב של כל מי שנכנס לחדר שלכם.

הם מחזיקים מעמד לכל החיים

הם אומנותיים ומעודנים, ועכשיו כשחברות רבות מציעות שירותי הדפסת קנבס, אינך צריך לצאת מהבית שלך כדי לקבל את הדפסי הקנבס הטובים ביותר שיש. שלוש חברות הדפסת הקנבס שהזכרנו עד כה ידועות בקנבסים בהתאמה אישית שבהן תוכלו לבחור את הדיוקן המשפחתי האהוב עליכם או תמונה נהדרת שצילמתם ולהדפיס אותו על קנבס.

הדפסות קנבס מותאמות אישית מאפשרות לך להתאים אישית את התמונות שלך עם כלי עריכת התמונות הקל לשימוש שלנו המאפשר לך לצפות בתצוגה מקדימה של איך התמונות שלך ייראו בהדפסים

אתה יכול גם לחתוך את התמונה באמצעות בונה הקנבס המקוון שלנו כדי למרכז את האובייקט לפי טעמך.

אתה יכול לבחור בין מסגור גלריה או הדפסי קנבס עם מסגרת ניתנת להזזה

ולבחור צבע רקע או דפוס כדי להדגיש את התמונות שלך. אתה יכול לעטוף את התמונה סביב קצוות הקנבס, או לבחור מסגרת צבעונית או מסגרת מוזיאון להשלמת התמונה שלך. אתה יכול ללחוץ ולגרור את התמונה פנימה, ולאחר מכן לבחור את הגודל, הגבול, עומק המסגרת, גימור הקנבס, אפקט התמונה ועוד.

הקצוות של התמונה שלך מועתקים, מתהפכים ומודפסים על קצוות המסגרת כדי ליצור אפקט של תמונת מראה. התמונה שלך תודפס בצורה מקצועית על קנבס אמן אמיתי, ואז תעטוף סביב אלונקות ולבסוף תוצמד לחלק האחורי למראה מקצועי.

מלבד קנבס

אתה יכול גם להדפיס את התמונה שלך על אקריליק, מתכת וכו'. על קנבס גליל, אתה יכול להדפיס את יצירות האמנות שלך בגדלים מ-8"x10" עד 40"x60"; גדלים מותאמים אישית זמינים גם. לבסוף, הצג את הקנבס המודפס שלך עם מסגרת צפה בהתאמה אישית מסדנת WhiteWall. מסגרת את נייר הצילום שלך על קנבס עם הדפס שטוח כדי להעניק לו מראה של קנבס אמיתי, או הצמד אותו לחומר עבה וקשיח בעזרת דבק נוזלי או רגיש ללחץ.

הדפס את התמונה או האמנות הדיגיטלית שלך על קנבס

כדי להציג את יצירות האמנות שלך. העלו כל תמונה מהאוסף שלכם לחנות ההדפסה Photobucket וצרו אמנות קיר משלכם שתוסיף טאץ' אישי שלא תמצאו בחנויות לעיצוב הבית. לא משנה מה התמונה, היא בטוח תודפס יפה על קנבס על ידי Photobucket Print Shop. כמובן, אתה אמור להיות מסוגל להשתמש בתמונה משלך אם תרצה – אנשים רבים יוצרים הדפסי קנבס משלהם באמצעות תמונות משפחתיות או תמונה שצילמו.

מקנבס קטן בגודל 8"x10" ועד 32"x48"

נוכל ליצור את הדפס הקנבס המושלם בהתאמה אישית לתמונה שלך. בחר מתוך מגוון גדלים או העלה תמונה שיש לך והם ימליצו לך על גודל קנבס כדי לוודא שהוא נראה נהדר. ישנם גורמים רבים בבחירת גודל קנבס לצילום, כמו איכות התמונה, אך אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא איך הוא יראה על הקיר.

עם אלפי גדלים מותאמים אישית זמינים

אנו יכולים לספק את תמונת האמנות האיכותית ביותר של התמונות המועדפות עליך הזמינות במחיר זה. הם בטוח יוסיפו מראה מתוחכם לכל חדר ואנו מציעים אפשרויות רבות בהתאמה אישית כדי שתוכל ליצור את אמנות הקיר המושלמת שתשמח אותך שנה אחר שנה.

הדפסי אמנות הקנבס המתיחה שלנו מותקנות על מסגרת עץ בגודל 1.5 אינץ' ומושלמות לעיצוב קיר

Photobucket מציעה הדפסי קנבס תמונות במגוון גדלים וסגנונות, מושלמים לכל תמונה. CanvasChamp מייצרת כ-40,000 הדפסי קנבס תמונות ומוצרים נוספים בשנה ברחבי העולם לפי יום הזמנה. ע"י ניהול ייצור של כמות כה גדולה של מוצרי צילום, אנו מסוגלים לספק הדפסות קנבס בעלות נמוכה.

זוהי הדפסת פוסטר שתוכלו למקם ב מסגרת תמונה קלאסית בסלון או במסדרון

כדי להוסיף קצת צבע לעיצוב שלך. מחולל הקנבס שלנו קל לשימוש, אתה פשוט מעלה תמונה ובחר גודל קנבס ממוסגר כדי ליצור יצירת מופת משלך. צור הדפסות תמונות על קנבס באמצעות המקוון שלנו מעצב, אפליקציה או קיוסק. תמונות על קנבס מודפסות בחנות שלנו באמצעות מדפסות הזרקת דיו של Epson בפורמט גדול.
למידע נוסף אודות הדפסה על קאנבס כדאי לגלוש לאתר picama.co.il

מדפסות אלו מדפיסות ישירות על גלילי קנבס ויש להן הגדרות מהירות הדפסה לאיכות הדפסה אופטימלית

באיכות גבוהה 340g/m² פוליקוטון קנבס ותהליך הדפסה מתקדם של 12 צבעים משמשים ליצירת תמונות מלאות חיים. חברה זו מציעה קנבסים בהנחה משמעותית ותעזור לכם להעלות את התמונות הדיגיטליות שלכם.

האיכות של הקנבסים המוגמרים

היא לרוב מאוד גבוהה, אבל אם אתה צריך קנבס בשבוע הבא ליום ההולדת שלך, הדפסת תמונה אישית כזו כנראה לא תעבוד. חברה זו אוהבת תמונות שגודלן לפחות חצי מהקנבס שאתה מזמין. בנוסף, WhiteWall מציעה לך מספר אפשרויות להתאים אישית את קנבס התמונות שלך כך שיתאים לצרכים שלך.

לאחר מכן מודפס פס שחור על צידי בד הצילום לניגודיות חזקה

ניתן לבחור בין קנבס מט או מבריק או בד מודפס בתהליך הסובלימציה בהתאם לתקנים סביבתיים (Ako-Tex Standard 100). המידה שבה הם יכולים לדהות תלויה בשילוב של קנבס ודיו בשימוש, כמות אור ה-UV הישיר אליו נחשף הקנבס, והסביבה שבה התמונה תלויה.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן