ביצועי מניית מנקיינד בחודש יוני 2021

נתונים המגיעים ממקור אמין, אך לא ניתן להבטיח את דיוקם, שלמותם ואמינותם. ביצועי העבר אינם מעידים על תוצאות עתידיות, ותשואות אינן מובטחות. כאשר המניות צונחות, המשקיעים (כולל לקוחות) יכולים להפסיד כסף, כולל ההשקעה המקורית שלהם.

רוב ניתוחי הערכת השווי של Mannkind Corp

מתמקדים בבחינת פעולות מחיר בעבר ובהווה כדי לחזות את הסבירות לתנועות מחירים עתידיות. הם מנתחים את האדם נגד עמיתיו והשוק הפיננסי בכללותו כדי לקבוע אילו גורמים יניעו מחירו. אתה גם מעריך אם הוספת המניה לתיק שלך מפחיתה את התנודתיות הכוללת בתיק שלך.

להלן מחירי הפתיחה המשוערים של חברת Mannkind ביום שני

28 ביוני 2021. מחירים אלה מבוססים על התנועות. ממחירי הסגירה הגבוהים והנמוכים של אתמול. אנו מצפים שמניית מנקינד תפקוד בצורה מרהיבה בטווח הקצר. שיפרנו את הניתוח שלנו כדי להראות שמנקינד היא כעת קונה הערכת השווי האחרונה ומועמד לרכישה חזק.

במסחר ביום שישי

הייתה תחזית טכנית חזקה למחיר המניה של חברת מנקינד. מחיר המניה של מנקינד עלה ב -0.64% ל -4.74 דולר לעומת 4.71 דולר ביום המסחר האחרון ביום שישי, 25 ביוני 2021. מרגש לראות שה- re re הצליח להמשיך את העליות לאחר הפסקה קטנה בימים הקרובים. המחירים בזמן אמת מסופקים על ידי בורסת CBOE BZX ודפי מחיר מניות בארה"ב. במהלך זמן השוק, שערי החליפין בזמן אמת של CBOE מוצגים בדפי הסקירה לקבלת עדכוני מסחר חדשים והצעות מחיר מעודכנות, כמצוין בפלאש למטה. עדכוני עוצמת הקול מתעכבים עבור סמלי נפח מאוחדים והחלפות.

זה מחושב על ידי הכפלת מחיר השוק במספר המניות הבולטות

לדוגמא, חברה פרטית עם 10 מיליון מניות מצטיינות נסחרת במחיר של 10 דולר ושווי השוק שלה הוא 100 מיליון דולר. זה מבוסס על ירידה היסטורית בת 60 חודשים בתשואה על המניה לעומת התשואה על מדד S & P 500.

תוצאות הרווחים האחרונות מבוססות על הכנסות שאינן GAAP מפעילות מתמשכת

שיעורי הדיבידנד הם אחוז הרווחים התאגידיים המחולקים לבעלי המניות ומתבטאים בדולרים למניה, ולא בדיבידנד למניה. לדוגמא, אם לחברה היה רווח נקי של 10 מיליון דולר ו -10 מיליון מניות מצטיינות, הרווח הנקי שלה יהיה 1 דולר.

למידע נוסף אודות גורמי הסיכון של החברה

עיין בדו"ח 10-Q שהוגש לרשות ניירות ערך הבוקר, כמו גם לפרסום מצגות הרווחים ושקופיות שהוכנו למצגת זו. תודה, בוקר טוב וברוכים הבאים לתוצאות הרבעוניות שלנו לרבעון הראשון של 2021. היום, מנכ"ל Mannkind, מייקל קסטאניה, ומנהל הכספים הראשי סטיבן בינדר מצטרפים אלינו לקנדה.

כפי שאתה יכול לראות, אנו מתכננים להגיש ILD לפני שנדבר. שלום וברוך הבא לתאגידי מנקינד ברבעון הראשון של שנת 2021. שיחה זו תוקלט ב -12 במאי 2021 ותהיה זמינה להפעלה חוזרת באתר של מנקינד עם סיום השיחה ב -26 במאי 2021.
על מנת לקרוא עוד פרטים מורחבים בתחום של מניית מנקיינד בחודש יוני 2021 וביצועי מניית מנקיינד בחודש יוני 2021 באפשרותך לבקר באתר bigshotnews.net

אחד מהם הוא היפוגליקמיה לילית, Afrezza, שהוא המחקר הסטטיסטי שלנו, הניתוח החדש שאנחנו עושים. ואחת תהיה השעות ביום וזה יתבסס על נתוני לוין שרק פורסמו.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן