ביצועי מניית טבע חדשות בחודש יוני 2021

מחיר המניה של טבע תעשיות פרמצבטיקה בע"מ ירד מ -1042 ל -1036 ביום האחרון, יום שישי, 25 ביוני 2021. מחיר המניה צנח ב -7% בעשרת הימים האחרונים וב -6.75% באותה תקופה. במהלך השבוע האחרון, מחיר המניה תנודד ב -17.1% בין השפל החד-פעמי של 1031 לבין השיא של יום אחד של 1049.

Tevas

חברת תרופות עולמית המפתחת, מייצרת ומשווקת תרופות גנריות, נפלה 10% משנה לשנה ו -4% בשנה. החברה בירידה בין השאר בגלל השפעות שער החליפין על מכירות של 122 מיליון דולר בשנה לעומת ספקולציות לגבי המתחרה הגנרית קופקסון, התרופה הממותגת שלה לטרשת נפוצה. בשלוש השנים האחרונות, מחיר המניות של טבע, כמו זה של תעשיית התרופות כולה, היה מוגבל ונאבק על צמיחה, כאשר בעלי המניות יושבים על הפסדים.

מסקנותינו מבוססות על ניתוח מעמיק שלנו

המשווה את ביצועי טבע לזה של תעשיית התרופות במהלך המשבר הנוכחי והמיתון של 2008 באמצעות ניתוח לוח מחוונים אינטראקטיבי. אנו מאמינים כי הביצועים הירודים של מחירי המניות נובעים מחוסר וודאות לגבי עליות אפשריות בתקנות הממשלתיות. להלן השקפתנו מדוע אנו חושבים כי בעלי המניות צריכים להיות זהירים כרגע באשר לאישור העלאה למנכ"ל.

מניות טבע צברו גם הן 25% מאז שהגיעו לשפל של 7 דולר במרץ 2020, כשהגירוי של הפד הקל על חששות המשקיעים לגבי הישרדותה לטווח הקרוב של החברה. ובכל זאת, ישנן עדויות לכך שטבע היא מלכודת שווי אטרקטיבית, כפי שדנו לעיל.

המנכ"ל

קאר שולץ, מחזיק במניות התרופות טבע בשווי 93 מיליון דולר בשמו ומגלה כי הוא מחזיק בחלק אישי משמעותי בחברה. במשך יותר משלוש שנותיו בטבע, הוא הפחית את חוב החברה נטו מ -34 מיליארד דולר לפחות מ -24 מיליארד דולר. תחת ניהולו, החברה אמורה להגיע לחוב נטו של 15 מיליארד דולר בסוף שנת 2023. שולץ הוא מומחה לתפנית ועבד בחברת התרופות הדנית לונדבק.

לאורקל של אומהה כפי שהוא ידוע כיום יש רקורד מדהים בכל הנוגע להרוויח כסף

מאז שהשתלט על ברקשייר הת'אוויי באמצע שנות השישים, הוא הוביל את החברה שלו ואת מניותיה לתשואה שנתית ממוצעת של יותר מ -20%, מבלי לשלם דיבידנדים. עם הצלחה בסדר גודל כזה, זו השקעה נהדרת עבור המשקיעים לרכוב על זנבותיה.

תחזית מחיר המניה של מניית טבע ארה"ב משמשת לקביעת הערך העתידי של מניית טבע באמצעות כמה שיטות קונבנציונליות שונות כגון הערכת מדד רווח

הסכמה של אנליסטים, יסודות והערכה עצמית. חיזוי מוצלח של מחיר המניה העתידי של טבע עשוי להביא לרווחים משמעותיים. החיפוש אחר תחזיות מחיר עבור טבע פארמה מרענן מכיוון שאלה האם תחזיות מחיר המניה על בסיס מידע מחדשות פיננסיות יכולות לייצר אותות קנייה ומכירה חזקים.

FactSet אינה מעניקה אחריות מפורשת או מרומזת מכל סוג שהוא ביחס לנתונים

כולל ללא הגבלה כל אחריות לסחירות או התאמה למטרה או שימוש ספציפיים. FactSet לא תהיה אחראית לטעויות, שלמות, הפרעות, עיכובים או פעולות בהסתמך על הנתונים או לכל נזק שנוצר כתוצאה מכך. Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כתוצאה משימושך במידע.

כל המידע והנתונים באתר האינטרנט של Webull Financial LLC הם נתונים היסטוריים ויש לראותם רק כבסיס להערכת מגמות עתידיות

ליפר, רפיניטיב והחברה לא יהיו אחראים לטעויות או לעיכובים בתוכן או לכל פעולה שתנקוט בהסתמך עליהם. תוכן אתר זה אינו מהווה המלצה או הזמנה לרכישה או מכירה של ניירות ערך, אופציות או מוצרי השקעה אחרים.

המשקיעים צריכים להיות מודעים לכך שיש לקחת בחשבון את תגובת המערכת

ביצועה, מחיר, מהירות, נזילות ונתוני שוק וזמני הגישה מושפעים מגורמים רבים, כולל תנודתיות בשוק, גודל, סוג ואופי ההזמנה, השוק תנאים, ביצועי מערכת וגורמים אחרים. הנתונים המוצגים כאן כוללים תוצאות מניתוחים קליניים ובעולם האמיתי, נתונים לאחר שלב 3 לאחר חקר התגובה ארוכת הטווח ל- Ajovy לאורך תקופה של 15 חודשים, ניתוח ההשפעות האמיתיות של הטיפול בחולים עם דיכאון תחלואי, חרדה ו יתר לחץ דם וניתוח שלב 3B שבדק את עקביות התקדמות המיגרנה היומית ומינונים בחולים שהתעלמו מ- 2-4 טיפולים קודמים. Ajovy זמין בזריקה אחת של 225 מ"ג / 15 מ"ל עם שתי אפשרויות מינון: 225 מ"ג כזריקה תת עורית ו 675 מ"ג בשנה כשלוש זריקות תת עוריות.

בשנת 2020 הכנסות טבעות היו 16.66 מיליארד דולר

ירידה של 13.5% לעומת השנה הקודמת (16.89 מיליארד דולר). טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ הינה חברת תרופות המפתחת, מייצרת, משווקת ומשווקת מוצרים גנריים, מומחים וביו-פרמצבטיקה בצפון אמריקה ובאירופה. החברה מציעה מוצרים סטריליים, הורמונים, תרופות יעילות ביותר וחומרים ציטוטוקסיים בצורות שונות, כולל טבליות, כמוסות, מזרקים, משאפים, נוזלים, משחות וקרמים.
לעוד מידע בנושא של מניית טבע חדשות בחודש יוני 2021 וביצועי מניית טבע חדשות בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק כאן: bigshotnews.net

זקס פרסם לאחרונה דוח מיוחד שיעזור לך לנצל את הצמיחה האקספוננציאלית של דברים. הדו"ח חושף ארבע מניות מתחת לרדאר שיכולות להיות רווחיות לתיק שלך בשנת 2021.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן