ביצועי מניית ביונטק בחודש יוני 2021

מודרנה שבסיסה בבוסטון וגרמני ביונטק הן שתי חברות שהיו בין הצילומים הראשונים של קוביד המערבי והן שמות בולטים במרחב ה- RNA. Messenger, המובילה הטכנולוגית ב- RNA ומודרנה, BionTech, שוות ביצועים פיננסיים.

בואו נסתכל מקרוב על שתי החברות "חיסוני COVID"

הנתונים הכספיים שלהן, העתיד של צינור התרופות והערכות שווי יחסי כדי לראות איזו משתי המניות היא ההשקעה הטובה ביותר עבור המשקיעים. מניות ביונטק זינקו ביום שני לאחר שהחברה הודיעה כי היא תייצר שני מיליארד מנות של חיסון נגד וירוס, שאותה היא משתפת פעולה עם פייזר (PFE), בשנת 2021. אחרי המודרנה שבבוסטון, ביונטק ושותפה שלה פייזר החלו לשלוח את הראשון שלהם אי פעם. חיסון COVID בחודש שעבר, החיסון המערבי הראשון ל- COVID צפוי להיות מניע מכירות מרכזי במהלך השנתיים הקרובות.

מנכ"ל ביונטק, אוגור סאהין, חשף את תוכניותיו בוועידת הבריאות של ג'יי.פי מורגן. BionTech היא חברת הדור הבא של אימונותרפיה המפתחת טיפולים חדשים לסרטן ומחלות זיהומיות.
למידע נוסף בתחום של מניית ביונטק בחודש יוני 2021 וביצועי מניית ביונטק בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק ב- bigshotnews.net

החברה דיווחה על הכנסות של 2.49 מיליארד דולר ברבעון הראשון. אין זה סוד כי מסקנת ביונטק בדו"ח הרבעוני האחרון הייתה מועמדת החיסון BNT162B2. החברה חלקה את הרווח הנקי שלה עם פייזר ממכירת BNT 162B2 בסין.

החברה מסרה כי העבירה יותר מ -450 מיליון מנות של חיסון COVID-19 ל -91 מדינות וטריטוריות ב -6 במאי וחתמה על חוזים ליותר מ -1.8 מיליארד מנות בשנת 2021. חיסונים, המבוססים על חוזים שנחתמו, מגיעים למיליארדים.

עסק הביוטכנולוגיה מורכב מפלטפורמות טכנולוגיות קליניות ופלחי ייצור. לפי סוכנות הידיעות Associated Press, לחברה שלושה אתרי ייצור בארצות הברית ושלושה באירופה.

סך של 6 מיליון מניות נקנו ונמכרו תמורת 1.18 מיליארד דולר

מחיר המניה הנוכחי של ביונטק נובע מגידול מסיבי בהכנסות מקוונות שמעריך את שווי השוק של החברה ב-40-50 מיליארד דולר. לשנת 2021, החל מ- 13 ביוני, יום ראשון, המחיר הנוכחי של מניות BNTX הוא 23.8030 $. מנתונינו עולה כי המניה נמצאת במגמת עלייה מאז הקמתה, ומחיר המניה של ביונטק SE (ADR) מציג מגמת עלייה שלדעתנו נובעת מהפופולריות של פלחי שוק דומים לאורך זמן מסוים.

ברבעון הראשון של 2021

החברה הניבה הכנסות של 2.5 מיליארד דולר ורווח נקי של 55% מדהימים. על פי ניתוח מכונות הלמידה של טרפיס על תנועות מחירי המניות ההיסטוריות, למניות BNTX יש סיכוי של 57% לעלות בחודש הבא ועלו ב -21% ב -21 ימי המסחר האחרונים. התרשים הבא מציג את המחיר ההיסטורי של מניות BNTx ואת תרשים התחזית לחודש הבא. – המחיר הנוכחי נמוך מהמחיר הגבוה בתקופת הדיווח. המחיר הנוכחי גבוה מהמחיר הנמוך בתקופה זו. המחירים הנוכחיים בתקופת דיווח זו נמוכים מהמחירים הגבוהים. המחירים הנוכחיים נמצאים כיום מתחת למחירים הנמוכים והנמוכים של תקופת הדיווח.

על ידי השוואת הרווח למניה (EPS) והמחירים לאורך זמן, אנו יכולים להבין כיצד עמדות המשקיעים כלפי החברה השתנו לאורך זמן. אחוז התקופה בעמודה האחרונה מראה לך את יחס המחירים הנוכחי במחיר הנמוך ביותר באותה תקופה.

כאשר חברות עוברות לרווחיות

צמיחת הרווח למניה היא לא תמיד הדרך הטובה ביותר להסתכל על מחירי המניות. לעתים קרובות אנו רואים חברות סוחטות רווחים כדי להאיץ את צמיחת המכירות. במהלך השנה האחרונה ביונטק הגדילה את רווחיה כאשר המניות הומרו מהפסד לרווח.

לביונטק אלסטיות הייפ היסטורית של 13.53, בעוד שהאלסטיות הממוצעת לתחרות הייפ היא 0.32. עליית הערך הצפויה של ביונטק מתווספת למחיר הכולל שצפוי לעלות ל -24,355 דולר.

ביונטק נסחרת כיום בטווח של 50-60 אחוזים ביחס לערך המניה ההיסטורי שלה. התנודתיות הממוצעת וההייפ התקשורתי העלו את מחיר המניה של החברה ל -5,275 דולר.

מחיר המניה של ביונטק עלה ב -31.9% מ -19.70 דולר ל -20.400 דולר ביום המסחר האחרון ביום שישי

28 במאי 2021. הגל הגיע לאחר שהתפרסמה הידיעה כי שותפה לחיסון נגיף העטרה של ביונטק פייזר מנהלת שיחות עם הודו כדי לעקוף כללים המחייבים בדיקות מקומיות לפני אישור החיסון לשימוש בהודו. מניות ביונטק זינקו מאז הצלחת החיסון COVID-19, והמשקיעים רוצים לדעת האם הוא ימשיך לעלות.

למרות ההצלחה של אחד מחיסוני ה- COVID-19 היחידים בעולם של פייזר

המניה עלתה ב -46% ב -12 החודשים האחרונים. מניית ביונטק עלתה היום ב -15% לאחר עלייה אחרונה מאז הכנסת החיסון בארה"ב. ביום שישי אישר מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) את השימוש בחירום ב- BNT162B2, מועמד לחיסון RNA שפותח על ידי שותפי החיסונים של BionTech נגד וירוס Ponizer ו- Bion Tech. ב- 17 בנובמבר, יום לפני כן, ביון טק ופייזר הודיעו כי BNTX-PFE, חיסון חדש שיעילותו ב 90%, אישרו דירוג החזקה במניות BIONtech (BNTX) (ראו "ניתוח מניות ביונטק" ב- TipRanks) באפריל. 15 והעלה את מחיר היעד שלה מ -118 דולר ל -358 דולר עם חסרון פוטנציאלי של 110 דולר.

אם אתה סבור שהמגמה שהתעוררה בשנה שעברה עשויה להימשך

המניה הזו נראית לי הימור אופורטוניסטי לאחר המכירה הזו. זוהי מניית צמיחה מובילה שצריכה להיות ברדאר של כולם. לגורוסי ההשקעות דייוויד וטום גרדנר יש טיפים לשיתוף, וכדאי להקשיב להם.

ביצוע ניתוח תחרותי ביוטכנולוגי יספק לך הרבה נתונים כמותיים ואיכותיים לאימות החלטות ההשקעה שלך

לפיתוח אסטרטגיה חדשה לנקיטת עמדה במניה ולחיזוי מחיר המניה עם הסיכון הנוכחי שלך. הגישה, ועקומת חלוקת ההסתברות שלמטה מראה את הסיכויים שחיזוי זה ייפול בתחום מסוים. אנו נשתמש בתרשים זה כדי לאשר שהתשואות שלך מהשקעה ב- BionTech יהיו משמעותיות וכי הציפיות המוצלחות שלך למחיר העתידי לא ישוכפלו.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן