ביצועי מניית אקסון בחודש יוני 2021

Exxon Mobil Corp תשיק סקירת ביצועים שנתית לעובדים אמריקאים – תהליך כל כך מפוחד מהעובדים שהם רואים בו מדי שנה את ההקדמה לפיטורי התגנבות. אקסון פנתה בשנה האחרונה ל 8% מהעובדים בארה"ב כעובדים בשכר נמוך, לעומת 3% בעבר. עובדים בארה"ב שבסופו של דבר בסוג ההופעה הנמוך ביותר ישרדו את הקיצוצים על ידי שיפור ביצועיהם.

הערה מציינת את איכות החברה עם מאזן חזק

רווחים גבוהים וסביבה עסקית חיובית. ציון B פירושו שלחברה מאזן טוב עם איכות רווחים טובה וסביבה עסקית יציבה. ציון אלקטרוני מציין חברה שעובדת טוב, אך יש לה בעיות שמשפיעות על יציבותה ועל הסיכונים שלה לטווח הארוך.

דוח הביצועים כולל רישומים מפורטים, כולל הפעילות של היום וארבעת ימי המסחר הקודמים. עבור כל תקופה בחר את התאריך, העליות והירידות של הפתיחה, השינוי האחרון, אחוז השינוי בנפח של סחר המסחר הנוכחי וארבעת ימי המסחר האחרונים.

הצעות מחיר יומיות לתאריך שנבחר מציגות את התאריך הנוכחי בתוספת ארבעת ימי המסחר הקודמים. הראה שיאים ושפל היסטוריים למספר תקופות בהתבסס על התצוגה שבחרת.

קביעת יעד מחיר

היא אומדן שערך אנליסט שמנסה לקבוע מה שווה מניה בשנה במחיר זה. ניתן להקצות מחיר יעד לכל סוג של ניירות ערך, החל ממוצרי השקעה מורכבים וכלה במניות כמו אקסון מוביל קורפ וכלה באג"ח. אם יעד מחיר אינו זמין, ככל הנראה אין מספיק חוות דעת אנליסטים לבניית אומדן קונצנזוס.

מניות רווחי אקסון (XOM) נוטות לעלות ולרדת לנוכח מחירי הנפט הגולמי התנודתי

מחירי הנפט האמריקניים טיפסו לראשונה בסכום של 70 דולר לחבית באוקטובר 2018, והצטרפו לסטנדרט העולמי ברנט. המשקיעים צופים כי המניה תספק רווחים מתמשכים וצמיחת הכנסות של לפחות 25%.

הבעיה העיקרית שהכבידה על מניות אקסון-מוביל בשנת 2020 הייתה מחירי הנפט

שירדו ביותר מ -20% בשנת 2020, כאשר התפרצות ה- COVID-19 טרפדה את הביקוש. ענקית הנפט הפסידה מיליארדי דולרים ברבעון השלישי בזכות ירידת מחיר הנפט וצפויה לרשום שיא היסטורי ברבעון הרביעי של כמעט 20 מיליארד דולר. כתוצאה מכך, מחיר המניה של אקסון צנח ב -40%, מה שגרם לחברה לאבד את תואר חברת הנפט הגדולה במדינה.

ההתרסקות השפיעה על תזרים המזומנים של אקסון מוביל ואילצה את החברה לקצץ בהשקעות וללוות לסגירה

בעוד חברות חקירה וייצור אחרות היו באדום העמוק, חברת האנרגיה באוקלהומה סיימה את שנת הכספים 2020 עם הפסד של 9 סנט למניה. החברה הכריזה על דיבידנד רבעוני קבוע ומשתנה המשלב דיבידנד קבוע ו דיבידנד משתנה מותאם לשוק של 34 סנט למניה, עלייה של 13% ברצף.

לאור הדיבורים המתמשכים על אינפלציה ועלייה בביקוש

נראה כי וול סטריט אינה מתייחסת לסיכונים אלה ורואה בחברה אחת מה מניות האנרגיה הטובות ביותר. עם זאת, תמיד קיימת האפשרות שקריסת מחירי האנרגיה עשויה להפחית את הרווחיות של החברה ומתחרותיה.

רווחי אקסון נעצרו ב -0 דולר בשלוש השנים האחרונות

על פי לסקירת המניות של IBD. בנוסף לקיצוץ העלויות של 3 מיליארד דולר בשנת 2020, החברה בדרך להשיג חיסכון נוסף של 3 מיליארד דולר בשנת 2023. אקסון צפויה לדווח על תוצאות הרבעון השני ביום שישי, 30 ביולי. אקסון מקפידה על הדיבידנד שלה למרות הלחץ ממגפת COVID-19, קיצוץ בהוצאות ובמשרות כדי להגן על הדיבידנד. זה ירד מ -20 מיליארד דולר שנה קודם לכן ומנבא השקעה שנתית של 30 מיליארד דולר באותה תקופה.

עם זאת, אקסון עשויה להיאבק במכירת נכסים, דבר שעלול להשפיע על יכולתה להחזיר חובות. החברה השלימה סקירה של התוכנית העסקית שלה בסוף 2020 כדי לבדוק אם תוכל לתעדף את השקעותיה בנכסיה היקרים ביותר.

וולס פיצפטריק ציטט את מאמצי החברה להתאים את בעלי המניות ואת החששות הסביבתיים בעוד אקסון מוביל מבקשת להפחית את הפליטות ולקדם טכנולוגיות דלות פחמן

פיצפטריק העלה את יעד המחירים של אקסון מוביל אך לא התייחס לדירוג שהושהה. פיצול התרחש לאחר התרסקות שוק המניות בשנת 2007, אך הוא התרחש לפני שאקסון לחצה על ההדק.
כדי לראות עוד מידע אודות מניית אקסון בחודש יוני 2021 וביצועי מניית אקסון בחודש יוני 2021 ניתן לבדוק כאן: bigshotnews.net

תאגיד אקסון מוביל מייצר ומפיץ חומרי גלם ופטרוכימיה כולל אולפינים

ארומטים, פוליאתילן, פוליפרופילן, פלסטיק ומגוון מוצרים מיוחדים. החברה היא גם שחקנית תשתיות אנרגיה המעבדת ומשלחת גז טבעי נוזלי (LNG) ברחבי העולם, ומכאן סמל הטיקרים החכם שהיא מציעה.

באוקטובר הסכימה ConocoPhillips (COP) לרכוש מניות קונצ'ו משאבים (CXO) בשווי 9.7 מיליארד דולר

ויצרה את יצרנית הנפט העצמאית הגדולה ביותר בארה"ב. ביולי הודיעה שברון כי תרכוש מניות בשווי של 5 מיליארד דולר ביצרנית הנפט והגז נובל אנרג'י (NE).

יש לנו כלים רבים ושונים שניתן להשתמש בהם כדי לקבוע עד כמה בריאה Exxon Mobil Corp. כרגע. פעילויות במעלה הזרם כוללות חקירה ופיתוח של נכסי נפט וגז טבעי ומיצוי וייצור נפט גולמי וגז טבעי.

רוב סקירת הערכת השווי של אקסון מוביל מתמקדת בבחינת פעולות מחיר בעבר ובהווה

כדי לחזות את הסבירות לתנועות מחירים עתידיות של חברות. הן יכולות לנתח את החברה ביחס למתחרותיה ולשוק הפיננסי כ שלם כדי לקבוע אילו גורמים מניעים את מחירו. בנוסף, תוכל להעריך אם הוספת החברה לתיק שלך מפחיתה את התנודתיות הכוללת בתיק שלך.

Fusion Media אינה נושאת באחריות לכל הפסדי מסחר שאתה עלול להיגרם כת תוצאה של שימוש במידע זה

שכפול, פרסום או חלוקה מחדש של תכנים של חברת ליפר או חברת רפיניטיב, לרבות באמצעות אמצעים מתקדמים, מסגור או דומים, אסורים ללא הסכמה מראש ובכתב של ליפר ו / או החברה. לא אחראית לטעויות, עיכובים בתוכן או פעולות המבוססות עליהן.

במאמר זה נבחן את תחזית המניות של XOM ונעריך מה ממליץ האנליסט מציבור שונה. יש לצעירים לומר על עתידה של החברה.

תאגיד אקסון מוביל

היא חברת הנפט הגדולה בארה"ב ואחת החברות הגדולות בעולם לפי הכנסות. היא מייצרת ומשווקת חומרי גלם ופטרוכימיים כגון אולפינים, ארומטים, פוליאתילן ומוצרים מיוחדים אחרים. XOM הוקמה בשנת 1999 על ידי מיזוג חברת אקסון סטנדרט נפט מניו ג'רזי וחברת הנפט סטנדרט נפט בניו יורק.

פיננסים
חן כהן

מה לשאול יועץ השקעות?

שאילת השאלות הנכונות יכולה לעזור לך להפיק את המרב מיועץ ההשקעות שלך. חשוב לשאול שאלות לגבי כישוריו, הניסיון, שכר הטרחה ושיקולים חשובים נוספים של היועץ

למאמר המלא »
פיננסים
חן כהן

מה המשמעות של פנסיה

מהי פנסיה? פנסיה היא סוג של תוכנית פרישה המספקת הכנסה קבועה לאנשים כאשר הם יוצאים לפנסיה. סכום הכסף שמקבל מישהו בתשלום הפנסיה החודשי שלו מבוסס

למאמר המלא »
דילוג לתוכן